Strona 1 z 3

Mega negatyw :D

: pn paź 05, 2009 08:23
autor: hob3k
Obrazek
Obrazek
Obrazek

to dopiero negatyw :D

: pn paź 05, 2009 15:09
autor: MIMIK144
Ten Policjant co sie czolga, probuje sie dowiedziec jak takie cos zrobic, to on tez bedzie mial. :bigok:

: pn paź 05, 2009 18:51
autor: reloo
ciekawe, ale nie wyglada to to

: pn paź 05, 2009 22:13
autor: skibszczok
reloo, co fakt to fakt. Troche przegial gosciu :P

: wt paź 06, 2009 06:01
autor: MagiK_TWI
Mi się podoba :green_fuck:
Pomysł oryginalny i niepraktyczny ale fajny ;D :bajer:

: wt paź 06, 2009 19:37
autor: pczerniej
ciekawe jak kierowca się wytłumaczył z tego hehe

: wt paź 06, 2009 20:41
autor: reloo
MagiK_TWI pisze:Mi się podoba :green_fuck:
Pomysł oryginalny i niepraktyczny ale fajny ;D :bajer:
oryginalny, to moze nie
japonskie furmanki od co najmniej dwoch dekad smigaja na takich negatywach

w ramach ciekawostki

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: śr paź 07, 2009 01:32
autor: kler_b
na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?

: śr paź 07, 2009 02:08
autor: To_mas
kler_b pisze:na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?
to sie robi jak chcesz szybciej wymieniać opony na nowe :P

: śr paź 07, 2009 02:10
autor: Thao
:rotfl:
To_mas pisze:
kler_b pisze:na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?
to sie robi jak chcesz szybciej wymieniać opony na nowe :P
:panna:

: śr paź 07, 2009 11:26
autor: kler_b
To_mas pisze:
kler_b pisze:na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?
to sie robi jak chcesz szybciej wymieniać opony na nowe :P
Odpowiedz w pelni wyczerpująca :kac:

: czw paź 08, 2009 14:39
autor: reloo
akurat takie negatywy jak na powyzszych fotkach, to tak na prawde, poza efektem wizualnym, niewiele dają :P
natomiast negatyw sam w sobie sprawia, ze na zakrecie, kiedy potrzebna jest najwieksza przyczepnosc (zwlaszcza na dociazonej zewnetrznej stronie), opona ma szanse przylegac do nawierzchni calą szerokoscia.

Sory za uproszczenie, ale na szybko w Paincie taki schemacik popełniłem :P

Obrazek


jak widać, przy negatywie, na zakrecie opona moze miec powierzchnie kontaktu z nawierzchnia zblizona do tej, przy normalnych nastawach przy jezdzie na wprost

: czw paź 08, 2009 16:45
autor: CQ
reloo pisze: jak widać, przy negatywie, na zakrecie opona moze miec powierzchnie kontaktu z nawierzchnia zblizona do tej, przy normalnych nastawach przy jezdzie na wprost
no dobra a co z oponą po drugiej stronie w tym samym zakręcie? wcale nie lapie podloża?? ;)

[ Dodano: Czw Paź 08, 2009 16:25 ]
mysle ze wywrotka wtedy pewna ;) przy tej samej sile odsrodkowej auto z normalnym ustawieniem bedzie zachowywało mniejszą stycznosc z podłożem (stycznosc obu opon)i będzie szło w bok(poślizg), w porownaniu ze stycznoscią calej opony jednej str w negatywie,a drugiej wcale. to tak jakbys pchał auto z boku. które auto poleci pierwsze na dach? mysle ze z tym całym negatywem ;)to tak wg mnie na chlopski rozum.

: czw paź 08, 2009 17:31
autor: reloo
a dlaczego opona po wewnetrznej ma nie miec kontaktu z podlozem? :chytry:
to jest jazda po łuku, a nie jazda na dwóch kołach