Problemy z rowna praca silnika 1,8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z rowna praca silnika 1,8
Witam mam problem ze swoim golfem II 1,8 a konkretnie z obrotami silnika jak jest zimny to pracuje nie rowno,szarpie,kopci i co najgorsze to duzo pali.Powymieniałem nastepujace rzeczy:filter powietrza,filter paliwa,kopułke,palec,kable wysokiego napiecia,świece,podstawe pod gaznikiem,niebieski czujnik.Troche sie mu poprawiło ale tylko na nie cały tydzien i znow to samo juz kupiłem sonde lambda ktora tez chce jeszcze wymienic.Czy ktos mi moze pomoc bo juz nie wiem co bym jeszcze mogł wymienic zeby juz chodził jak nalezy.Wielkie dzieki pozdrawiam
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
a po wymianie ktorejs z tych rzeczy zresetowales kompa ?? skoro mowisz ze mu sie poprawilo ale nie do konca to moze wystarczy sam reset.
A tak poza wyszczegolnionymi wyzej czesciami mozesz sprawdzic jeszcze czujnik halla ewentualnie cewke, sprawdzic mase, ale jak juz kupiles sonde to ja wymien zrob reset i zobacz
pozdro
A tak poza wyszczegolnionymi wyzej czesciami mozesz sprawdzic jeszcze czujnik halla ewentualnie cewke, sprawdzic mase, ale jak juz kupiles sonde to ja wymien zrob reset i zobacz
pozdro
Re: Problemy z rowna praca silnika 1,8
Masz LPG?Sławek88 pisze:mam problem
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
No tak sonde wymienie,ale kody musze szczytac u elektryka??Wiecie nie siedze za dobrze w temacie z takimi sprawami.Wielkie dzieki za pomoc jak by ktos jeszcze miał jakis pomysł co i jak to prosze smiało pisac.Pozdrawiam
[ Dodano: 18 Mar 2007 14:57 ]
Zapomniałem dodac ze własnie rozłaczyłem plusowa kleme akumulatora zeby zrobic reset kompa zgodnie ze wskazowkami ari88.Zobaczymy co sie stanie po tym resecie.Pozdro
[ Dodano: 18 Mar 2007 14:57 ]
Zapomniałem dodac ze własnie rozłaczyłem plusowa kleme akumulatora zeby zrobic reset kompa zgodnie ze wskazowkami ari88.Zobaczymy co sie stanie po tym resecie.Pozdro
no zobacz zobacz a powiedz jaki masz silniczek jakie oznaczenie bo jak masz 1.8 rp to kody sie szcytuje i porada jest na stronie głównej vwgolf.pl w dziale porady a jak masz inny silniczek to moze pod vaga mozesz sie podpiąc a nie błyskami
a sonde mozesz sprawdzic u elektryka podepnie ją pod uządzenie i zobaczy jak pracuje koszt takiego czegos rozny od 20zł do nawet 60 chłopaki pisali
a sonde mozesz sprawdzic u elektryka podepnie ją pod uządzenie i zobaczy jak pracuje koszt takiego czegos rozny od 20zł do nawet 60 chłopaki pisali
No tak spoko ale gdzie znajde oznaczenie silnika jaki mam??A jeszcze jedno pytanie czy w tym kabelku pod ktory podpina sie sonde jest stały prad czy impulsowo on zostaje podawany na sonde bo ja w nim nie mam zasilania sprawdzałem prubowka i nic.A co do reseta kompa to zrobiłem to i nic sie nie poprawiło wszystko po staremu muuuuli go straszne tak jak by nie chodził na wszystkie gary i straszne smierdzi paliwem tak jak by go zalewało nie mam pojecia co z nim jest grane.
jeżeli mierzysz kabelek bez podpietej sondy to tam nic nie będzie. Sonda jest jak bateryjka której napięcie zmienia się (0-1V) w zależności od ilości tlenu w spalinach.Sławek88 pisze:A jeszcze jedno pytanie czy w tym kabelku pod ktory podpina sie sonde jest stały prad czy impulsowo on zostaje podawany na sonde bo ja w nim nie mam zasilania sprawdzałem prubowka i nic.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości