Passat 35i By Diabel199432
: śr kwie 23, 2014 23:08
MODEL: VW Passat B3 1993r.
SILNIK: wolnossący 2.0, oznaczenie 2e
SKRZYNIA: Manual 5b
MOC: 115KM (seria)
MODY POD MASKA: Instalacja podtlenku gazu
ZAWIESZENIE: -20mm
UKLAD HAMULCOWY: Hamulce tarczowe, wentylowane na wszystkich 4. kołach
KOLA: ATS Cup 15"/7j, z oponami 185/55 przód, 205/50 tył
NADWOZIE: Variant w kolorze Royal Blue
AUDIO: Przód: PowerBass S-6C, Tył: Subwoofer własnej konstrukcji na głośniku Pioneer TS-W252, wszystko napędza Magnat Gladiator 360, a steruje Denver CAD-370, oczywiście wszystko na odpowiednim okablowaniu.
WYPOSAŻENIE:
- Elektrycznie otwierane szyby x2
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Pełna skórzana tapicerka, kremowa
- 2 x poduszka powietrzna
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek
- Klimatyzacja manualna
- Podłokietnik tył
- Podgrzewane fotele
- Fotele regulowane we wszystkich możliwych płaszczyznach
- Pełne diodowe oświetlenie kabiny (przód, tył, bagażnik)
- Hak
- Komputer pokładowy MFA
- Halogeny przeciwmgielne
- Instalacja CB radia
- Przyciemnione szyby tylne
Witam. Po tak krótkim wstępie, chciałbym opisać nieco historię kupna Paśki. Zbliżał się czas egzaminu na prawko więc podjąłem decyzję - szukam Golfa, lecz po paromiesięcznych poszukiwaniach nie znalazłem nic coby spełniało moje oczekiwania. "Ni z gruchy, ni z pietruchy" jak to się mówi, parę dni przed egzaminem zawitała do mnie Corsa - niemiec, ale spod znaku Opla. Długo nie musiałem się nawracać, bo po trzech miesiącach zacząłem szukać innego auta. Padło na większego brata Golfa, czyli Passata. Ten egzemplarz znalazłem jako jeden z pierwszych i to w fajnej cenie, lecz ze względu na skórę szukałem dalej. Po trzech miesiącach i ciągłych odpowiedziach: nie ma, nie aktualne, sprzedane, postanowiłem pojechać obejrzeć ten oto samochód i stałem się jego szczęśliwym, bądź trochę mniej posiadaczem - ba przyprowadziłem autko w niedzielę późnym popołudniem, a w poniedziałek rano śmigałem nim na wakacje . Tyle słowem wstępu, a sprawę szczęśliwego posiadacza, bądź mniej szczęśliwego rozstrzygnijcie sami po poniższym opisie pracy i zmian jakie w niego włożyłem.
Modyfikacje, zmiany, naprawy - zrobione: (chronologicznie)
- Montaż zestawu audio
- Założenie CB radia
- Regulacja i przegląd instalacji gazowej
- Przyciemnienie szyb tylnych
- Wymiana rozrządu, oleju, filtrów
- Wymiana nagrzewnicy
- Wymiana jednostki napędowej, skrzyni biegów, sprzęgła oraz olei, rozrządu, płynów i filtrów
- Wymiana przepływomierza po wystrzale gazu
- Montaż MFA
- Wymiana kompletnego zapłonu (aparat zapłonowy, kable, świece)
- Wymiana TPSu - czujnika położenia przepustnicy
- Walka z rudą - zaprawki, lakierowanie, polerowanie
- Regeneracja układu hamulcowego
- Założenie sterownika centralnego zamka
- Wymiana kompletnego oświetlenia wnętrza na LED
- Wymiana akumulatora
- Montaż CB radia na stałe - położenie całej instalacji
- Regeneracja instalacji gazowej
- Posprzątanie kabli pod maską oraz polutowanie ich w odpowiednie miejsca - źle podłączona instalacja gazu
- Wymiana sondy Lambdy
- Wymiana drążków i końcówek kierowniczych
- Regulacja wszystkiego co się da tak, aby było jak zaleciła fabryka
- Wymiana opon przednich z 205 na 185
* Nie piszę o wymienionych po drodze żarówkach, kołach, oponach i pewnie o czymś jeszcze zapomniałem
Co chciałbym zrobić:
- Przedni zderzak USA
- Obrysówki
- Blenda tylna USA
- Ciekawsze koło
- Zmiana jednostki sterującej
- Założenie nagłośnienia tylnej kanapy
- Co więcej? Nie wiem co mi przyjdzie jeszcze go głowy
Foto, fociszcza:
W dniu zakupu 15.07.2012:
Aktualnie wygląda tak:
SILNIK: wolnossący 2.0, oznaczenie 2e
SKRZYNIA: Manual 5b
MOC: 115KM (seria)
MODY POD MASKA: Instalacja podtlenku gazu
ZAWIESZENIE: -20mm
UKLAD HAMULCOWY: Hamulce tarczowe, wentylowane na wszystkich 4. kołach
KOLA: ATS Cup 15"/7j, z oponami 185/55 przód, 205/50 tył
NADWOZIE: Variant w kolorze Royal Blue
AUDIO: Przód: PowerBass S-6C, Tył: Subwoofer własnej konstrukcji na głośniku Pioneer TS-W252, wszystko napędza Magnat Gladiator 360, a steruje Denver CAD-370, oczywiście wszystko na odpowiednim okablowaniu.
WYPOSAŻENIE:
- Elektrycznie otwierane szyby x2
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Pełna skórzana tapicerka, kremowa
- 2 x poduszka powietrzna
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek
- Klimatyzacja manualna
- Podłokietnik tył
- Podgrzewane fotele
- Fotele regulowane we wszystkich możliwych płaszczyznach
- Pełne diodowe oświetlenie kabiny (przód, tył, bagażnik)
- Hak
- Komputer pokładowy MFA
- Halogeny przeciwmgielne
- Instalacja CB radia
- Przyciemnione szyby tylne
Witam. Po tak krótkim wstępie, chciałbym opisać nieco historię kupna Paśki. Zbliżał się czas egzaminu na prawko więc podjąłem decyzję - szukam Golfa, lecz po paromiesięcznych poszukiwaniach nie znalazłem nic coby spełniało moje oczekiwania. "Ni z gruchy, ni z pietruchy" jak to się mówi, parę dni przed egzaminem zawitała do mnie Corsa - niemiec, ale spod znaku Opla. Długo nie musiałem się nawracać, bo po trzech miesiącach zacząłem szukać innego auta. Padło na większego brata Golfa, czyli Passata. Ten egzemplarz znalazłem jako jeden z pierwszych i to w fajnej cenie, lecz ze względu na skórę szukałem dalej. Po trzech miesiącach i ciągłych odpowiedziach: nie ma, nie aktualne, sprzedane, postanowiłem pojechać obejrzeć ten oto samochód i stałem się jego szczęśliwym, bądź trochę mniej posiadaczem - ba przyprowadziłem autko w niedzielę późnym popołudniem, a w poniedziałek rano śmigałem nim na wakacje . Tyle słowem wstępu, a sprawę szczęśliwego posiadacza, bądź mniej szczęśliwego rozstrzygnijcie sami po poniższym opisie pracy i zmian jakie w niego włożyłem.
Modyfikacje, zmiany, naprawy - zrobione: (chronologicznie)
- Montaż zestawu audio
- Założenie CB radia
- Regulacja i przegląd instalacji gazowej
- Przyciemnienie szyb tylnych
- Wymiana rozrządu, oleju, filtrów
- Wymiana nagrzewnicy
- Wymiana jednostki napędowej, skrzyni biegów, sprzęgła oraz olei, rozrządu, płynów i filtrów
- Wymiana przepływomierza po wystrzale gazu
- Montaż MFA
- Wymiana kompletnego zapłonu (aparat zapłonowy, kable, świece)
- Wymiana TPSu - czujnika położenia przepustnicy
- Walka z rudą - zaprawki, lakierowanie, polerowanie
- Regeneracja układu hamulcowego
- Założenie sterownika centralnego zamka
- Wymiana kompletnego oświetlenia wnętrza na LED
- Wymiana akumulatora
- Montaż CB radia na stałe - położenie całej instalacji
- Regeneracja instalacji gazowej
- Posprzątanie kabli pod maską oraz polutowanie ich w odpowiednie miejsca - źle podłączona instalacja gazu
- Wymiana sondy Lambdy
- Wymiana drążków i końcówek kierowniczych
- Regulacja wszystkiego co się da tak, aby było jak zaleciła fabryka
- Wymiana opon przednich z 205 na 185
* Nie piszę o wymienionych po drodze żarówkach, kołach, oponach i pewnie o czymś jeszcze zapomniałem
Co chciałbym zrobić:
- Przedni zderzak USA
- Obrysówki
- Blenda tylna USA
- Ciekawsze koło
- Zmiana jednostki sterującej
- Założenie nagłośnienia tylnej kanapy
- Co więcej? Nie wiem co mi przyjdzie jeszcze go głowy
Foto, fociszcza:
W dniu zakupu 15.07.2012:
Aktualnie wygląda tak: