Strona 1 z 1

halogeny w szeroki zderzak

: sob wrz 19, 2009 14:25
autor: thoudi78
szukam zdjęć przodu jak wygląda pod halogeny w szeroki zdeś i jaka jest różnica między wąskim

: sob wrz 19, 2009 16:10
autor: RoBaL84
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: sob wrz 19, 2009 23:51
autor: thoudi78
dzięki za foto ale chodzi mi o to co jest po ściągnięciu zderzaka

: ndz wrz 20, 2009 00:38
autor: To_mas
dzięki za foto ale chodzi mi o to co jest po ściągnięciu zderzaka
oryginalnie nie ma tego pasa co jest pod wąskim zdezakiem !! a halogeny są mocowane do belki zderzaka :D
spawa prosta :)
jak ludziska montują szeroki zdeś i zakładają ori halogeny to albo wycinają w pasie by weszły albo go wywalają :)
ja wyciąłem :)

: ndz wrz 20, 2009 14:41
autor: RoBaL84
A nie montuje sie ich do zderzaka? Wydaje mi sie ze belka mocujaca zerzak jast na wysokosci kierunkow :chytry: (moze sie myle ale jak zkladalem szeroki zderzak to na wysokosci halogenow nie bylo belki)

: ndz wrz 20, 2009 16:36
autor: To_mas
RoBaL84, a widziałeś kiedyś mocowanie halogenów ?? :PPP
same halogeny to nie wszystko heh
Halogeny sie przykręca do mocowania a mocowanie DO BELKI ! nie do zderzaka...

: ndz wrz 20, 2009 18:23
autor: RoBaL84
To_mas dlatego napisalem ze moge sie mylic :grin:
np cos takiego :dol:
Obrazek

: ndz wrz 20, 2009 21:55
autor: To_mas
RoBaL84 pisze:np cos takiego :dol:
to śa podróbki i one są krótkie :P sam nie wiem nawet jak sie to montuje....
oryginały są dłuższe i na soczewce

: śr wrz 23, 2009 15:22
autor: stevo
Obrazek

tu chyba chodzi o coś takiego wg. mnie tzn. chodzi mi o mocowanie... :jezor:

Ja też właśnie się zastanawiam nad założeniem halogenów tyle, że muszę powycinać otwory w zderzaku bo niestety ale nie nie posiadam takich.... :jezor:

halogeny w szeroki zderzak

: ndz gru 15, 2013 22:13
autor: Dexter18
Podpinam sie. Czy wywalenie pasa pod zderzakiem ma jakiś negatywne skutki? czy on cos trzyma czy tylko wygląd?

Re: halogeny w szeroki zderzak

: czw maja 21, 2015 21:56
autor: VWiater
Dexter18 pisze:Podpinam sie. Czy wywalenie pasa pod zderzakiem ma jakiś negatywne skutki? czy on cos trzyma czy tylko wygląd?
Sorki za odkop, ale jak to w końcu jest z tym szerokim zderzakiem? Dowiedziałem się, że oryginalnie nie było tej blachy dolnej łączącej błotniki w szerokim zderzaku więc wg mnie błotniki będą latać luzem. Dziś na szrocie widziałem, że od strony kierowcy jest takie U przyspawane do podłużnicy, a od strony pasażera takie O w które wchodzi hmm filtr węglowy? Teoretycznie usztywnia to błotniki i przespawam sobie, ale oryginalnie powinno być coś jeszcze pod tym zderzakiem?

Podsumowując, z tego co wiem na razie przy zmianie z wąskiego na szeroki zderzak trzeba:
-szeroki zderzak ze wzmocnieniem szerokim/belką (różnie na to mówią)
-dolny hokej
-ślizgi pod szeroki zderzak i błotniki z podwójnymi dziurami na nie
-kierunkowskazy przednie z wtyczkami, bo różnią się od tego z wąskiego zderzaka i kierunki i wtyczki
-2 plastiki takie zaślepki w zderzak(nie wiem w którym miejscu się to montuje)
-3 "kiełki" (też nie wiem gdzie się montuje)
-3 osłony chłodnicy pod szeroki zderzak
-osłona pasków klinowych
Coś jeszcze? Proszę bardzo o poradę.

Re: halogeny w szeroki zderzak

: wt sie 18, 2015 15:46
autor: Mac_Abra
jaroslawwiatr pisze:Podsumowując, z tego co wiem na razie przy zmianie z wąskiego na szeroki zderzak trzeba:
-szeroki zderzak ze wzmocnieniem szerokim/belką (różnie na to mówią)
-dolny hokej
-ślizgi pod szeroki zderzak i błotniki z podwójnymi dziurami na nie
-kierunkowskazy przednie z wtyczkami, bo różnią się od tego z wąskiego zderzaka i kierunki i wtyczki
-2 plastiki takie zaślepki w zderzak(nie wiem w którym miejscu się to montuje)
-3 "kiełki" (też nie wiem gdzie się montuje)
-3 osłony chłodnicy pod szeroki zderzak
-osłona pasków klinowych
Coś jeszcze? Proszę bardzo o poradę.
To ja też się podepnę. Właśnie niedawno zamontowałem szeroki zderzak (nie bez problemów ale o tym kiedy indziej) - jak na razie nie mam halogenów, więc blach osłaniająca przedni pas została na miejscu. Co do podpunktów wyżej to przyznam szczerze, że wystarczyły mi cztery pierwsze podpunkty - a co do następnych czterech to chyba kojarzę te „kiełki”, czyli takie plastikowe osłonki na żeberka dzielące duży otwór zderzaka i są one opcjonalne, zresztą pewnie równie dobrze spisze się w tej roli czarna folia na słupki, ale o osłonie chłodnicy, pasków klinowych oraz zaślepkach pierwsze słyszę - czy ktoś ma jakieś dodatkowe informacje albo dysponuje fotkami tych elementów? Pytanie zapewne do posiadaczy oryginalnych szerokich zderzaków w Golfach z końca produkcji.

Najbardziej jednak interesuje mnie temat blachy pod pasem przednim - czy rzeczywiście w wersji ori z szerokim zderzakiem i halogenami było to rozwiązane inaczej niż w autach z wąskimi, bo wiele na to wskazuje - a jeśli tak, to jak?