co to jest??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co to jest??
podpiąlem swoje autko pod vag - a i wyszly dwa błędy jeden to zaciski alternatora - zbyt duży ucisk czy ćos takiego, a drugi to juz poważniejsza sprawa.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.
mietek
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: co to jest??
pewnie chodzi o ten zaworekplur pisze:podpiąlem swoje autko pod vag - a i wyszly dwa błędy jeden to zaciski alternatora - zbyt duży ucisk czy ćos takiego, a drugi to juz poważniejsza sprawa.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.
one czesto sie psuja
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46246068
www.vrservice.pl
No gdyby był to zwykły diesel to ok ale to jest TDI i tu już mamy elektronike a to dwie bajkiSylvo23 pisze:hmm ,na dieslach nie znam sie zabardzo,ale chodzi pewnieo to rze auto dostaje rope a nie powietrze,takjakby sie przepływomierz zepsuł ,pasowało by zebys sobie doładowanie zmierzył,moze to nie czyjnik tylko zawór opustowy sie zwalił,ciezko wyczuc nie widze problemu
mietek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 82 gości