Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )SPRZEDAM!!!
: sob cze 11, 2016 23:09
MODEL:
AUDI S3 8L 2001r NOGARO BLUE
SILNIK :
1.8 AMK 210PS,270NM
Program nieznany 2XXPS,386NM shamowany
Filtr ,wklad K&N ,Wak Box
Ostatni wydech jakiejś włoskiej firmy :p
NAPĘD:
HALDEX
ZAWIESZENIE:
Przód
Gwint BILSTEIN B16
Camber Plates
Negatyw -1,5*
Tyl
Gwint FK
Regulowane wahacze mojej produkcji
Negatyw -1,5*
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód
Zaciski 6Pot Porsche cayenne
Tarcza 330mm Alfa Gta
Tyl
Nawiercana tarcza seria
KOLA:
SPORTEC M10
Przód 8.5x19" et35 +adapter 11mm
Opony 225/35 Dunlop Sport Maxx
Tył 10x19" et40 +adapter 13mm
Opony 255/30 Dunlop Sport Maxx
WNĘTRZE:
Recaro jasne
Bosse
Zmieniarka
Lusterka chrom + składane
Alu nakładki na pedały
Galka s3 8p
ESP OFF
Grzane fotele
i reszta jak w każdym s3
Plany:
Podstopnica alu
Tarcze hamulcowe tyl 288mm
Tempomat
PDC
Montaż DP 3" (leży )
TIP 3"
Korekta softu
Wyciągnąć wgniotę na klapie
Polakierować zderzaki
Korekta lakieru
Dodatkowe :
Nowa pompa paliwa VDO oryginal
Rozrząd kpl.+pasek PK i rolka
Oleje ,silnik,skrzynia,dyfer,haldex+filtr
Płyn hamulcowy
Płyn wspomaganie
Wszystkie elementy gumowe na przodzie wymienione na Lamfordera
Eska wyposazona w fabryczny hak ,jestem mega z tego zadowolony
Witam, postanowiłem ze opisze moje autko do pykania na codzień .
Poszukiwania rozpocząłem rok temu jak jeszcze upalałem poprzednie auto Astre Gsi 2.016v ,klient juz byl na 100% wiec mozna bylo rozpocząć poszukiwania na dobre ,na celownik wziąłem dwa auta ,Astra G OPC2 i wlasnie Audi s3 8L.
Zadanie mega sobie utrudniłem , a to dla tego ze astra tylko niebieska ,a audi żółte {o pomarańczowej nawet nie marzyłem } ,i tak zaczęło sie katowanie portali aukcyjnych i jeżdżenie za "lalkami " astr jak na lekarstwo {dwie } ,audi {trzy} ,na zachodzie cos tam bylo ,ale nie wyobrażałem sobie ze ktoś mógłby mi przytargać mi samochód pod dom bez moich oględzin. Byl tez golf mk4 r32 w warszawie ,ale goście z komisu dwa miechy mnie zwodzili z kwitami ,wiec odpuściłem ...
Dnia
05.06 .2015r wchodzę na allegro a tu świeże ogłoszenie S3 niebieskie i to 90km od lublina ,wyposażenie ok,polift ,na zdjęciach wszystko fajnie , kolor jedynie nie taki jak chciałem ,ale niebieskie tez mi się zawsze podobały ,wiec dzwonimy
Przez tel. sprzedający ,zrobił dobre wrażenie ,opowiedział co i jak ,tak jakby to było jego dziecko {pedant 63lata } .
06.06.15r w mikołajki ,dzida z rana po auto ,na miejscu gościu szorujący szmatka auto ,kolor na zywo zrobił jeszcze lepsze wrażenie {nie plowiejacy tak jak zolte } ,środek bardzo zadbany,kompletna we wszystkie plastiki i spinki ,coś tam było lakierowane ,ale zdrowa prosta i na pewno nigdy nie miała większego dzwona ,wszystkie szyby {z czołową } i lampy oryginał ,na 100% igle nielakierowana już nie liczyłem po obejrzeniu tych kilku sztuk ,tym bardziej w tak rzadkich kolorach {czarnych ,srebrnych nawet nie ogladalem bo pozniej bym zalowal }.
Dobra koniec tego smęcenia
Tak wyglądała po zakupie,totalna seria ,jedynie jakies naklejki i je@#%#ne ledy w lampach ...
Nastepnie byl wyjazd na hamownie i sprawdzenie co tam siedzi ,bo cos z dolu za mocno jechala
217ps i 384NM okazało sie ze pompa zdechła
zostala zakupiona nowa VDO
kolejny wyjazd na hamownie i dalej du...
tym razem 224Ps i 364NM ,dv zdechł
został założony jakis aluminiowy i tak smigam ,wiecej pomiarów nie bylo ,boost wynosi 1,5-1,4b ,jak ogarne dolot 3" i wydech to zrobię
korekte .
Po przygodach mocowych zabralem sie za serwis
oleje {w haldexie +filtr zrobil poprzedni wlasciciel ) ,rozrzad,pasek Pk ,filtry ,czujnik stop aso
I zapozyczylem z mojego mk2 wkład K&N i przerobilem puszke
Zleciłem wykonanie DP 3" koledze ,ale ze robil to na wzorze wysyłkowo ,to niestety nie udało sie ogarnąć w 100% i będę musiał go sam popasoweac i wysłać mu do obspawania ,do tego polacze go juz rura 2.75 z koncowym wydechem sportowym ,ktory juz jest zamontowany na aucie {nie pamietam producenta }
Audi miała byc jako DD ,ale nie dało sie tak jeździć ,musiał wpaść gwint
Kupiony kpll. Vogtland do fwd i pobrany tylko przod
na tyl sprężyny FK i nakrętki regulacyjne zaadaptowane z FWD
Jak zrobiła sie gleba to kąty poleciały,miałem kupować gotowe wahacze ale jak zobaczyłem w internetach ich konstrukcje to zrobiłem sobie sam
Wymiana wszystkich elementów gumowych w zawieszeniu przednim na Lamforder {nie bylo potrzeby ale jak juz rozebrałem to niech ma } i osłon przegubów wew.
Tak siadło na avusie
Wpadł tez Bilstein b16 n aprzod w galant stanie ale nie pozwala na takie obniżenie jak bym chcial
Przyszła pora na kola ,gdyby kiedyś ktoś powiedział ze zapodam 19Ki to zabił bym śmiechem,jednak nadkola w s3 trzeb aczyms wypelnic,chcialem bbs ch ale drogo i mało ,ale jak trafilem na ta fotke
to wybór byl prosty ,tak sie złożyło ze były na ta chwile dwa kpl. w PL do sprzedania i jeden w ciekawym zestawieniu
2x8.5 i 2x10" ,a o to mi chodziło bo nie chciałem zeby z tylu wygladala jak tlusta świnia na cienkich nóżkach haha
Sportec M10 8,5et35/10et40/19",do tego adaptery
przod 11mm ,tyl 13mm i podfrezowanie felg
Założyłem tez Camber plates co by kolo położyć i ustawić podobnie do tylu ,bo głupio wyglądało,tyl na -a przod na+
Jak wpadło kolo ta zacisk zrobił sie mały ,jedyne wyjście z tej sytuacji to zacisk 6pot z porsche i tarcza 330mm,na tyle narazie oryginalna tarcza nawiercana +podmalowany zacisk
A tak wygląda na ta chwile
Wnetrze ,dekory, przyciski nic nie wyj... ,fotele tez ujdą,ale w wakacje zakupie zestaw COLOURLOCK z farbkami i zrobie je na mikado
Pod maską
I takie tam
Przy audi duzo więcej sie nie bedzie dzialo ,jedynie jakas kosmetyka i detale ,{to co w planach } ,jak na auto do codziennego poruszenia sie wystarczy ,jedynie dbać
Pozdr.
AUDI S3 8L 2001r NOGARO BLUE
SILNIK :
1.8 AMK 210PS,270NM
Program nieznany 2XXPS,386NM shamowany
Filtr ,wklad K&N ,Wak Box
Ostatni wydech jakiejś włoskiej firmy :p
NAPĘD:
HALDEX
ZAWIESZENIE:
Przód
Gwint BILSTEIN B16
Camber Plates
Negatyw -1,5*
Tyl
Gwint FK
Regulowane wahacze mojej produkcji
Negatyw -1,5*
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód
Zaciski 6Pot Porsche cayenne
Tarcza 330mm Alfa Gta
Tyl
Nawiercana tarcza seria
KOLA:
SPORTEC M10
Przód 8.5x19" et35 +adapter 11mm
Opony 225/35 Dunlop Sport Maxx
Tył 10x19" et40 +adapter 13mm
Opony 255/30 Dunlop Sport Maxx
WNĘTRZE:
Recaro jasne
Bosse
Zmieniarka
Lusterka chrom + składane
Alu nakładki na pedały
Galka s3 8p
ESP OFF
Grzane fotele
i reszta jak w każdym s3
Plany:
Podstopnica alu
Tarcze hamulcowe tyl 288mm
Tempomat
PDC
Montaż DP 3" (leży )
TIP 3"
Korekta softu
Wyciągnąć wgniotę na klapie
Polakierować zderzaki
Korekta lakieru
Dodatkowe :
Nowa pompa paliwa VDO oryginal
Rozrząd kpl.+pasek PK i rolka
Oleje ,silnik,skrzynia,dyfer,haldex+filtr
Płyn hamulcowy
Płyn wspomaganie
Wszystkie elementy gumowe na przodzie wymienione na Lamfordera
Eska wyposazona w fabryczny hak ,jestem mega z tego zadowolony
Witam, postanowiłem ze opisze moje autko do pykania na codzień .
Poszukiwania rozpocząłem rok temu jak jeszcze upalałem poprzednie auto Astre Gsi 2.016v ,klient juz byl na 100% wiec mozna bylo rozpocząć poszukiwania na dobre ,na celownik wziąłem dwa auta ,Astra G OPC2 i wlasnie Audi s3 8L.
Zadanie mega sobie utrudniłem , a to dla tego ze astra tylko niebieska ,a audi żółte {o pomarańczowej nawet nie marzyłem } ,i tak zaczęło sie katowanie portali aukcyjnych i jeżdżenie za "lalkami " astr jak na lekarstwo {dwie } ,audi {trzy} ,na zachodzie cos tam bylo ,ale nie wyobrażałem sobie ze ktoś mógłby mi przytargać mi samochód pod dom bez moich oględzin. Byl tez golf mk4 r32 w warszawie ,ale goście z komisu dwa miechy mnie zwodzili z kwitami ,wiec odpuściłem ...
Dnia
05.06 .2015r wchodzę na allegro a tu świeże ogłoszenie S3 niebieskie i to 90km od lublina ,wyposażenie ok,polift ,na zdjęciach wszystko fajnie , kolor jedynie nie taki jak chciałem ,ale niebieskie tez mi się zawsze podobały ,wiec dzwonimy
Przez tel. sprzedający ,zrobił dobre wrażenie ,opowiedział co i jak ,tak jakby to było jego dziecko {pedant 63lata } .
06.06.15r w mikołajki ,dzida z rana po auto ,na miejscu gościu szorujący szmatka auto ,kolor na zywo zrobił jeszcze lepsze wrażenie {nie plowiejacy tak jak zolte } ,środek bardzo zadbany,kompletna we wszystkie plastiki i spinki ,coś tam było lakierowane ,ale zdrowa prosta i na pewno nigdy nie miała większego dzwona ,wszystkie szyby {z czołową } i lampy oryginał ,na 100% igle nielakierowana już nie liczyłem po obejrzeniu tych kilku sztuk ,tym bardziej w tak rzadkich kolorach {czarnych ,srebrnych nawet nie ogladalem bo pozniej bym zalowal }.
Dobra koniec tego smęcenia
Tak wyglądała po zakupie,totalna seria ,jedynie jakies naklejki i je@#%#ne ledy w lampach ...
Nastepnie byl wyjazd na hamownie i sprawdzenie co tam siedzi ,bo cos z dolu za mocno jechala
217ps i 384NM okazało sie ze pompa zdechła
zostala zakupiona nowa VDO
kolejny wyjazd na hamownie i dalej du...
tym razem 224Ps i 364NM ,dv zdechł
został założony jakis aluminiowy i tak smigam ,wiecej pomiarów nie bylo ,boost wynosi 1,5-1,4b ,jak ogarne dolot 3" i wydech to zrobię
korekte .
Po przygodach mocowych zabralem sie za serwis
oleje {w haldexie +filtr zrobil poprzedni wlasciciel ) ,rozrzad,pasek Pk ,filtry ,czujnik stop aso
I zapozyczylem z mojego mk2 wkład K&N i przerobilem puszke
Zleciłem wykonanie DP 3" koledze ,ale ze robil to na wzorze wysyłkowo ,to niestety nie udało sie ogarnąć w 100% i będę musiał go sam popasoweac i wysłać mu do obspawania ,do tego polacze go juz rura 2.75 z koncowym wydechem sportowym ,ktory juz jest zamontowany na aucie {nie pamietam producenta }
Audi miała byc jako DD ,ale nie dało sie tak jeździć ,musiał wpaść gwint
Kupiony kpll. Vogtland do fwd i pobrany tylko przod
na tyl sprężyny FK i nakrętki regulacyjne zaadaptowane z FWD
Jak zrobiła sie gleba to kąty poleciały,miałem kupować gotowe wahacze ale jak zobaczyłem w internetach ich konstrukcje to zrobiłem sobie sam
Wymiana wszystkich elementów gumowych w zawieszeniu przednim na Lamforder {nie bylo potrzeby ale jak juz rozebrałem to niech ma } i osłon przegubów wew.
Tak siadło na avusie
Wpadł tez Bilstein b16 n aprzod w galant stanie ale nie pozwala na takie obniżenie jak bym chcial
Przyszła pora na kola ,gdyby kiedyś ktoś powiedział ze zapodam 19Ki to zabił bym śmiechem,jednak nadkola w s3 trzeb aczyms wypelnic,chcialem bbs ch ale drogo i mało ,ale jak trafilem na ta fotke
to wybór byl prosty ,tak sie złożyło ze były na ta chwile dwa kpl. w PL do sprzedania i jeden w ciekawym zestawieniu
2x8.5 i 2x10" ,a o to mi chodziło bo nie chciałem zeby z tylu wygladala jak tlusta świnia na cienkich nóżkach haha
Sportec M10 8,5et35/10et40/19",do tego adaptery
przod 11mm ,tyl 13mm i podfrezowanie felg
Założyłem tez Camber plates co by kolo położyć i ustawić podobnie do tylu ,bo głupio wyglądało,tyl na -a przod na+
Jak wpadło kolo ta zacisk zrobił sie mały ,jedyne wyjście z tej sytuacji to zacisk 6pot z porsche i tarcza 330mm,na tyle narazie oryginalna tarcza nawiercana +podmalowany zacisk
A tak wygląda na ta chwile
Wnetrze ,dekory, przyciski nic nie wyj... ,fotele tez ujdą,ale w wakacje zakupie zestaw COLOURLOCK z farbkami i zrobie je na mikado
Pod maską
I takie tam
Przy audi duzo więcej sie nie bedzie dzialo ,jedynie jakas kosmetyka i detale ,{to co w planach } ,jak na auto do codziennego poruszenia sie wystarczy ,jedynie dbać
Pozdr.