Passat B4 2.9 VR6 Syncro Variant
: ndz kwie 20, 2014 14:05
Witam, jestem Konrad, pochodzę z Gubina i od ponad dwóch miesięcy jestem posiadaczem Passata, którego postaram się z bliższa przedstawić:
Historia zakupu:
Jako, że od wielu lat choruje na audi 80 b4 quattro (najlepiej s2/rs2) to rozglądałem się za czymś takim od długiego czasu i po kilku nieudanych próbach kupienia czegoś w polsce udało się znaleźć dealera w niemczech który specjalizował się właśnie w tego typu autach, to był jak los na loterii - 15-20 sztuk audi w jednym miejscu, wszystkie 80 b4 i wszystkie w quattro - DZWONIE! Jako, że mój niemiecki pozostawia wiele do życzenia to miałem obawy, że będzie problem, jednak okazało się, że dealer był bardzo miłym człowiekiem i potrafiliśmy się do tego stopnia dogadać, że dzwoniąc około godziny 20 już kolejnego dnia o 6 wyjechaliśmy w podróż 650km w niemcy. Po zajechaniu na miejsce zaparło mi dech w piersi - tyle quattrobotów. Już po drodze śmiałem się do znajomego, że z pustymi rękoma nie wrócę z stamtąd. Po obejrzeniu wszystkiego co było na placu, po kilku przejażdżkach i odpalaniach wiedziałem już wszystko, co - gdzie - jak. Przyszedł czas na wybór, ceny okazały się kosmiczne względem stanu - WSZYSTKIE co do jednej zgnite, mniej lub bardziej, ocynk gnił- czaicie? Troche zawiedzeni szwędamy się po placu (plac mały, przy domu) stał passat, piękny- bez bojek, bez rdzy i z pięknymi napisami jak vr6 i syncro - był taki piękny, że pytanie się o jego cenę było by głupotą - pewnie pięć razy więcej niż audi - tak myśleliśmy. Jednak kolega się przełamał i zapytał - cena okazała się być bardzo atrakcyjna, odpaliliśmy - przejechaliśmy się, szybkie negocjacje i myk, passat jest mój.
Tak oto kupiłem swoją b4 z napędem na cztery łapy, co prawda nie audi ale nie jest źle. ;D
Link do dilera od którego kupiłem:
http://home.mobile.de/KFZHANDELAS#ses_189182680" onclick="window.open(this.href);return false;
AUTO
- Marka: Volkswagen
- Model: Passat
- Rok produkcji: 1996
- Kolor: Ciemna zieleń, perła.
- Pojemność: 2.9
- Moc: 184
- Silnik: VR6 ABV
- Wyposażenie:
- Syncro
- Czarne skóry
- climatronik
- tempomat
- komputer MFA
- ABS + EDS
- -4 elektryczne szyby z funkcją domykania
- 2x airbag
- elektrycznie regulowane fotele przednie
- podgrzewane fotele przednie
- system głośnomówiący z wyjściem na telefon
- fabryczne radio + zmieniarka 6cd
- regulacja pochylenia tylnej kanapy
- halogeny
- podgrzewane lusterka
- 8x głośniki
- centralny zamek
- wspomaganie kierownicy
- elektrycznie regulowane lusterka
- blokada dziecięca
-
MODYFIKACJE:
- Car Audio:- Seria
- Felgi: 17'' później uzupełnię
- Opony: 225x45x17 Made in Korea
- Zawieszenie: gwintowane TA-Technics
- Opis zewnętrzny: Narazie tylko lampy przednie przyciemnione, reszta w trakcie realizacji.
- Wnętrze: Zniszczona skórzana kierownica kwalifikująca się do obszycia/wymiany w najbliższym czasie.
PLANY:
- zmiana felgi na coś innego, coś co będzie bardziej pasować.
- obszycie tej kierownicy i przywrócenie wnętrza do ideału.
- okleić lampy i ogólnie detaling.
----------------------------------------------------------

Zdjęcia z zakupu, wśród gór i quattrobotów:
----------------------------------------------------------
Powrót oczywiście na kołach, jak się po drodze okazało VR nie jest wcale taki paliwożerny gdy się nikomu nie spieszy na autostradzie, co do przebiegu ostatnio byłem w serwisie w Niemczech (jako, że mieszkam na granicy) z VINem i miła pani mi powiedziała, że ostatni serwis przy 145 tysiącach, luty 2010. A w 2009 remont(albo wymiana, nie zrozumiałem dokładnie) skrzyni biegów i sprzęgła.
----------------------------------------------------------
Pierwsze przymiarki do nowej felgi
----------------------------------------------------------
Przyszedł gwint więc zaczeło się rozkręcanie i taka niespodzianka: Sprężyna lewa tylna połamana w 5 (tak, w PIĘCIU) miejscach, a druga prawie nowa, tylko w jednym.
Na pierwszym skręceniu, przed i po założeniu gwintu.
----------------------------------------------------------
Kupno felg, akurat się udało kupić z przypadku na miejscu, po kilku wcześniejszych próbach wreście udało się znaleźć coś co pasuje, idealnie 5x100 i się mieści idealnie (225x45r17) et nie pamiętam.
----------------------------------------------------------
Przyciemnianie lamp(Dziękuje użytkownikowi Adamss81 za pomoc), w miedzy czasie pomalowane znaczki na czerwono z przodu VR6, tył samo syncro (ze względu na to, że były zjechane a czerwonego szpreja miałem)
----------------------------------------------------------
Historia zakupu:
Jako, że od wielu lat choruje na audi 80 b4 quattro (najlepiej s2/rs2) to rozglądałem się za czymś takim od długiego czasu i po kilku nieudanych próbach kupienia czegoś w polsce udało się znaleźć dealera w niemczech który specjalizował się właśnie w tego typu autach, to był jak los na loterii - 15-20 sztuk audi w jednym miejscu, wszystkie 80 b4 i wszystkie w quattro - DZWONIE! Jako, że mój niemiecki pozostawia wiele do życzenia to miałem obawy, że będzie problem, jednak okazało się, że dealer był bardzo miłym człowiekiem i potrafiliśmy się do tego stopnia dogadać, że dzwoniąc około godziny 20 już kolejnego dnia o 6 wyjechaliśmy w podróż 650km w niemcy. Po zajechaniu na miejsce zaparło mi dech w piersi - tyle quattrobotów. Już po drodze śmiałem się do znajomego, że z pustymi rękoma nie wrócę z stamtąd. Po obejrzeniu wszystkiego co było na placu, po kilku przejażdżkach i odpalaniach wiedziałem już wszystko, co - gdzie - jak. Przyszedł czas na wybór, ceny okazały się kosmiczne względem stanu - WSZYSTKIE co do jednej zgnite, mniej lub bardziej, ocynk gnił- czaicie? Troche zawiedzeni szwędamy się po placu (plac mały, przy domu) stał passat, piękny- bez bojek, bez rdzy i z pięknymi napisami jak vr6 i syncro - był taki piękny, że pytanie się o jego cenę było by głupotą - pewnie pięć razy więcej niż audi - tak myśleliśmy. Jednak kolega się przełamał i zapytał - cena okazała się być bardzo atrakcyjna, odpaliliśmy - przejechaliśmy się, szybkie negocjacje i myk, passat jest mój.
Tak oto kupiłem swoją b4 z napędem na cztery łapy, co prawda nie audi ale nie jest źle. ;D
Link do dilera od którego kupiłem:
http://home.mobile.de/KFZHANDELAS#ses_189182680" onclick="window.open(this.href);return false;
AUTO
- Marka: Volkswagen
- Model: Passat
- Rok produkcji: 1996
- Kolor: Ciemna zieleń, perła.
- Pojemność: 2.9
- Moc: 184
- Silnik: VR6 ABV
- Wyposażenie:
- Syncro
- Czarne skóry
- climatronik
- tempomat
- komputer MFA
- ABS + EDS
- -4 elektryczne szyby z funkcją domykania
- 2x airbag
- elektrycznie regulowane fotele przednie
- podgrzewane fotele przednie
- system głośnomówiący z wyjściem na telefon
- fabryczne radio + zmieniarka 6cd
- regulacja pochylenia tylnej kanapy
- halogeny
- podgrzewane lusterka
- 8x głośniki
- centralny zamek
- wspomaganie kierownicy
- elektrycznie regulowane lusterka
- blokada dziecięca
-
MODYFIKACJE:
- Car Audio:- Seria
- Felgi: 17'' później uzupełnię
- Opony: 225x45x17 Made in Korea
- Zawieszenie: gwintowane TA-Technics
- Opis zewnętrzny: Narazie tylko lampy przednie przyciemnione, reszta w trakcie realizacji.
- Wnętrze: Zniszczona skórzana kierownica kwalifikująca się do obszycia/wymiany w najbliższym czasie.
PLANY:
- zmiana felgi na coś innego, coś co będzie bardziej pasować.
- obszycie tej kierownicy i przywrócenie wnętrza do ideału.
- okleić lampy i ogólnie detaling.
----------------------------------------------------------





Zdjęcia z zakupu, wśród gór i quattrobotów:
----------------------------------------------------------

Powrót oczywiście na kołach, jak się po drodze okazało VR nie jest wcale taki paliwożerny gdy się nikomu nie spieszy na autostradzie, co do przebiegu ostatnio byłem w serwisie w Niemczech (jako, że mieszkam na granicy) z VINem i miła pani mi powiedziała, że ostatni serwis przy 145 tysiącach, luty 2010. A w 2009 remont(albo wymiana, nie zrozumiałem dokładnie) skrzyni biegów i sprzęgła.
----------------------------------------------------------


Pierwsze przymiarki do nowej felgi
----------------------------------------------------------


Przyszedł gwint więc zaczeło się rozkręcanie i taka niespodzianka: Sprężyna lewa tylna połamana w 5 (tak, w PIĘCIU) miejscach, a druga prawie nowa, tylko w jednym.


Na pierwszym skręceniu, przed i po założeniu gwintu.
----------------------------------------------------------


Kupno felg, akurat się udało kupić z przypadku na miejscu, po kilku wcześniejszych próbach wreście udało się znaleźć coś co pasuje, idealnie 5x100 i się mieści idealnie (225x45r17) et nie pamiętam.
----------------------------------------------------------



Przyciemnianie lamp(Dziękuje użytkownikowi Adamss81 za pomoc), w miedzy czasie pomalowane znaczki na czerwono z przodu VR6, tył samo syncro (ze względu na to, że były zjechane a czerwonego szpreja miałem)
----------------------------------------------------------