[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
: śr sty 15, 2014 13:20
Z małym opóźnieniem pora chyba wrzucić temat kolejnego auta... Żeby na zlotach nie było już gadania że Rdzew przyjechał na 2 auta niee
Borę co niektórzy zdążyli poznać...

Po bardzo obfitym sezonie przyszły rozważania, aby przesiąść się na to co planowałem od początku, czyli Borę w Variancie. V6 4Motion
Byłem już bardzo blisko realizacji tego planu, ale w wyniku serii przypadków w moim parku maszyn zawitało to:

Niektórzy może kojarzą to auto. Jest to auto Przema z GST. Przed sprzedażą, zdążył on wprowadzić "pewne mody"... Do rzeczy:
Model: A4 B6 Avant
Silnik: 1.8T ---> 2,7 Biturbo
Moc: ok 320 PS (słowa Przema, ja nie hamowałem)
Mody pod maską: Swap na 2,7 Biturbo, IC z 2,5 TDI, stożki, doloty, programy + trochę magii, sprzęgło i skrzynia - 2,5 TDI
Zawieszenie: KW V1, tylne amory AP
Układ hamulcowy: (jeszcze) seria
Koła: 9x19 Bentley Continental; opony 215/35 Kumho
Nadwozie: pakiet S-line, grill w czerni, usunięte oznaczenia z tylnej klapy, usunięte relingi, ksenony z S4, dokładka z Leona Cupry
Wnętrze: Czarne skóry, kierownica po kuracji w Carsdream - ścięta, wyprofilowana, skóra gładka i perforowana, obszyta czerwoną nicią, mieszek zmiany biegów z A4 B8
Audio: OEM Navi
Plany: poskładanie tego co leży + trochę zabawy z lakierem itp, itd, się zobaczy co jeszcze się wymyśli
Jeszcze Dare fota komory:

I Dare fotka wnętrza:

Wracając do "prezentacji" auta, start miałem dość łatwy, bo trochę już było porobione. Wiadomym było, że trzeba pomyśleć o kołach. Po Borze zalegały mi jeszcze Ety Bety Cup w 18". Zrobiłem próbną przymiarkę:

...ale po publicznym linczu, że za małe, że giną itp, pojechały one do Niemca, a od Brytola szybko przyjechały koła o cal większe...

Po założeniu na nich opon 215/35 szybkie założenie na auto, bez mierzenia, dystansów, stĘsu, ot ściągnąłem jedne koła i założyłem drugie:


Spas nie był ani idealny ani tłusty ani jaki tam sobie można wymyśleć, ale niestety sezon 2013 stał u mnie pod znakiem 3xB
Biturbo
Bentley
Bezrobocie
...to ostatnie szczególnie mnie hamowało, więc tak jak założyłem koła, tak jeździłem na zloty, bo to było priorytetem, aby dojechać o własnych siłach na każdą znaczącą się imprezę, i zobaczyć długo nie widziane mordki.
Poza kołami, i fajnie zgranymi ramkami Bentleya (dzięki Maślak
) wymieniłem jedynie tylne amory, bo te na których auto stało przy kupnie były już mocno zmęczone... Stąd wiele osób było przekonanych że jeżdżę na airride
Szybka transakcja z Mentosem i jak zawsze Venom24 okazał się niezawodny. I wiadomo dla kogo miała być ta paczka niee

Udało mi się też ogarnąć detailing w sprawdzonym Auto Wax. Zdecydowanie polecam. A tak to cały sezon 2013 przebiegł na zwiedzaniu imprez... I tym sposobem było się w Nowym Stawie, gdzie wpadła zaskakująca nagroda w S&S

Było się na OldschoolSuicide, gdzie po raz pierwszy padło hasło że Rdzew pojechał na 2 auta. Ciekawe dlaczego?


...potem VAG Weekend...

...Dub It!...




...VW Mania i VIP Faktoria...



...cult...


Widać tu jeden drobny detal, który w międzyczasie wpadł, czyli dokładka z Leona Cupry, znaleziona w szopie u Dare Stefana

Na tym w zasadzie sezon się zakończył. Auto stoi, i czeka na ogarnięcie. Póki co kompletuję graty. Idąc tropem Bory, gdzie motywem przewodnim było R, tutaj motyw to B
I tym sposobem na ebayu zakupiło się taki mały, aczkolwiek ciekawy detal:

W międzyczasie, korzystając z nadmiaru czasu porobiło się jakieś tam przymiarki...

...jednak stwierdziłem że zostaję przy motywie Bentleya, i go kontynuowałem... Należało wyeliminować jedną z największych bolączek tego auta, czyli hamulce... Seryjne tarcze z 1.8T to zdecydowanie za mało. Tym sposobem znów posłużyłem się ebay.uk, i odiwedził mnie kurier z dużą paczką, a w niej...

Do tego tarcze 345mm z S4 B6/7, znalezione w szopie, tym razem u Rdzewa. Czy to zagra? Jeszcze nie wiem.
Po dużej paczce z UK przyszła mniejsza, w której znajdował się kolejny mały element:

Idąc za ciosem, i korzystając ze świątecznej atmosfery zapakowałem się w Trafica, i zrobiłem sobie wycieczkę do Dąbrowy Górniczej, skąd przywiozłem foteliki yupii

Na chwilę obecną to tyle. Baaaardzo powoli składam to co mam + generuję fundusze na dalszy rozwój sytuacji. Czas pokaże co tam jeszcze mi do głowy przyjdzie.
Borę co niektórzy zdążyli poznać...

Po bardzo obfitym sezonie przyszły rozważania, aby przesiąść się na to co planowałem od początku, czyli Borę w Variancie. V6 4Motion


Niektórzy może kojarzą to auto. Jest to auto Przema z GST. Przed sprzedażą, zdążył on wprowadzić "pewne mody"... Do rzeczy:
Model: A4 B6 Avant
Silnik: 1.8T ---> 2,7 Biturbo
Moc: ok 320 PS (słowa Przema, ja nie hamowałem)
Mody pod maską: Swap na 2,7 Biturbo, IC z 2,5 TDI, stożki, doloty, programy + trochę magii, sprzęgło i skrzynia - 2,5 TDI
Zawieszenie: KW V1, tylne amory AP
Układ hamulcowy: (jeszcze) seria
Koła: 9x19 Bentley Continental; opony 215/35 Kumho
Nadwozie: pakiet S-line, grill w czerni, usunięte oznaczenia z tylnej klapy, usunięte relingi, ksenony z S4, dokładka z Leona Cupry
Wnętrze: Czarne skóry, kierownica po kuracji w Carsdream - ścięta, wyprofilowana, skóra gładka i perforowana, obszyta czerwoną nicią, mieszek zmiany biegów z A4 B8
Audio: OEM Navi
Plany: poskładanie tego co leży + trochę zabawy z lakierem itp, itd, się zobaczy co jeszcze się wymyśli
Jeszcze Dare fota komory:

I Dare fotka wnętrza:

Wracając do "prezentacji" auta, start miałem dość łatwy, bo trochę już było porobione. Wiadomym było, że trzeba pomyśleć o kołach. Po Borze zalegały mi jeszcze Ety Bety Cup w 18". Zrobiłem próbną przymiarkę:

...ale po publicznym linczu, że za małe, że giną itp, pojechały one do Niemca, a od Brytola szybko przyjechały koła o cal większe...

Po założeniu na nich opon 215/35 szybkie założenie na auto, bez mierzenia, dystansów, stĘsu, ot ściągnąłem jedne koła i założyłem drugie:


Spas nie był ani idealny ani tłusty ani jaki tam sobie można wymyśleć, ale niestety sezon 2013 stał u mnie pod znakiem 3xB
Biturbo
Bentley
Bezrobocie
...to ostatnie szczególnie mnie hamowało, więc tak jak założyłem koła, tak jeździłem na zloty, bo to było priorytetem, aby dojechać o własnych siłach na każdą znaczącą się imprezę, i zobaczyć długo nie widziane mordki.
Poza kołami, i fajnie zgranymi ramkami Bentleya (dzięki Maślak



Udało mi się też ogarnąć detailing w sprawdzonym Auto Wax. Zdecydowanie polecam. A tak to cały sezon 2013 przebiegł na zwiedzaniu imprez... I tym sposobem było się w Nowym Stawie, gdzie wpadła zaskakująca nagroda w S&S


Było się na OldschoolSuicide, gdzie po raz pierwszy padło hasło że Rdzew pojechał na 2 auta. Ciekawe dlaczego?



...potem VAG Weekend...

...Dub It!...




...VW Mania i VIP Faktoria...



...cult...


Widać tu jeden drobny detal, który w międzyczasie wpadł, czyli dokładka z Leona Cupry, znaleziona w szopie u Dare Stefana

Na tym w zasadzie sezon się zakończył. Auto stoi, i czeka na ogarnięcie. Póki co kompletuję graty. Idąc tropem Bory, gdzie motywem przewodnim było R, tutaj motyw to B


W międzyczasie, korzystając z nadmiaru czasu porobiło się jakieś tam przymiarki...

...jednak stwierdziłem że zostaję przy motywie Bentleya, i go kontynuowałem... Należało wyeliminować jedną z największych bolączek tego auta, czyli hamulce... Seryjne tarcze z 1.8T to zdecydowanie za mało. Tym sposobem znów posłużyłem się ebay.uk, i odiwedził mnie kurier z dużą paczką, a w niej...

Do tego tarcze 345mm z S4 B6/7, znalezione w szopie, tym razem u Rdzewa. Czy to zagra? Jeszcze nie wiem.
Po dużej paczce z UK przyszła mniejsza, w której znajdował się kolejny mały element:

Idąc za ciosem, i korzystając ze świątecznej atmosfery zapakowałem się w Trafica, i zrobiłem sobie wycieczkę do Dąbrowy Górniczej, skąd przywiozłem foteliki yupii
Na chwilę obecną to tyle. Baaaardzo powoli składam to co mam + generuję fundusze na dalszy rozwój sytuacji. Czas pokaże co tam jeszcze mi do głowy przyjdzie.