Strona 1 z 1

[MK3] 1.9TD 0 - 100 boost pin

: czw paź 08, 2009 19:11
autor: QbaM
Witam,
chciałem sie pochwalic przyspieszeniem w moim MK3 po zalozeniu boost pina, wychodzi nieco ponad 10 sekund, az sie dziwie ze taki dobry wynik:



Dla porownania test przyspieszenia 0 - 100 przed zalozeniem boost pina tym samym autkiem (ok 14 sekund):



Zaskoczyła mnie ta roznica. Powiedzcie mi, faktycznie nic sie nie stanie od takiego przyrostu mocy? Nie mam zamiaru generalnie go tak kataowac, ale czasem depne w pedal gazu. W ogole zal mi strasznie opon po dzisiejszym tescie, ewidentnie za bardzo przypalilem, az mnie serce boli od tego, mam nadzieje ze sie jeszcz edo czegos po takim ruszeniu nadaja :wink:

Update:

Sorry zle zalozylem temat, bardzo prosze modow o przeniesienie do dzialu "filmy".

: czw paź 08, 2009 22:34
autor: kenorb85
QbaM pisze:Powiedzcie mi, faktycznie nic sie nie stanie od takiego przyrostu mocy?
Silnikowi nic, ale seryjne sprzęgło pewnie długo tak nie pociągnie.

A swoją drogą to masz trochę za niskie obroty na jałowym biegu (750 obr/min) powinno być ok 900 obr/min. Zwiększ je, a lepiej będzie się ruszało.

: sob paź 10, 2009 20:50
autor: Patry(m)k(3)
Podczas przyśpieszania serią trochę go chyba za słabo kręciłeś w porównaniu do próby po boost pin'ie , także różnica czasów w pewnym stopniu jest tym spowodowana.

: sob paź 17, 2009 17:33
autor: QbaM
kenorb85 pisze: A swoją drogą to masz trochę za niskie obroty na jałowym biegu (750 obr/min) powinno być ok 900 obr/min. Zwiększ je, a lepiej będzie się ruszało.
Zazwyczaj mam 900, nie wiem czemu wtedy bylo 750.
Patry(m)k(3) pisze:Podczas przyśpieszania serią trochę go chyba za słabo kręciłeś w porównaniu do próby po boost pin'ie , także różnica czasów w pewnym stopniu jest tym spowodowana.
W sumie fakt poza tym droga byla ciut mniej wypoziomowana na filmiku z serii, mysle ze dalo by sie 13.xx wykrecic wtedy. Generalnie to nie wiedzialem ze diesle tez trzeba do konca krecic :)

: ndz paź 18, 2009 11:46
autor: arwam
można a mój były silnik jest tego najlepszym przykładem.
ważne żeby nie robić tego za często bo wtedy to się bardzo żywotność silnika za bardzo skraca

[youtube][/youtube]

[ Dodano: 18 Paź 2009 11:49 ]
ten silnika któru wtedy napędzał mojego golfa to AAZ z pompą 11mm. turbo Garrett T3, i duuuży FMIC