Projekt B3 dupowóz by Killah
: pt wrz 26, 2014 23:44
Witam
Generalnie jestem maniakiem trójek ale doprowadziłem już swoją trójkę do etapu w którym szkoda ją eksploatować na co dzień. Pojawił się pomysł zakupu dupowozu. Na początku była to kolejna trójka jednak została rozbita przez nieuważną blondynkę:
Potem pojawił się Passat B3 VR6 Automat w wersji Exclusive:
Niestety skończył tak bo posypał się w nim silnik i odpuściłem sobie ładowanie tony PLN w dupowóz.
Kolejny autem do jazdy na co dzień stał się kolejny passat B3. Nie dałem za wygraną bo chciałem bardzo mieć passata w kombi. Nawet 800 km w 2 strony mnie nie zniechęciła. Tym razem to auto z historią bo to auto truckmana znanego na vwzone.
To tyle słowem wstępu. Przedstawiam Wam mój dupowozik.
VW PASSAT B3 2.0 91r.
WERSJA GL
Wyposażenie oraz dokonane modyfikacje:
SILNIK: Auto posiada silnik 2.0 2E w dobrej kondycji. Dobre sprężanie na zaworach daje nadzieję że pojeździ dłużej niż poprzedni VR6. Zespolone jest z w miarę krótką skrzynią której oznaczenia jeszcze nie znam ale nawet nawet buja tą cieżką budą. Silnik na razie pracuje na samej benzynie lecz jest planowana sekwencja.
MODY POD MASKĄ: BRAK
ZAWIECHA: Gwint Ta-Technix.
HAMULCE: 256mm przód + tarcze tył. ABS.
KOŁO: Aktualne koło to mercedesy 17/8,5 z oponami 195/40/17. Jak na dupowóz to całkiem spoko
NADWOZIE: Lakier jest w stanie dobrym. Ładnie się świeci. Tylna klapa wymaga malowania + progi są do roboty.
WNĘTRZE: Auto seryjnie posiada welurową tapicerkę, szyberdach + trochę elektryki. Przez poprzedniego właściciela zostały dodane el szybki.
AUDIO: Na razie seria. Planowany jakiś budżetowy wzmak na przód + wygłuszenie przednich drzwi. Nic wychodzącego poza granicę absurdu lecz zrobione zgodnie ze sztuką CA.
PLANY NA CHWILĘ OBECNĄ:
Ogarnięcie niedziałającego szyberdachu
Przełożenie jasnego skórzanego wnętrza z Passata VR6 + dokompletowanie braków.
Przełożenie climatronic z VR6
Przełożenie telefonu pokładowego z VR6
Doprowadzenie szczegółów do stanu zadowalającego takiego perfekcjonistę jak ja
Będzie oczywiście jeszcze mnóstwo modów i napraw robionych na spontanie. Jednakże główną ideą jest zrobienie z auta pół projektu - pół dupowozu. Ma być wygodne ale nie ginąć w tłumie passatów B3 używanych jako konie pociągowe do zapierdzielania do pracy. To narazie tyle jeśli chodzi o tego passata. Zwany będzie szerszeniem 3 jako że każdy dupowóz tak nazywam Aktualnie kończę rozbierać B3 VR6 a potem pasek dostanie z niego fanty wymienione w planach. Trzeba będzie pomalować klapę tylną oraz popracować nad kilkoma niedoróbkami i zaniedbaniami. Jednakże stan passata oraz jego teraźniejszy wygląd skłoniły mnie do założenia tego tematu. Bedzie to kontynuacja projektu Truckamana w trochę innej wersji
Poniżej przestawiam przeprowadzone zmiany w kolejności chronologicznej.
START:
Foty po zakupie:
Dzisiaj zostały wymienione łożyska z przodu, pompa wody, sprawdzone ciśnienie na cylindrach (3x 11,5 1x12), dolany olej do skrzyni i takie tam. Auto z historią i nie ma w nim co zmieniać rzeczy które niedawno były wymieniane poprzez poprzedniego właściciela. Foty wnętrza dodam jutro.
Generalnie jestem maniakiem trójek ale doprowadziłem już swoją trójkę do etapu w którym szkoda ją eksploatować na co dzień. Pojawił się pomysł zakupu dupowozu. Na początku była to kolejna trójka jednak została rozbita przez nieuważną blondynkę:
Potem pojawił się Passat B3 VR6 Automat w wersji Exclusive:
Niestety skończył tak bo posypał się w nim silnik i odpuściłem sobie ładowanie tony PLN w dupowóz.
Kolejny autem do jazdy na co dzień stał się kolejny passat B3. Nie dałem za wygraną bo chciałem bardzo mieć passata w kombi. Nawet 800 km w 2 strony mnie nie zniechęciła. Tym razem to auto z historią bo to auto truckmana znanego na vwzone.
To tyle słowem wstępu. Przedstawiam Wam mój dupowozik.
VW PASSAT B3 2.0 91r.
WERSJA GL
Wyposażenie oraz dokonane modyfikacje:
SILNIK: Auto posiada silnik 2.0 2E w dobrej kondycji. Dobre sprężanie na zaworach daje nadzieję że pojeździ dłużej niż poprzedni VR6. Zespolone jest z w miarę krótką skrzynią której oznaczenia jeszcze nie znam ale nawet nawet buja tą cieżką budą. Silnik na razie pracuje na samej benzynie lecz jest planowana sekwencja.
MODY POD MASKĄ: BRAK
ZAWIECHA: Gwint Ta-Technix.
HAMULCE: 256mm przód + tarcze tył. ABS.
KOŁO: Aktualne koło to mercedesy 17/8,5 z oponami 195/40/17. Jak na dupowóz to całkiem spoko
NADWOZIE: Lakier jest w stanie dobrym. Ładnie się świeci. Tylna klapa wymaga malowania + progi są do roboty.
WNĘTRZE: Auto seryjnie posiada welurową tapicerkę, szyberdach + trochę elektryki. Przez poprzedniego właściciela zostały dodane el szybki.
AUDIO: Na razie seria. Planowany jakiś budżetowy wzmak na przód + wygłuszenie przednich drzwi. Nic wychodzącego poza granicę absurdu lecz zrobione zgodnie ze sztuką CA.
PLANY NA CHWILĘ OBECNĄ:
Ogarnięcie niedziałającego szyberdachu
Przełożenie jasnego skórzanego wnętrza z Passata VR6 + dokompletowanie braków.
Przełożenie climatronic z VR6
Przełożenie telefonu pokładowego z VR6
Doprowadzenie szczegółów do stanu zadowalającego takiego perfekcjonistę jak ja
Będzie oczywiście jeszcze mnóstwo modów i napraw robionych na spontanie. Jednakże główną ideą jest zrobienie z auta pół projektu - pół dupowozu. Ma być wygodne ale nie ginąć w tłumie passatów B3 używanych jako konie pociągowe do zapierdzielania do pracy. To narazie tyle jeśli chodzi o tego passata. Zwany będzie szerszeniem 3 jako że każdy dupowóz tak nazywam Aktualnie kończę rozbierać B3 VR6 a potem pasek dostanie z niego fanty wymienione w planach. Trzeba będzie pomalować klapę tylną oraz popracować nad kilkoma niedoróbkami i zaniedbaniami. Jednakże stan passata oraz jego teraźniejszy wygląd skłoniły mnie do założenia tego tematu. Bedzie to kontynuacja projektu Truckamana w trochę innej wersji
Poniżej przestawiam przeprowadzone zmiany w kolejności chronologicznej.
START:
Foty po zakupie:
Dzisiaj zostały wymienione łożyska z przodu, pompa wody, sprawdzone ciśnienie na cylindrach (3x 11,5 1x12), dolany olej do skrzyni i takie tam. Auto z historią i nie ma w nim co zmieniać rzeczy które niedawno były wymieniane poprzez poprzedniego właściciela. Foty wnętrza dodam jutro.