Z bieda wyciagam 150 km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Z bieda wyciagam 150 km/h
Witam, mam taki problem w moim golfie (silnik o oznaczeniu AHU)Na wszystkich biegach do 4 bylo ok(wkreca sie na obroty super). ale na 5 wkrecal sie tylko do ok 3000-3200 i predkosc max ok 140-150km.Czym to moze bys spowodowane.Bledow niema zadnych.Czy to jest usterka przeplywki?Paliwo jakie ostatnio tankuje to BP Ultimate.Za kazda podpowiedz bede bardzo wdzieczny.Niewiem co napoczatek sprawdzic?
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
S1BART1, auto łapie tryb awaryjny czt notlauf ,
najczesciej spowodowane jest to zaworkirm N75 ,
działa to tak że turbo cisnie a zaworek ma za zadanie zmniejszyc cisnienie jesli jest zepsuty auto łapie notlauf.
Zacznij od lektury na forum , na temat notlaufa jest wiele opisane .
Moze trzeba podwieśic jeden temat który opisuje cały problem N75 itd
tematy związane z zaworkiem pojawiaja się nagminnie często.
najczesciej spowodowane jest to zaworkirm N75 ,
działa to tak że turbo cisnie a zaworek ma za zadanie zmniejszyc cisnienie jesli jest zepsuty auto łapie notlauf.
Zacznij od lektury na forum , na temat notlaufa jest wiele opisane .
Moze trzeba podwieśic jeden temat który opisuje cały problem N75 itd
tematy związane z zaworkiem pojawiaja się nagminnie często.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
czy notlauf bedzie sie obiawal tylko na 5 biegu , jak pisalem na nizszych biegach wkreca sie super a tylko na 5 biegu obrotek staje na 3000 i koniec ,wiecej niechce isc, szukalem troszke na forum i znalalem ze moze to byc obiaw padnietej przeplywki, niejestem znawca tematu TDI i jego usterk wiec zalozylem ten temat i bardzo prosze o pomoc
Oczywiscie punkciki czekaja
Oczywiscie punkciki czekaja
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Znajdz dobry temat, podaj linka to sie go podwiesi.twardy pisze:Moze trzeba podwieśic jeden temat który opisuje cały problem N75 itd
tematy związane z zaworkiem pojawiaja się nagminnie często.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Przeczyść przepływkę, u mnie na 4-ce wkręcał się tylko do 3,9 tys obr/min. Po wyczyszczeniu przepływki problem usuniety.
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
Proszę uprzejmie... Po to jest forum, aby sobie pomagać:)S1BART1 pisze:dzięki kolego GIET ,wyczyścilem przepływke i golfik śmiga jak trzeba
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
Ja mam to samo silnik jak twoj AHU.
Mozesz mi zdradzic jak wyczysciles przeplywke?
Pozdrawiam[/quote]
Rozrobilem ciepłą wode z detergentem (cos w rodzaju ludwika).Z jednej strony przepływki dałem kawalek foli i obkleiłem taśma tak zeby nic sie nie wylewalo,pózniej kilkakrotnie wlewalem rozmieszana wode do srodka i przytrzymujac reka kilkakrotni plukalem wnetrze przeplywki,na koniec odkleilem folie co wczesniej przykleilem,dobrze wyplukalem ciepla woda. Pózniej wyplukalem jeszcze denaturatem i pozostawilem do wyschniecia Po okolo gogzinie jak cala przeplywka byla juz sucha wlozylem do auta i to wszystko.
Jak pojechalem sprawdzic rezultaty na S1 (Bielsko-Cieszyn) to w jedna strone nie zuwarzylem zadnych zmian dopiero jak w polowie trasy zawrocilem i jechalem zpowrotem golfik nagle ożył. Pojechalem jeszczeraz sprawdzic pózniej i wszystko dalej bylo w jak najlepszym pozadku
Mozesz mi zdradzic jak wyczysciles przeplywke?
Pozdrawiam[/quote]
Rozrobilem ciepłą wode z detergentem (cos w rodzaju ludwika).Z jednej strony przepływki dałem kawalek foli i obkleiłem taśma tak zeby nic sie nie wylewalo,pózniej kilkakrotnie wlewalem rozmieszana wode do srodka i przytrzymujac reka kilkakrotni plukalem wnetrze przeplywki,na koniec odkleilem folie co wczesniej przykleilem,dobrze wyplukalem ciepla woda. Pózniej wyplukalem jeszcze denaturatem i pozostawilem do wyschniecia Po okolo gogzinie jak cala przeplywka byla juz sucha wlozylem do auta i to wszystko.
Jak pojechalem sprawdzic rezultaty na S1 (Bielsko-Cieszyn) to w jedna strone nie zuwarzylem zadnych zmian dopiero jak w polowie trasy zawrocilem i jechalem zpowrotem golfik nagle ożył. Pojechalem jeszczeraz sprawdzic pózniej i wszystko dalej bylo w jak najlepszym pozadku
Ja czyściłem rozpuszczalnikiem. Wlałem do do pustego pojemnika po lodach (1000ml) i tak sie moczyło ok 2 godz, mieszając co jakiś czas. Nie zanuzałem tej części do której wchodzi kostka od kabli. Pozostawiłem do wyschniecia ok 1,5 godz i... wybrałem sie na Most Siekierkowski.
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
i pomogło?giet pisze:Ja czyściłem rozpuszczalnikiem. Wlałem do do pustego pojemnika po lodach (1000ml) i tak sie moczyło ok 2 godz, mieszając co jakiś czas. Nie zanuzałem tej części do której wchodzi kostka od kabli. Pozostawiłem do wyschniecia ok 1,5 godz i... wybrałem sie na Most Siekierkowski.
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości