Cześć.
Siebie już poniekąd przedstawiłem, teraz czas na auto.
Od ponad roku jestem właścicielem Leona 1M, z (niestety) nieco biednym silnikiem 1.6 AUS.
Silnik zdrowy, już zdrowy... po zakupie zrobiłem mu remont ze względu na pobieranie oleju. Od tej pory - nie muszę zaglądać.
Licznikowe 200km/h "na niemieckiej" autostradzie jest w stanie pojechać.
A dodam według schematu:
- Marka: Seat
- Model: Leon 1M
- Rok produkcji: 2001
- Kolor: Srebrny (oznaczenia nie pamiętam)
- Pojemność: 1.6
- Moc: 105KM
- Silnik: AUS
- Wyposażenie: Bieda - klima manualna, elektryczne szyby z przodu... i chyba na tym koniec.
Po zakupie były też jakieś problemy z gazem... nikt w okolicy mi ich nie rozwiązał. Dopiero Alma-Gaz we Wrocławiu (pojechałem raz, 120km w jedną stronę, ale teraz spokój)
W aucie pojawiły się drobne modyfikacje:
- wpadły felgi 16" z ibizy FR, do tego oczywiście nowe gumy 205/55 (goodyear EfficientGrip) + dystanse 15mm przód, 20mm tył.
- w miejsce halogenów (których nigdy nie miałem) wpadły dzienne
- zawieszenie nieco dłubnięte
zestaw amortów MTS'a + sprężyny eibach pro kit + tuleje wahacza od TT/S3/cupra (czyli pełne)
- delikatnie też wydech, a konkretnie tylny z leona topsport, delikatnie mruczy, ale to tak na prawdę delikatnie, a wygląd całości się poprawił
- oczywiście nie mogło zabraknąć też wymiany standardowej wycieraczki na taką z tourana, oraz zrobienia podwójnych pozycji z tyłu
- drobne zabawy z audio:
CDA-9833R + MP 5.16 & Wavecor TW030WA01, zasilone z XM-5046 + Helix P10W zasilane przez ESX Quantum Q602Xi
Plany co do auta:
W chwili obecnej z moich widzimisię - szukam foteli z Golfa IV, recaro, koniecznie z regulacją lędźwi.
Taki prezent postanowiłem sobie zrobić na gwiazdkę
Jedyna bolączka auta w tym momencie - bujam się z nawracającym "checkiem" - błąd katalizatora, bank 1. Czyli szykuje się wymiana kata, żeby się tego pozbyć. Choć.. czytałem gdzieś o tym, że warto spróbować wybebeszyć pierwszy katalizator. Spróbować można, zawsze to darmo, a nowy pierwszy kat blisko 500zł.
Seat Leon 1M AUS - stah300
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Seat Leon 1M AUS - stah300
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2015 17:07 przez stah300, łącznie zmieniany 5 razy.
Seat Leon 1M.
Fajny, zadbany Leonik
Latamy prawie identycznymi, daleko do siebie nie mamy coś mi się zdaje, także do zobaczenia kiedyś na trasie
Śledzik załączony, zobaczymy co jeszcze wymodzisz
Latamy prawie identycznymi, daleko do siebie nie mamy coś mi się zdaje, także do zobaczenia kiedyś na trasie
Śledzik załączony, zobaczymy co jeszcze wymodzisz
Seat Leon 1M.
Mi się zawsze podobał Leon i to właśnie w wersji 1M. Wydaje się, że ta wersja nadwozia nigdy się nie zestarzeje w przeciwieństwie do Golfa. Faktycznie z tym silnikiem nie poszalejesz ale cóż, ja wybierałem właśnie auto ze względu na silnik a nie na nadwozie a teraz z 90 KM seryjnych wyciskam ponad 200 KM i ponad 415 Nm by przy tej przestarzałej szupie mieć przynajmniej radochę z jazdy.
Kolejna rzecz przy której się zgadzamy to srebrny kolor. Nie czerwony, niebieski czy inny - w srebrnym kolorze wygląda idealnie.
Kolejna rzecz przy której się zgadzamy to srebrny kolor. Nie czerwony, niebieski czy inny - w srebrnym kolorze wygląda idealnie.
Seat Leon 1M.
Miał nie być srebrny... i w ogóle miał nie być HB
Szukałem Toledo II (czyli odpowiednik leona tylko w sedanie), nie udało się. Padło na to
Ale nie narzekam, przyjemne i wdzięczne autko.
Z modów które planuje, to właśnie stołki recaro, w ostateczności standardowe kubły z Golfa IV (ze względu na to, że dużo łatwiej dostać z regulacją lędźwi)
I na pewno jakieś zmiany w CA - inny piecyk na Suba, jednak o podobnej mocy.
Marzy mi się A3 w sportbacku 1.8T albo 3.2 V6... powoli sobie odkładam, dlatego za wiele modów raczej nie będzie. Z drugiej strony... jedyny sensowny mod teraz to hamulce, a potem swap Do czego nie dojdzie, chyba, że silnik wyzionie ducha.
@Partyk325 - no tak, ja EWE więc daleko nie jest.
@Sztomel - Leon to dobra pupa. Tak to trzeba nazawać, bo przód może nie powala
Szukałem Toledo II (czyli odpowiednik leona tylko w sedanie), nie udało się. Padło na to
Ale nie narzekam, przyjemne i wdzięczne autko.
Z modów które planuje, to właśnie stołki recaro, w ostateczności standardowe kubły z Golfa IV (ze względu na to, że dużo łatwiej dostać z regulacją lędźwi)
I na pewno jakieś zmiany w CA - inny piecyk na Suba, jednak o podobnej mocy.
Marzy mi się A3 w sportbacku 1.8T albo 3.2 V6... powoli sobie odkładam, dlatego za wiele modów raczej nie będzie. Z drugiej strony... jedyny sensowny mod teraz to hamulce, a potem swap Do czego nie dojdzie, chyba, że silnik wyzionie ducha.
@Partyk325 - no tak, ja EWE więc daleko nie jest.
@Sztomel - Leon to dobra pupa. Tak to trzeba nazawać, bo przód może nie powala
Seat Leon 1M.
No to tylko Golf bo A3 nie produkowali z tym drugim silnikiem.stah300 pisze:Marzy mi się A3 w sportbacku 1.8T albo 3.2 V6.
Z drugiej strony A3 też mi się podoba ale nie model 8L tylko już 8P.
Seat Leon 1M.
Ja nigdzie nie pisałem o 8L, po co przesiadać się na to samo
Oczywiście o 8P myślałem, a tam 3.2 V6 dostępne, rzadkie, ale dostępne. A już w sportbacku to w ogóle...
I w sumie też dalekie plany, nazbierane na 1/3 auta + leon
Oczywiście o 8P myślałem, a tam 3.2 V6 dostępne, rzadkie, ale dostępne. A już w sportbacku to w ogóle...
I w sumie też dalekie plany, nazbierane na 1/3 auta + leon
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości