wrzucam do oceny moje dwa filmiki! obiecuję że następne będą w HD
trochę spaliłem sprawe ze startem i ze zmianą biegów, Ciekaw jestem jak też ma sie sprawa zzzzz uszkodzoną przepływką czy ma znaczenie, wiem że w wyższych obrotach tnie dawkę paliwa podobno.....
następne filmiki będą przy wyższych prędkościach!
... re=channel
wydaje mi sie że słabo wypadłem
: sob maja 22, 2010 13:54
autor: xxxGlaDxxx
zawse mnie zastanawiało jak wy te filmiki kręcicie. Mi brakuje rąk do trzymania kierownicy, trzymania telefonu i zmieniania biegów, a jak z kimś jade to wiadomo że gorzej sie zbiera do 100
: sob maja 22, 2010 14:23
autor: phanteon
Ledwo co widać
Jak widzę wyszło z 11-12 sekund do setki. A to w serii miało koło 13/14.
: sob maja 22, 2010 14:24
autor: BartekGib
Przepływka jak trochę uszkodzona, to na pewno mieszkankę ma bardziej ubogą.
: sob maja 22, 2010 14:24
autor: Cukier
phanteon pisze:Ledwo co widać
to chciałem napisać właśnie
ogólnie trochę przypaliłeś gumę i dla tego miałeś słabiej trochę
: sob maja 22, 2010 14:36
autor: xxxGlaDxxx
phanteon pisze:Ledwo co widać
Jak widzę wyszło z 11-12 sekund do setki. A to w serii miało koło 13/14.
Też mi sie zdaje że AHU w budzie Varianta powinno sie zbierać jak moje SB albo troche gorzej, a to idzie lepiej Na pewno nie masz nic majstrowane ;> ?
: sob maja 22, 2010 14:37
autor: jacekPlacekkk
phanteon pisze:Jak widzę wyszło z 11-12 sekund do setki. A to w serii miało koło 13/14.
jedyne zmiany to KAT Out no i paliwka w baku trochę było, szkoda że nie mam porównania z innym TDI, ale wiem że podobno AHU ma lepszy moment obrotowy, a gumy hym? 185/14 sa chyba za małe do tej mocy...takie mam odczucie, , , ,
Cieakwe czy to prawda z tym AHU...
majstrowanne nic a nic! jeden film pod górkę kręcony
: sob maja 22, 2010 14:37
autor: phanteon
jacekPlacekkk pisze:ale wiem że podobno AHU ma lepszy moment obrotowy
Ale w porównaniu do czego?
: sob maja 22, 2010 14:40
autor: xxxGlaDxxx
no w porównaniu z SB to wiadomo że ma większy moment, bo u mnie marne 155nm, a u ciebie 200 czy tam 210, nie pamietam co nie zmienia faktu ze mogłeś mieć coś grzebane, albo masz mega gratisa z fabryki
: sob maja 22, 2010 14:41
autor: phanteon
Różnice były minimalne. 1Z/AHU (nie wiem jak ALE) miały dłuższą skrzynię od AFN.
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:42 ]
AHU dokładnie miał 210 niuta (1z 202) a moc nie przy 4tys tylko 3750.
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:43 ]
xxxGlaDxxx pisze:albo masz mega gratisa z fabryki
AFN miały bonusa od Helmuta i to całkiem pokaźnego (zdrowe potrafią wypluć prawie 120 konia i 250niuta) i co śmieszniejsze, zdrowe nie oznacza, że ma mniej niż 300 tys.
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:48 ]
Nie ma się co zastanawiać - wtryski od ASV plus program i masz pod 130 konia i z 250-270 niuta - uwierz mi, że będziesz "Królem lewego pasa"
: sob maja 22, 2010 14:59
autor: jacekPlacekkk
phanteon pisze:Ale w porównaniu do czego?
do jakiegos innego Tdi w mk3, to moje pierwsze doświadczenia z tym motorem w mk3 i ciekaw jestem czy to jedzie czy mi sie wydaję!
o 216 myślę co raz + program,
jedyne co mnie martwi to przyśpieszenie po tych 120-130 na godzine
: sob maja 22, 2010 15:05
autor: phanteon
jacekPlacekkk pisze:o 216 myślę co raz + program,
Szkoda kasy, o ile nie chcesz wsadzać turbiny ze zmienną geometrią. 216tki to z montażem 1.5 koła plus program pewnie poniżej tauzena. A wtryski ASV to spokojnie za 400 znajdziesz w sensownym stanie do tego program i mieścisz się w granicach 1200-1300, czyli mniej niż za same wtryski 0.216.
: sob maja 22, 2010 15:09
autor: jacekPlacekkk
phanteon pisze:A wtryski ASV
nie zagłebiałem tematu aale ciekawa sprawa, o żadnych turbinach ze zmienną geometrią łopatek nie chcem słyszeć, nie kupił bym w zyciu nawet AFNa chyba,,
jacekPlacekkk pisze:nie zagłebiałem tematu aale ciekawa sprawa, o żadnych turbinach ze zmienną geometrią łopatek nie chcem słyszeć, nie kupił bym w zyciu nawet AFNa chyba,
Jak używasz obrotów i nie zamulasz to możesz zapomnieć o problemach. Więcej w tym mitologii, histerii - a większość tworzona na podstawie aut, które miały po 600 tys przebiegu - nie dziwne, że turbiny się poddawały. Pamiętaj, że może i te z mk2 były idiotoodporne i potrafiły pompować po 1.5 bara i żyć a te pompują 1.25 i już jest na granicy - ale te z mk2 miały laga od dołu - coś za coś.
jacekPlacekkk pisze:ASV od czego taki bajer?
Od najmocniejszego TDIka na pompie. Wsadzali go do chyba 2004 nawet, więc można upolować w miarę świeże wtryski. Wtryski z AHF (też 110tka) miały niższe ciśnienie otwarcia (190 w porównaniu do 220 w ASV. AHF spełniał tylko EURO2). Generalnie też można to upolować, bo moce te same, tylko będzie trochę dymił. To co napisałem to wszystko na podstawie zasłyszanych, przeczytanych informacji - żeby nie było, że jestem jakimś mechanikiem.