Poszukuję zdjęć klatek KONIECZNIE

Szukasz zdjęcia auta na danych felgach, konkretnego modelu? To forum dla ciebie

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Poszukuję zdjęć klatek KONIECZNIE

Post autor: bandyta mk1love » pt sty 22, 2010 01:04

Tak jak w temacie potrzebuje fotek klatek z nieważne jakiego auta (choć preferował bym golfy mk1/mk2 - ale z każdego innego i niekoniecznie vw się nada) nieważne w jakim kolorze/z jakiego materiału ani stopień rozbudowania klatki..
Najważniejsze żeby fot było jak najwięcej bo muszę sobie w głowie ułożyć odpowiedni ,,stuff" mojej jedynki ;D

pozdrawiam - Maciek (bandyta)


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pt sty 22, 2010 01:28

No to tak :) :
rysunki podgladowe
Obrazek
Obrazek
w mk1:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
w chyba prosiaku :
Obrazek
i już trochę hardkor :D :
Obrazek
a tu masz podobne tematy i wiecej zdjec nie chce mi sie kopiowac :) :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3433188
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261127
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=241238
życzę powodzenia w budowie :)
pozdro



Awatar użytkownika
patGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pn lip 13, 2009 11:56
Lokalizacja: Krosno

Post autor: patGTI » pt sty 22, 2010 10:36

Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
Alvaro_
Niskopodłogowiec
Niskopodłogowiec
Posty: 1730
Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:45
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Leon Fr
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: Alvaro_ » pt sty 22, 2010 10:41

Obrazek



Jetta sprzedana.

Obrazek

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » pt sty 22, 2010 18:08

Panowie dzięki za fotki a teraz bym prosił o jak najwięcej fotek róznego typu z wnętrzem coś w ten deseń:
Obrazek Obrazek

Jak już wcześniej wspominałem nie musi to być akuratnie vw a tym bardziej konkretnie mk1 - szukam po prostu jakiejś inspiracji bo nie wiem czy zostawić kubły i samą klatkę czy zroobić sobie coś ładnego z zachowaniem tylnej półki i kanapy tylnej ;D

pozdrawiam


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » sob sty 23, 2010 03:50

bandyta mk1love pisze:a teraz bym prosił o jak najwięcej fotek róznego typu z wnętrzem coś w ten deseń:
jest tego troche w tych linkach co Ci podalem wczesniej ...
a na marginesie to juz chyba pod siebie musisz zrobic..
albo hardcore 2 kubly i zywa blacha :) (cos takiego jak te pierwsze zdjecia z mk1
albo na ladnie .. ale wydaje mi sie troche ze albo ladnie albo pozadnie mozna to zrobic :)
a zostawiajac (chyba) tylna kanape .. klatka nie bedzie spelniala swojego zadania ... jak tak patzre po konstrukcjach :) ... przemysl tez czy chcesz zrobic z auta "sportowke" z 2 miejscami w srodku :)
ps. wedlug mnie tak jak jest zrobione na zdjeciu z prosiaka gt2 (6 moje zdjecie ) jest naprawde spoko i ladnie i tak jak powinno byc ... jak chcesz jesczez ladniej to mozesz np. klatke poflokowac :)
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sty 23, 2010 03:57

Tak napisze jeżeli ktoś zakłada klatke auto traci homologacje i nie jest dopuszczane do ruchu


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » sob sty 23, 2010 04:17

grandi pisze:Tak napisze jeżeli ktoś zakłada klatke auto traci homologacje i nie jest dopuszczane do ruchu
mozesz to jakos udowodnic ??? (paragraf/ustawa) z ciekawosci :) bo troszke to dziwne .. chcesz polepszyc sobie bezpieczenstwo a tu klops :)


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
QCHARZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 01, 2008 16:19
Lokalizacja: Kietrz
Kontakt:

Post autor: QCHARZ » sob sty 23, 2010 13:58

:grin: Nie ja to opracowałem lecz znalazłem w internecie :grin:
Klatka


1. Amatorska
2. Profesjonalna (według załącznika J)



1. Amatorska
Obrazek
Powiększenie 174KB


Wersja 1.
W tym rozdziale możecie zobaczyć oraz przeczytać niezbędne informacje dotyczące wykonania klatki typu hand-made. Nie jest to oczywiście profesjonalna robota, więc nie należy wymagać zbyt wiele.

Jeśli ktoś zrobi sobie klatkę według tego schematu, proszę o zdjęcia wykonania.


Wersja 2.
Poniżej zamieszczam materiał nadesłany przez jednego z grupowiczów, który prosił o nie ujawnianie swojego nazwiska (hehe - ciekawe dlaczego - taki profesjonalny rysunek:-)) ). No ale OK - podobno najważniejszy jest opis, który wystarcza do wykonania takiej klatki.




Obrazek Obrazek Obrazek
Co to jest ta klatka?

Ta klatka jest robiona wg załącznika J. Zachowana owalizacja rur, grubość rur twardość śrub itp. Oczywiście nikt nie będzie tego sprawdzał ale to gwarantuje trwałość i bezpieczeństwo rozwiązania. Większość gięć rur, ciecia rur i dopasowywania jest wykonywane na oko, co wystarcza i przy odrobinie wyobraźni pozwoli mieć dobrze dopasowana klatkę do samochodu. Jest rysunek do tego opisu na którym jest narysowana cala klatka i sposoby mocowania stopek do zastrzałów i łączenie rur. nie ma jednej recepty jakie maja być długości poszczególnych odcinków rur, jakie mają być promienie gięć itp. to jest po prostu bez sensu to trzeba dopasować własnoręcznie do samochodu. oczywiście pomijam fakt ze ktoś umiałby skopiować super zrobiona klatkę i zrobić identyczna. ja niestety nie byłbym w stanie. bo to niemożliwe żeby na giętarce która ma PN. dokładność ileś tam procent zachować idealnie promienie gięcia i tak wygiąć w stopniach idealnie żeby było identycznie - na mojej giętarce nie było żadnej miarki, rura zawsze trochę odskakuje z powrotem do pierwotnego kształtu etc etc. Większość rzeczy jest robiona na oko i trzeba się z tym liczyć. niestety tak wygląda chałupnictwo. ale efektów można się spodziewać naprawdę dobrych.
Co trzeba mieć

trzeba przygotować sobie do 13 metrów rur gazowych bezszwowych "specjalnego zastosowania" jak najgrubsze tym lepsze ale będzie w środku mniej miejsca - ja mam 4,5 cm średnicy zewnętrznej grubość ścianki 3,5mm. Lepiej mieć więcej metrów rur na próby niż mieć za mało i żałować sobie prob. Koszt rur - bez znaku "B" 150zl. Na kilogramy sprzedają. Do tego trzeba mieć kawałek rury /długość 1m - lepiej kupić 2m/ na łączenie rur czerwonej i różowej z niebieska /niedokładnie ale niżej wyjaśnię do końca/. Musi mieć taka średnice wewnętrzna żeby rury co będą na czerwonej i różowej i niebieskiej wchodziły do środka. im węziej i ciaśniej tym lepiej. Bo te rury wejdą w te rurę grubsza /łącznik/ - wyjaśnienie również niżej. Do tego można mieć trochę rurki już takiej malutkiej co wejdzie w nią nasze śruby - tak żeby ta rurka weszła poprzecznie i w środku zmieściła się śruba - wyjaśnienie niżej i na rysunkach. trzeba mieć giętarkę - żeby gięła takie grube rury na zimno. trzeba mieć spawarkę migotam i kogoś kto umie spawać w osłonie luku gazowego. gięcie rur spokojnie można zrobić samemu przy pomocy brata jeśli ma się giętarkę. spawanie rur najlepiej jest wykonać w samochodzie. znaczy się najpierw chwycić spawem żeby się trzymało dopasowane, wyjąc cześć klatki i na zewnątrz dospawać do końca. trzeba wyjąc wszystkie dywaniki, wyskrobać wygłuszenia na podłodze i tylnej ściance tam gdzie rury będą się łączyły z nadwoziem i wyjąc podsufitkę. jeśli ktoś to robi pierwszy raz to nie ma szans żeby wykonał klatkę na zewnątrz samochodu i żeby ona dobrze pasowała do auta /naprawdę dobrze!/. oczywiście z klatka jazda w więcej niż 2 osoby wykluczona /chociaż na upartego można ale w razie wypadku jeśli osoba /osoby ;-)/ jadące z tylu przeżyją to mamy sprawę w sądzie. tylne kanapy trzeba wywalić co za tym idzie wytłumienie będzie dużo gorsze, będzie głośno, można kupić taka zwinięta w rulon matę z jednej strony wełna mineralna z drugiej guma. pomaga, trzeba położyć na polce tylnej i na miejscu blachy gdzie było oparcie.

Gięcie rur.

najpierw trzeba wygiąć 3 rury (właściwie 4). Główny pałąk (na rysunku oznaczony na niebiesko) oraz dwie rury oznaczone na czerwono i różowo. Pałąk główny -niebieski- jest wygiąć dość łatwo. Wpierw trzeba jednak mieć dobra długość rury. Nie ma co czarować lepiej mieć 0.5m a nawet metr więcej niż potem żałować. trzeba mieć giętarkę do rur na zimno.
najlepiej taka z opalizacjami gdzie się rury opierają żeby nie było śladów od gięcia. wpierw trzeba mieć piasek najlepiej jak najdrobniejszy i suchy. trzeba wyskrobać z drewna dwa kolki tak żeby się dało zabić na mocno koniec rury. zabijamy jeden koniec PN. wbijając kolek poprzez uderzanie cala rura z kółkiem w środku w ziemie. wsypujemy piasek do rury /jakiś lejek es skombinować/. jakimś końcem młotka nabijamy piasek żeby jak najlepiej się rozszedł w środku i zabijamy drugi koniec. chodzi o to żeby nie było opalizacji i stosunek średnic w miejscu gięcia nie był mniejszy niż 0.9 /u mnie jest dokładnie 0.9/. co do długości rur najlepiej to sobie po prostu zmierzyć w samochodzie i dąć naddatek po obu stronach po 0.5m. Naprawdę lepiej strącić 20zl na tych długościach rur co się utnie /to tez można wykorzystać są potrzebne takie kawałki/ niż uciąć za krótkie . pałąk główny niebieski idzie od siedzenia tylnego wzdłuż słupków i wzdłuż dachu. najlepiej tak go usadowić żeby szedł równolegle do krawędzi tylnego okna /pionowa cześć uszczelki/ i było widać cala rurę w oknie jak się z boku patrzy samochodu. wtedy unikniemy problemu z pasami /seryjnymi/ i fotelem który będzie można odsunąć dość daleko. zostawiwszy naddatek wyginamy jeden luk. najlepiej kat zostawić Ok 80 ST po obu stronach, wstawić do auta i zobaczyć czy to już wystarczy. najlepiej by było /ale to już gimnastyka/ żeby były jeszcze 2 gięcia pałąka głównego - naprawdę minimalne - na rysunkach oznaczone numerem 6 - ale na rysunku ich nie ma. po prostu pałąk niebieski nie jest prostokątem tylko rury co idą w dół rozszerzają się. gnąc obie części należy pamiętać o promieniu gięcia - półksiężyce w giętarce mogą być krzywo włożone /niesymetrycznie/ len trzeba gnąc drugi kawałek obrócić rurę żeby promień gięcia był ten sam z obu stron /i w te sama stronę/. co do odległości miedzy gięciami najlepiej wziąć kawałek rury i sobie zgiąć na sucho potem dopasowywać zobaczyć jak idzie gięcie. do tego najlepsze są próby. nie ma jednego schematu jak ma iść gięcie poszczególnych rur bo jest wiele sposobów. najlepiej na aucie po prostu popróbować. trzeba uważać żeby pałąk główny niebieski zgiął się w jednej płaszczyźnie do tego najlepiej poziomica się posłużyć mając rurę już w giętarce. podczas gięcia pałąka głównego trzeba pamiętać o tym ze jak się spuści w giętarce ciśnienie to rura na powrót się trochę wyprostuje ale lepiej za mało wygiąć i dogiąć niż za bardzo bo to już koniec. mając wygięty pałąk główny niebieski można się brać za gięcie pałąków bocznych czerwonego i różowego. chodzi o to żeby gięcie nr 2 i 7 z rysunku nie szło w jednej plaszyznie tylko schodziło się do środka auta tak jak jest wyprofilowany dach wzdłuż słupków. jest to dość ciężkie do wykonania. najlepiej znowu zostawić naddatek rury po obu stronach i zmierzyć dokładnie linijka w którym miejscu ma iść gięcie i poszczególne wartości brać z linijki. znowu trzeba nabić piaskiem rury. jak już wygniemy jedna rurę /czerwona PN./ to druga trzeba wygiąć identycznie - chodzi o odległość miedzy środkami gięcia punktów 2 i 7. Kąty oczywiście tez musza być te same. najlepiej wziąć jedna rurę wygiąć a druga pogiąć na podstawie tej pierwszej - wziąć wymiar jak ona idzie w dół na giętarce w jakiej odległości od środka gięcia i tak samo wygiąć te druga tylko w druga stronę. W pałąku niebieskim tez ma to znaczenie bo musi być idealna płaszczyzna obu gięć i odległość gięć musi być narzucona wymiarem z auta. ja to robiłem na oko i wyszło. raz lepiej raz gorzej ale wychodzi. najlepiej jest jak pałąk niebieski jest na dole jak najszerszy. a pałąki boczne czerwony i różowy najlepiej jak idą jak najbliżej dachu /rynienki/, a kawałek rury miedzy punktami 1 i 2 jest prostopadły do podłogi samochodu, odcinek miedzy 7 a 4 jest w miarę równoległy do dachu. może trochę odchodzić bo tego nigdy nie da się zgiąć idealnie. ważne żeby rury czerwone i różowe były takie same zgięte. długość potem się przytnie przy dopasowywaniu stopek. Zostało nam jeszcze do dogięcia rura czarna co idzie wzdłuż dachu i szyby przedniej. Jak widać z rysunku są tam dwa gięcia. można zrobić te rurę prosta jak robi to PN. Ireno, ale wtedy jest prawdopodobne
ze będziemy uderzać głowa podczas hamowania i wysiadania w te rurę. lepiej ja trochę wygiąć żeby szła wzdłuż dachu. nie ma obaw ze ona pęknie przy dachu, jest naprawdę gruba i mocna a w miejscach gięcia ona i tak się wzmacnia. reszta rur jest prosta bez gięcia. jeśli oddajecie rury do gięcia komuś innemu to musi wygiąć te 3 rury /ew. 4/, reszta to już spawanie i szlifowanie.

Montowanie klatki w samochodzie.

Na końcach rur /które należy przyciąć wziąwszy pod uwagę dopasowanie do auta i wysokość stopki i zastrzału/ należy przyspawać stopki. są to kawałki blach takie jak w zastrzałach /patrz niżej/ przyspawane do końców rur. w samej stopce trzeba zrobić 3 dziury na śruby o twardości jak w żal. J /8.8/ najlepiej dąć nimbusy są utwardzone. sam kształt stopki można dopasować do kształtu w którym łączy się ona z zastrzałem. na rysunkach 1 i 2 rura jest koloru czerwonego i blacha stopki tez jest czerwona. śruby są koloru zielonego nakrętki szare. zastrzał niebieski a podłoga samochodu czarna. zastrzały - są to kawałki grubej blachy wg załącznika J powinny mieć 120cm2 wiec można dąć kawałki 12x12 cm około. jak chcecie mieć mało roboty to po prostu trzeba je przyspawać w miejscach łączenia się końcówek rur do podłogi, przewiercić na wylot zastrzał i podłogę w miejscach gdzie są dziury w stopce i chwycić trzema śrubami. wcześniej najlepiej pomalować hamereiatem albo jakoś wstrzyknąć do środka po spawaniu a od spodu zakleić bitexem żeby rdza nie chwytała. ja mam inne rozwiązanie. zastrzał jest trochę nad podłoga /Ok 0.5cm/ i na krańcach jest wygięty pod katem 90 ST dookoła i tak spawany do podłogi. dziur w podłodze nie ma. nakrętki w zastrzale są również przyspawane od spodu tak żeby śrubami od stopki można było ładnie chwycić. jest z tym trochę zabawy ale warto. mocowanie zastrzału do rur żółtych /nr 3/ trzeba zrobić tak jak na rysunku nr 2. zagiąć zastrzał i wspawac rury do blachy co jest poziomo pod oknem /polka/. wcześniej trzeba wydrapać wytłumienie, wywalić zagięcia blach które podtrzymują oparcie kanapy tylnej. można zastosować mocowanie zastrzałów i stopek tak jak na polce tylnej, ale z rysunku nr 1 jest bardziej elegancko.

mocowanie rur do siebie /rysunek 3/ - chodzi o mocowanie rur co idą wzdłuż foteli.

sama wysokość którędy maja iść te rurki jest taka żeby była jak najwyżej ale nie wyżej niż polowa wysokości drzwi /załącznik J/. należy dodać ze rury te mogą iść nierównoległe do podłogi. najlepiej zrobić żeby z przodu była niżej niż z tylu /przy mocowaniu do pałąka głównego/. wtedy jest wygodniej wsiadać i wysiadać z auta. można oczywiście puścić 2 rury
ale jedna tyknie. najlepiej po prostu dopasować to do foteli. Uwaga - te rury jeśli nie wyszło nam za bardzo wygięcie pałąka głównego /żeby był na dole Jan najszerszy/ - będzie trzeba trochę podgiąć tez rury co idą po bokach /czarne z rys glon/ możliwe ze będą zahaczały o fotele. ale to już trzeba poprawiać i próbować na samochodzie z fotelami. chodzi głownie o wygodę, można zawsze zostawić źle zrobione i podrze nam fotele. żeby przymocować rury do siebie PN w punkcie nr 8 z rysunku można zastosować rożne rozwiązania. takie jak ja mam jest chyba najlepsze i najbardziej eleganckie przy tym mocne i trwale. trzeba mieć kawałek rury o większej średnicy wewnetrzej tak żeby rura czarna wchodziła do niej, najlepiej im ciaśniej tym lepiej. mocowanie objaśnia rysunek nr 3. czerwona jest rura pionowa numer 1. niebieska rura grubsza która nam połączy. zielona to rura czarna z rysunku ogólnego klatki to śruba a różowa to kawałek rurki spawana do rury zielonej . przez nią przejdzie śruba. czarne to nakrętki i łeb śruby. oczywiście trzeba zrobić dziury w rurze zielonej tam gdzie idzie rurka różowa a w niebieskiej tak żeby pasowało do dziur z rury zielonej. samo mocowanie rury niebieskiej do czerwonej - trzeba wyprofilować koniec rury niebieskiej tak aby w kształcie była rura i pasowała do czerwonej. wtedy trzeba przyspawać. oczywiście jest zabawy trochę z dopasowaniem tego żeby dokładnie pasowało dlatego napisałem na początku ze najlepiej to robić na samochodzie i spawanie tez. PN mamy już przykręcona do zastrzałów klatkę i mniej więcej się trzyma wtedy zrobić mocowania rurek bocznych /czarnych/. z drugiej strony sposób mocowania ten sam do pałąka głównego niebieskiego /rysunek główny klatki/. rura następna tez czarna co idzie od końców pałąka głównego niebieskiego - trzeba końce wyprofilować tak żeby pasowały do rury jak najszczelniej i przyspawać do rury. wysokość nad siedzeniem tylnym - można dąć dowolnie ale chyba najlepiej tak 5-10 cm od stopek. to chyba chroni żeby auto się nie owinęło wokół drzewa ;-). Mocowanie rury czarnej oznaczonej na rysunku numerami 5 robimy w ten sam sposób - trzeba wyprofilować końce i tak rurę przyspawać najlepiej na samochodzie chwycić trochę spawem i resztę dospawac poza autem. ta rura idzie jak najbardziej wzdłuż dachu - patrz dużo wyżej- trzeba wyjąc lusterko i lampkę - lampki na pewno nie będzie a lusterko trzeba trochę je podgiąć żeby pasowało. Rury żółte przyspawywujemy w taki sam sposób do pałąka głównego. na razie popatrzmy tylko na rury oznaczone nr 3. Rura poprzeczna jest dospawywana przy tylnej polce do rury /a nie do zastrzału i stopki/ a do pałąka głównego można zrobić i tak i tak dospawac do rury żółtej tuz przy pałąku lub do pałąka lub tez i tu i tu ;-). zależy od koncepcji. ważne żeby mocowanie do pałąka rur żółtych wypadało tuz naprzeciw mocowań do rur czerwonych za pomocą grubszej rury nr 4 z rysunku głównego. samo mocowanie tego miejsca jest objaśnione na rysunku nr 4. Tutaj widać po co są te małe kawałeczki rur spawane wewnątrz rur niebieskich z rysunku 4. chodzi o to żeby można było na masakrę mocno skręcić i żeby rury się nie zgięły. w tym miejscu robimy mocowanie na 4 śruby po 2 z każdej strony można więcej ale po co to jest naprawdę b. mocne. Zaś w mocowaniu rur bocznych oznaczonych nr 6 i 8 rysunku głównego klatki można zostawić po jednej śrubie. tez można dąć więcej śrub, rozstawione pod katem. Rysunek nr 4 objaśnia jak połączyć ze sobą pałąk główny i rury boczne /te gięte/. Oczywiście na pewno będzie trochę komplikacji i będzie trzeba torcie wyprofilować ew. dospawac kawałeczek rury bo to nie będzie idealnie pasowało. trochę szlifowania na pewno jest ;-)

to jest tylko jedna wersja klatki, jest ich wiele /rysunki w załączniku J/ można puścić rurkę nad kierownica - trzeba trochę opuścić kierownice. można zrobić rury tylne /żółte/ tak żeby szła jeszcze jedna rura i się krzyżowały na środku. jest wiele koncepcji ale ta jest chyba najlepsza - kompromis. po spawaniu można zeszlifować z wierzchu spawy żeby ładnie wyglądały - to nie spowoduje utraty mocnego mocowania. oczywiście gumówka. po pospawaniu całej klatki, zrobieniu mocowań, stopek, zastrzałów, trzeba wyjąc klatkę i pomalować na dowolny kolor, bo same rury gazowe będą rdzewiały.
/żółty to adresowo wygląda taka klatka ;-)/. potem wstawić i mocno przykręcić wszędzie do zastrzałów po 3 nimbusy a w 6 mocowaniach rurek do siebie. mam nadzieje ze pomogłem. dodam tylko ze zlecenie zrobienia takiej klatki komuś kto chce dostać pieniądze za swoja prace to Ok 700zl minimum. po prostu trze basie liczyć na około tygodniowa prace ze spawaniem szlifowaniem dopasowywaniem. samo gięcie trwa krotko.

2. Profesjonalna
na stronie : http://www.126fan.pl/www/klatka.htm

Myśle że troszke pomogłem pozdrawiam


SPRZEDAM BBS RC330 8J18 et32 5X100 - 25 JAHRE http://allegro.pl/show_item.php?item=2759538556

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » ndz sty 24, 2010 15:22

xander_88, to czy kanapa będzie czy jej nie będzie nie ma NIC do znaczenia i działania takiej klatki ;p
Opcja wywalenia wszystkiego i zrobienia dwóch kubłów+klatka+goła blacha nawet nie wchodzi w rachubę, z tyłu będą dwa porządne subwoofery które jebni***** basu będą wywalały przednią szybę a z przodu będą bardzo jakościowe głośniki więc nie ma mowy o wywaleniu wszystkiego i nasłuchiwaniu napierdalaj***** się blach.

Auto jeszcze w tym roku będzie miało okolice 200 koni więc przy wadze niecałych 800 kg klatka musi być zwłaszcza że moje auto nigdy nie jeździ wolno ;D a jak wiadomo bezpieczeństwo to podstawa.
Dodatkowym atutem klatki jest usztywnienie całej karoserii dzięki czemu jeszcze lepiej się będzie słuchało muzyki ;D


Kwestia estetyki jest dla mnie drugorzędna - mam sobie po prostu nie zrobić krzywdy, choć nie ukrywam że u mnie klatka będzie obita czarną albo beżową skórą (pewnie czarną :bigok: )
Sprawa jedynie rozbija się o to czy wywalić kanapę i tylną półkę czy zrobić sobie ładną skrzynie na suby i podłogę w skórze :D plan poniekąd mam ale gdybym miał dużo różnych fot to mógłbym jeszcze co nieco w moim diabelskim planie skorygować :green_fuck:


grandi gdzieś Ty to wyczytał i czy masz na to jakieś potwierdzenie? bo przecie się załamię chyba...ja wiem tylko tyle że na pewno nie może nikt z tyłu jeździć.

QCHARZ, obydwa opisy już czytałem kiedyś ;p teraz na szybko przeleciałem artykuł który wkleiłeś i jest spoko ale ma naprawdę sporo błędów i teraz podstawowa klatka wg załącznika J jest nieco bardziej rozbudowana i błędy przedstawione w opiosie w jej budowie są niedopuszczalne.
Wszakże nie mogłem znaleźć tych artykułów nigdzie dlatego za samą chęc pomocy ,,pomógł" i dla Ciebie.

Czekam na jakieś fotki Panowie ;D


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » ndz sty 24, 2010 16:31

Moze ci sie przydadza te fotki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 14:50 przez RoBaL84, łącznie zmieniany 2 razy.



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » pn sty 25, 2010 04:45

RoBaL84, to już było wałkowane ;p


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » pn sty 25, 2010 14:52

bandyta mk1love te co byly powywalalem, chyba ze przeoczylem cos jeszcze



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » pn sty 25, 2010 15:36

RoBaL84, pierwsze zdj też się gdzieś przewijało więc możesz zmienić.

p.s Czekam na jeszcze :D
:bigok:


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poszukuję zdjęć”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości