IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
: sob sty 18, 2014 23:08
Witam. Przedstawiam moje auto seat Ibiza nabyłem kilka lat temu i od tego momentu cały czas jakiś modyfikacje w stronę prowadzenia i mocy silnika. Wszystkie przeróbki wykonałem sam, soft ogarnia Robert Tune-up
Rok produkcji 2001
Kolor granatowy
Silnik 1,9 TDI ALH
Moc seryjna 90koni na hamownie było 100koni
Wyposażenie klimatronik, ABS, elek szyby itp..
Modyfikacje
Silnik:
Głowica po lekkim portingu, mała obróbka tłoków, pompa wtryskowa poskładana chyba z 4roznych pomp, wtryski byli 216ki, 260ki, 270ki,
Turbina była AWX/ARL potem GTB2260VK na różnych kolektorach żeliwnych i baranach dzisiaj turbina GTB2260VKLR z mercedesa Blu tec turbina na łożyskach kulkowych ceramicznych, chłodzona woda najnowsza generacja GTB. Jestem chyba pierwszy kto włożył taka turbinę do 1,9TDI.
Kolektor ssący BLS w przyszłości jakiś castom własnej roboty
Walek rozrządu od SDI E38
W planach nowy silnik na wale i korbach z 2.0TDI głowica na większych zaworach itp. Plan na 280-290 koni.
Dolot TIP3cala, orurowanie fmic na razie fi 50 będzie 2,5 cala. Intercooler 550x230x65
DP 3 cala, wydech 2,5cala na jednym tłumiku
Zawieszenie:
Sprężyny eibach, amortyzatory bilstein B8. Wszystkie gumy czerwony poliuretan. W planach grubsze stabilizatory, sprężyny H&R. Rozporka dolna i górna własnej roboty.
Felgi 17 OZ MSW
Hamulca:
Przedni tarze 300mm, zacisk BREMBO z BMW e38, tylne tarczy 260mm nie wentylowane z alfy na ori zacisku.
Wnętrze:
Przedni foteli z audi TT oryginalne to tragedia. Wszystkie blachy drzwi, bagażnik, klapa dach wyklejone matami bitumicznymi i pianka.
Car Audio:
Radio Pioneer 2DIN, głośniki w drzwiach 2Xkicx, sub 300mm Hertz
GTB2260VK
gtb2260VKLR na baranie
choroba ibiz
I na koniec kilka wykresów mocy
Rok produkcji 2001
Kolor granatowy
Silnik 1,9 TDI ALH
Moc seryjna 90koni na hamownie było 100koni
Wyposażenie klimatronik, ABS, elek szyby itp..
Modyfikacje
Silnik:
Głowica po lekkim portingu, mała obróbka tłoków, pompa wtryskowa poskładana chyba z 4roznych pomp, wtryski byli 216ki, 260ki, 270ki,
Turbina była AWX/ARL potem GTB2260VK na różnych kolektorach żeliwnych i baranach dzisiaj turbina GTB2260VKLR z mercedesa Blu tec turbina na łożyskach kulkowych ceramicznych, chłodzona woda najnowsza generacja GTB. Jestem chyba pierwszy kto włożył taka turbinę do 1,9TDI.
Kolektor ssący BLS w przyszłości jakiś castom własnej roboty
Walek rozrządu od SDI E38
W planach nowy silnik na wale i korbach z 2.0TDI głowica na większych zaworach itp. Plan na 280-290 koni.
Dolot TIP3cala, orurowanie fmic na razie fi 50 będzie 2,5 cala. Intercooler 550x230x65
DP 3 cala, wydech 2,5cala na jednym tłumiku
Zawieszenie:
Sprężyny eibach, amortyzatory bilstein B8. Wszystkie gumy czerwony poliuretan. W planach grubsze stabilizatory, sprężyny H&R. Rozporka dolna i górna własnej roboty.
Felgi 17 OZ MSW
Hamulca:
Przedni tarze 300mm, zacisk BREMBO z BMW e38, tylne tarczy 260mm nie wentylowane z alfy na ori zacisku.
Wnętrze:
Przedni foteli z audi TT oryginalne to tragedia. Wszystkie blachy drzwi, bagażnik, klapa dach wyklejone matami bitumicznymi i pianka.
Car Audio:
Radio Pioneer 2DIN, głośniki w drzwiach 2Xkicx, sub 300mm Hertz
GTB2260VK
gtb2260VKLR na baranie
choroba ibiz
I na koniec kilka wykresów mocy