[mk3] VW Vento 1.8 by dave_vag
: czw lis 26, 2015 17:30
Witam! Chciałbym wam przedstawić mój dupowozik, jakim jest VW Vento. Auto cały czas w trakcie modów, kupiłem je w lutym 2015 roku, więc projekt początkujący.
Posiadane auto:
- Marka: VW
- Model: Vento
- Rok produkcji: 1995
- Kolor: Czarny
- Moc: 90 km (66 kW)
- Silnik: 1.8 8v ABS
- Wyposażenie:
4x elektryczne szyby
2x poduszka powietrzna
Elektryczne lusterka będą, czekają w garażu na założenie
Wspomaganie kierownicy
MODYFIKACJE:
- Car Audio: Radio Pioneer MVH-160UI, głośniki przód - seria, tył - brak, skrzynia: JBL GTO1214 + wzmacniacz PYLE PLM201
- Felgi: 15' 4x8j, nazwy nie pamiętam ;v
- Opony: Nankang NS-1 165/45/15 + Nankang NS-2 185/45/15
- Zawieszenie: Gwint MTS + Kit MTS regulowany talerzykiem
- Opis zewnętrzny: Ciorne zło, leżące 1,5 cm od ziemi. Zrobiony przelot, końcowy tłumik basowy 2x90. Przód cały smoked, razem ze wszystkimi emblematami VW. Tylna klapa bez emblematów.
- Wnętrze: Pełna seria.
Plany:
- Na pewno postaram się zejść jeszcze niżej
- SWAP: 2.0 16v ABF, VR6 lub 1.8T, zobaczymy z czasem, narazie jestem nastawiony najbardziej na 2.0
- Większe, szersze koło i zrobić spasy, bo aktualnie to pieje.
- Wnętrze kompletne Recaro z Golfa 3 GTI + czarna podsufitka
- Pełen pakiet US na zewnątrz
- Reszta wyjdzie z czasem, pomysłów dużo, ale funduszów brak.
Początki:
https://plus.google.com/photos/10142360 ... Max9p-94AE" onclick="window.open(this.href);return false;
W tym albumie są zdjęcia zaraz po zakupie Ventyla, odrazu wpadły małe mody, ale ogólnie mega koza!
Następnie zaczął się sezon, vento pojeździło po małych zlotach w okolicach i wkońcu dotarło na długo wyczekiwaną Nysę. Wg. mnie najlepszy zlot na jakim byłem!
SAM_1162 by Dawid O, on Flickr
SAM_1155 by Dawid O, on Flickr
Później było troszkę odpoczynku, wakacje, praca itp. Następnie Vento poleciało w dół, docelowo wyszło 4,5 cm, gwint skręcony w opór, ale opona balon i nadal koza. Mimo to auto zdobyło wyróżnienie za najniższe auto spotu w Łaziskach.

Następnie było za wysoko, wpadło nowe koło z naciągami. Zostały wycięte helpery z gwintu, wyszło 2 cm od mocowania wahacza. Po kilku przejazdach gwint się uleżał i wyszło docelowo 1,5 cm od wahacza. Iskry się sypią!


W między czasie byliśmy na kliku spotach, między innymi na NJSBC KOS, oraz end of sesson w Bielsku Białej.


Aktualnie autko stoi już na setupie zimowym i czekamy na wiosnę i kolejne mody!!
Stay Tuned!
Posiadane auto:
- Marka: VW
- Model: Vento
- Rok produkcji: 1995
- Kolor: Czarny
- Moc: 90 km (66 kW)
- Silnik: 1.8 8v ABS
- Wyposażenie:
4x elektryczne szyby
2x poduszka powietrzna
Elektryczne lusterka będą, czekają w garażu na założenie

Wspomaganie kierownicy
MODYFIKACJE:
- Car Audio: Radio Pioneer MVH-160UI, głośniki przód - seria, tył - brak, skrzynia: JBL GTO1214 + wzmacniacz PYLE PLM201
- Felgi: 15' 4x8j, nazwy nie pamiętam ;v
- Opony: Nankang NS-1 165/45/15 + Nankang NS-2 185/45/15
- Zawieszenie: Gwint MTS + Kit MTS regulowany talerzykiem
- Opis zewnętrzny: Ciorne zło, leżące 1,5 cm od ziemi. Zrobiony przelot, końcowy tłumik basowy 2x90. Przód cały smoked, razem ze wszystkimi emblematami VW. Tylna klapa bez emblematów.
- Wnętrze: Pełna seria.
Plany:
- Na pewno postaram się zejść jeszcze niżej
- SWAP: 2.0 16v ABF, VR6 lub 1.8T, zobaczymy z czasem, narazie jestem nastawiony najbardziej na 2.0

- Większe, szersze koło i zrobić spasy, bo aktualnie to pieje.
- Wnętrze kompletne Recaro z Golfa 3 GTI + czarna podsufitka
- Pełen pakiet US na zewnątrz
- Reszta wyjdzie z czasem, pomysłów dużo, ale funduszów brak.
Początki:
https://plus.google.com/photos/10142360 ... Max9p-94AE" onclick="window.open(this.href);return false;
W tym albumie są zdjęcia zaraz po zakupie Ventyla, odrazu wpadły małe mody, ale ogólnie mega koza!
Następnie zaczął się sezon, vento pojeździło po małych zlotach w okolicach i wkońcu dotarło na długo wyczekiwaną Nysę. Wg. mnie najlepszy zlot na jakim byłem!


Później było troszkę odpoczynku, wakacje, praca itp. Następnie Vento poleciało w dół, docelowo wyszło 4,5 cm, gwint skręcony w opór, ale opona balon i nadal koza. Mimo to auto zdobyło wyróżnienie za najniższe auto spotu w Łaziskach.

Następnie było za wysoko, wpadło nowe koło z naciągami. Zostały wycięte helpery z gwintu, wyszło 2 cm od mocowania wahacza. Po kilku przejazdach gwint się uleżał i wyszło docelowo 1,5 cm od wahacza. Iskry się sypią!


W między czasie byliśmy na kliku spotach, między innymi na NJSBC KOS, oraz end of sesson w Bielsku Białej.


Aktualnie autko stoi już na setupie zimowym i czekamy na wiosnę i kolejne mody!!
Stay Tuned!