Strona 1 z 1
					
				Mk3 na Borbet T
				: śr maja 19, 2010 08:34
				autor: lluukkaasss
				Mk3 na Borbet T
16x9 a najlepiej w ET30 a nie 15 jak większość
			 
			
					
				
				: śr maja 19, 2010 08:38
				autor: arturkw
				
			 
			
					
				
				: śr maja 19, 2010 08:43
				autor: lluukkaasss
				nie jeden powie ze Borbet T... jest tyle ciekawszych felg, ja nie wiem co ta felga w sobie ma ale ja moje auto widzę tylko na takim kole i mam w tyle ze nie jest skręcana 3 częściowa  
 
więcej więcej, a powiedz przód 9J et30 bez problemów ? bo wiem ze w ET15 trochę kłopotów stwarza
 
			 
			
					
				
				: śr maja 19, 2010 15:37
				autor: Mack.
				lluukkaasss pisze:powiedz przód 9J et30 bez problemów ? bo wiem ze w ET15 trochę kłopotów stwarza
kolega ma w vento vr6 borbety bs i przy 9x16" et 30 tarły o zacisk. model t tez pewnie zahaczy. dystans 5mm potrzebny bedzie
 
			 
			
					
				
				: śr maja 19, 2010 17:20
				autor: Alvaro_
				
			 
			
					
				
				: śr maja 19, 2010 21:04
				autor: arturkw
				lluukkaasss pisze:więcej więcej, a powiedz przód 9J et30 bez problemów ? bo wiem ze w ET15 trochę kłopotów stwarza
 przód et 30 i wystaje troszke ale zadnych problemów z obcieraniem,( zadnych odboi nie wsadzałem )
 
			 
			
					
				
				: czw maja 20, 2010 21:43
				autor: Arczix
				Też potwierdzam z przodu miałem et 30 i spokojnie wchodzilo wszystko zalezy od opony. Z tylu miałem gwint i musiałem dac 10 mm dystans aby o sprezyne sie nie opieralo
			 
			
					
				
				: wt maja 25, 2010 12:04
				autor: Maclaim
				lluukkaasss,  Zobacz u mnie co prawda ET15, przód jak i tył ale widać jak wygląda sreberko na tej feldze.
ps. Teraz na gwincie przód nie ociera, a tył przytrze przy naprawdę mocnym dole. Co do przodu, to jest ustawiony lekki negatyw przy czym schowała się trochę felga i nie ścina gumy.