Strona 1 z 1
Mk3 na Borbet T
: śr maja 19, 2010 08:34
autor: lluukkaasss
Mk3 na Borbet T
16x9 a najlepiej w ET30 a nie 15 jak większość
: śr maja 19, 2010 08:38
autor: arturkw
: śr maja 19, 2010 08:43
autor: lluukkaasss
nie jeden powie ze Borbet T... jest tyle ciekawszych felg, ja nie wiem co ta felga w sobie ma ale ja moje auto widzę tylko na takim kole i mam w tyle ze nie jest skręcana 3 częściowa
więcej więcej, a powiedz przód 9J et30 bez problemów ? bo wiem ze w ET15 trochę kłopotów stwarza
: śr maja 19, 2010 15:37
autor: Mack.
lluukkaasss pisze:powiedz przód 9J et30 bez problemów ? bo wiem ze w ET15 trochę kłopotów stwarza
kolega ma w vento vr6 borbety bs i przy 9x16" et 30 tarły o zacisk. model t tez pewnie zahaczy. dystans 5mm potrzebny bedzie
: śr maja 19, 2010 17:20
autor: Alvaro_
: śr maja 19, 2010 21:04
autor: arturkw
lluukkaasss pisze:więcej więcej, a powiedz przód 9J et30 bez problemów ? bo wiem ze w ET15 trochę kłopotów stwarza
przód et 30 i wystaje troszke ale zadnych problemów z obcieraniem,( zadnych odboi nie wsadzałem )
: czw maja 20, 2010 21:43
autor: Arczix
Też potwierdzam z przodu miałem et 30 i spokojnie wchodzilo wszystko zalezy od opony. Z tylu miałem gwint i musiałem dac 10 mm dystans aby o sprezyne sie nie opieralo
: wt maja 25, 2010 12:04
autor: Maclaim
lluukkaasss, Zobacz u mnie co prawda ET15, przód jak i tył ale widać jak wygląda sreberko na tej feldze.
ps. Teraz na gwincie przód nie ociera, a tył przytrze przy naprawdę mocnym dole. Co do przodu, to jest ustawiony lekki negatyw przy czym schowała się trochę felga i nie ścina gumy.