zdjęcia mk4
: sob lut 06, 2010 21:31
poszukuje więcej zdjęć tego Gulfa
I najlepiej specyfikacje techniczna dzieki
I najlepiej specyfikacje techniczna dzieki
reloo pisze:Projekt zaczal sie w 1998 roku. Do kompletnie "ogołoconej" karoserii wstawiono nową podłoge, nowe wzmocnienia, klatke bezpieczenstwa (na bazie rur chromowo-molibdenowych).
Poszerzenia sa dzielem oddzialu VW Motorsport z Hannoveru. Dzieki nim, bez wiekszych problemow w nadkolach upchnieto 20" felgi.
Tylne zawieszenie to polaczenie zawieszen z Audi RS2 i Quattro Sport, natomiast przednie zawieszenie zostalo zbudowane od podstaw, z uzyciem elementow z magnezu i tytanu.
Aby zmniejszyc mase auta, wielu z seryjnych elementow pozbyto sie, a te ktorych obecnosc w aucie byla niezbedna, wykonano od poczatku z karbonu.
Seryjny silnik 1,8 zostal zastapiony silnikiem 2,1 turbo z dwoma intercoolerami z Audi. Aby silnik o tych gabarytach zmiescil sie pod maską Golfa, wewnetrzny szkielet wokol komory silnika zostal wykonany z rur chromowo-molibdenowych. Pomimo tych modyfikacji w komorze silnika zabraklo miejsca na chlodnice oleju i wody, co wymusilo na konstruktorach wmontowanie ich z tyłu, natomiast powietrze naprowadzane jest przez wlot w dachu.
Tarcze hamulcowe maja 375mm z przodu i 355mm z tyłu.
Co do felg i opon to 10x19" i Bridgestone 265/30-19 lub 12x20" i Bridgestone 285/30-20
Masa pojazdu 1440kg