Strona 1 z 3

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: pt lis 01, 2013 17:14
autor: zlos
MODEL: Porsche Cayman S 2006
SILNIK: wolnossący 3.4 w układzie bokser, 6 cylindrów, centralnie położony
SKRZYNIA: Tiptronic 5b.
MOC: 295KM / 340 Nm (seria)
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: PSM
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: 19", przód 235/35, tył 265/35, custom paint w kolorze nadwozia, oryginalne
NADWOZIE: executive grey
WNETRZE: pakiet Sport Chrono, climatronic, pełny pakiet skórzany w kolorze teracotta, fotele sportowe podgrzewane, wszystkie lusterka automatycznie przyciemniane, navi PCM 2.1, PASM, PSM, zegary w kolorze wnętrza, biksenony
AUDIO: Seria (Bose)

Wyciągnięty spod koca ;) 7 lat przejeżdżone na oryginalnych oponach, przebieg 31.000 km - użytkowane jako weekendowa lalunia.

Po zakupie:
- wymiana kompletu opon na nowe Michelin Super Sport w specyfikacji N0.
- zakup drugiego kompletu opon Michelin Alpin PA4, gdyby Bóg opuścił i w zimie lansik byłby niezbędny
- wymiana tylnych klocków hamulcowych, full przegląd w Porsche
- aktualizacja komputerów i nawigacji z wersji 1.00 do 4.1 oraz map z 2013 roku

W planach:
- zabezpieczenie kwarcem lakieru
- ogólne spa dla laluni, masaże itd ;)

Brak jakiejkolwiek chęci do tuningu auta, zadanie jest proste: prosiaczek ma być sobą do końca swoich dni. Zakaz malowania znaczków na czarno oraz wstawiania różowych felg ;)
Zastosowanie: lansowóz dający mnóstwo frajdy z jazdy.

Cena: naprawdę bardzo śmieszna w porównaniu z wartością z salonu, wynoszącą tłusto ponad 100k EUR.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: pt lis 01, 2013 20:04
autor: Kamel
No Panie gratuluję zakupu :pub:
Ale coś słabiutko z mocą :hmm:

zlos no i widzę kilka wad..
Na pierwszy ogień blachy muszą polecieć na "nasze" :bigok:
W drugiej kolejności breloczek kluczyka do wymiany :jezor:

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: pt lis 01, 2013 21:59
autor: J.B.S.
Nie no ładnie się dzieje ładnie.
Ale może jakiś kit -20 chociaż :jezor:

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: sob lis 02, 2013 21:46
autor: anti_tank
No cóż, kto bogatemu zabroni. :bigok:

koło gleba i nic więcej nie trzeba. :rotfl:

Oby dawał frajdę z jazdy. :pub:

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: ndz lis 03, 2013 09:32
autor: Geno17
Widzę ten kierunek nie tylko mi się marzy, Tobie już się spełnił :bigok: Jeździłem Caymanem S po lifcie zaraz po premierze, aż się potem nie chciało swoim do domu wracać. Balans, układ kierowniczy, dźwięk, wrażenia ze środka, pozycja za kierownicą - ideał pod każdym względem :pub:

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: ndz lis 03, 2013 14:01
autor: miskieusz
pogratulować tylko można:)
środek trochę za pstrokaty ale pełna skóra więc nie ma co narzekać;)
szerokości i niech cieszy :pub:

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: wt lis 05, 2013 10:07
autor: zlos
Zawias ma regulowaną twardość, więc kity -20mm odpadają.
Starzeję się, preferuję wygodę. W golfie też wylatuje twardy zawias Bilsteina i na jego miejsce wchodzi Streetcomfort od KW.

Odnośnie ceny, to auto kosztowało dużo mniej niż wygląda.

Moc... rzecz względna. Specjalnie wybrałem model, w którym nie za bardzo jest jak grzebnąć w silniku. Żeby nie kusiło zrobić z kolejnego auta atomowej taczki ;)
300 kunia przy takiej masie i tak robi 95% aut spod świateł, a na pozostałe 4,99% mam golfa :)

Frajda z jazdy jest niesamowita. To moje pierwsze autko z centralnym silnikiem. Prowadzi się jak po szynach, niesamowicie stabilne. Kierownica żyje swoim życiem, cały czas opowiada po czym jedzie i jak się czuje pani przyczepność. Nie od kozery na Nurburgringu czas ma lepszy od Carrery, czuje się, że to autko kocha zakręty. W sumie morda się cieszy, jak podchodzę do laluni z kluczykami w dłoni :)

Wymieniłem jeszcze pióra wycieraczek, po 7 latach gumki już tak nie ściągały :)

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: wt lis 05, 2013 11:36
autor: konrad141
Kapitalna fura :) :bigok: Styl , klasa i elegancja :D


PS.

Czekamy na turbo :panna: :rotfl: Joke ;)

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: wt lis 05, 2013 12:39
autor: zlos
konrad141 pisze:Czekamy na turbo Joke
Duże ma być? ;)

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: wt lis 05, 2013 12:44
autor: miskieusz
Obrazek
powinno styknąć;)

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: wt lis 05, 2013 15:40
autor: zlos
maleńka ;) w planach mam troszkę większą:

Obrazek

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: wt lis 05, 2013 20:33
autor: Rapix
i znowu automat :bajer: chyba nie lubisz manuala ?

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: wt lis 05, 2013 21:47
autor: zlos
Rapix pisze:i znowu automat chyba nie lubisz manuala ?
Chyba masz rację :)
Czasem jest fajnie pomachać kijkiem... na torze na przykład. Ale jak już nauczysz się jeździć dynamicznie automatem, wymuszać redukcję gazem i podtrzymywać niskie biegi to jakoś tęsknota mija :)

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

: pn lis 11, 2013 14:45
autor: Robertoo
Prosiak pierwsza klasa :) Gratki zakupu, teraz tylko się cieszyć przyjemnością z jazdy :pub: