Strona 1 z 2

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: czw lut 10, 2011 18:35
autor: kalapita
Naprawde bardzo niski jest ten golf ;)
Oceńcie sami :bigok: :bigok: :bigok:

Obrazek

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: czw lut 10, 2011 18:50
autor: AbuDabi
Stawiam ze to air ride

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: czw lut 10, 2011 18:54
autor: kalapita
Co takiego ? Bo ja nieznam za bardzo :kac:

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: czw lut 10, 2011 20:06
autor: Kajor
Pneumatyczne zawieszenie. To amerykaniec, a tam mają równe drogi. Mogą sobie pozwolić na konkretną glebę albo air-ride.

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: czw lut 10, 2011 23:57
autor: s0unD
jedni samochody parkują a inni je kładą przed np. domem :)

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: sob lut 19, 2011 20:27
autor: minio70
air, czytałem kiedyś artykuł o nim.

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: pt mar 11, 2011 18:28
autor: hunterek
Air Ride ;/ Wyglada tylko na postoju, na drodze juz takim twardzielem nie jest :P Dlatego tez preferuje gwint :)

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: czw mar 17, 2011 20:59
autor: lukas.g60
hunterek, aleś teraz powiedział co wiedział :rotfl:

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: czw mar 17, 2011 21:07
autor: lukas.g60
tu masz fotki mojego paszczura,jezdze wyzej o 3cm od najnizszego połozenia na postoju,wiec nie pleć głupot,byłoby nizej ale felgi 9x19 nie pozwalaja na to w pasku,mysle ze jakbym miał jakies 8x18etokoło 40 to jezdziłbym nizej niz ty na tym swoim gwincie,plus ja wjade wszedzie ty nigdy :satan:

Obrazek
Obrazek

i do jazda
Obrazek
Obrazek

dodam jeszcze ze wtedy leciałem 210,zeby wyprzedzić twoją teze ze na air mozna max 130 na godzine jezdzić :los2:

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: pt gru 30, 2011 08:24
autor: MlodyR1
fuck air ride :satan: :satan: :satan:

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: pt gru 30, 2011 19:02
autor: lukas.g60
fuck youself :satan:

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: sob gru 31, 2011 12:17
autor: s0unD
AIR praktyczny, gwint tańszy, nie każdego stać na taki luksus niestety :( aczkolwiek wszyscy maja jeden cel - BLIZEJ ZIEMI :D nie drapcie się ;d :grin:

Re: Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: sob gru 31, 2011 15:17
autor: lukas.g60
s0unD pisze:AIR praktyczny, gwint tańszy,
no i tu kolejny mit,chyba ze piszesz o tych chinskich namiastach zawieszeń gintowanych :hehe: mnie KONI do mk1 kosztował ponad 5K,gdzie air do passat wyniósł mnie deczko mniej,wiec to zalezy co nazywasz gwintem,bo dobry gwint kosztuje swoje.

Bardzo niski MK4 KOMBI :D

: pn sty 02, 2012 15:15
autor: Kajor
Tylko, że na pneumatyce jest miękko. Na podniesionej ok, ale przy niskim ciśnieniu w poduchach to wszystko się buja i jakoś tak... niestabilnie się człowiek czuje.