[MK3] 1.9TD 0 - 100 boost pin

Filmy związane z VW

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

QbaM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 11:30
Lokalizacja: Kraków

[MK3] 1.9TD 0 - 100 boost pin

Post autor: QbaM » czw paź 08, 2009 19:11

Witam,
chciałem sie pochwalic przyspieszeniem w moim MK3 po zalozeniu boost pina, wychodzi nieco ponad 10 sekund, az sie dziwie ze taki dobry wynik:



Dla porownania test przyspieszenia 0 - 100 przed zalozeniem boost pina tym samym autkiem (ok 14 sekund):



Zaskoczyła mnie ta roznica. Powiedzcie mi, faktycznie nic sie nie stanie od takiego przyrostu mocy? Nie mam zamiaru generalnie go tak kataowac, ale czasem depne w pedal gazu. W ogole zal mi strasznie opon po dzisiejszym tescie, ewidentnie za bardzo przypalilem, az mnie serce boli od tego, mam nadzieje ze sie jeszcz edo czegos po takim ruszeniu nadaja :wink:

Update:

Sorry zle zalozylem temat, bardzo prosze modow o przeniesienie do dzialu "filmy".
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 19:12 przez QbaM, łącznie zmieniany 1 raz.



kenorb85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto

Post autor: kenorb85 » czw paź 08, 2009 22:34

QbaM pisze:Powiedzcie mi, faktycznie nic sie nie stanie od takiego przyrostu mocy?
Silnikowi nic, ale seryjne sprzęgło pewnie długo tak nie pociągnie.

A swoją drogą to masz trochę za niskie obroty na jałowym biegu (750 obr/min) powinno być ok 900 obr/min. Zwiększ je, a lepiej będzie się ruszało.



Awatar użytkownika
Patry(m)k(3)
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 258
Rejestracja: pt lut 02, 2007 13:05
Lokalizacja: Szczecin/Derby

Post autor: Patry(m)k(3) » sob paź 10, 2009 20:50

Podczas przyśpieszania serią trochę go chyba za słabo kręciłeś w porównaniu do próby po boost pin'ie , także różnica czasów w pewnym stopniu jest tym spowodowana.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 20:51 przez Patry(m)k(3), łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/125/72843828abb854b0.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92527&start=75][b]Były Golf[/b][/url] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841][b]POMÓŻ INNYM[/b][/url]

QbaM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 11:30
Lokalizacja: Kraków

Post autor: QbaM » sob paź 17, 2009 17:33

kenorb85 pisze: A swoją drogą to masz trochę za niskie obroty na jałowym biegu (750 obr/min) powinno być ok 900 obr/min. Zwiększ je, a lepiej będzie się ruszało.
Zazwyczaj mam 900, nie wiem czemu wtedy bylo 750.
Patry(m)k(3) pisze:Podczas przyśpieszania serią trochę go chyba za słabo kręciłeś w porównaniu do próby po boost pin'ie , także różnica czasów w pewnym stopniu jest tym spowodowana.
W sumie fakt poza tym droga byla ciut mniej wypoziomowana na filmiku z serii, mysle ze dalo by sie 13.xx wykrecic wtedy. Generalnie to nie wiedzialem ze diesle tez trzeba do konca krecic :)



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 18, 2009 11:46

można a mój były silnik jest tego najlepszym przykładem.
ważne żeby nie robić tego za często bo wtedy to się bardzo żywotność silnika za bardzo skraca

[youtube][/youtube]

[ Dodano: 18 Paź 2009 11:49 ]
ten silnika któru wtedy napędzał mojego golfa to AAZ z pompą 11mm. turbo Garrett T3, i duuuży FMIC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Filmy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości