Skoda Octavia 2 Elegance Combi 2.0 TDI by sławomir
: ndz wrz 01, 2013 21:31
Octavia już pół roku ze mną, jak na razie nie mam na co narzekać. W porównaniu do golfa jest większa, lepiej wyposażona i lepiej się prowadzi.
MODEL: XI 2005, Octavia 2 Combi Elegance + z polskiego salonu
SILNIK: 2.0 TDI BKD
ELEKTRONIKA: pełny komputer Maxi-Dot, kierownica multifunkcyjna, tempomat, ksenony, navi MFD2, Bluetooth, PDC, oświetlenie otoczenia w lusterkach
UKŁAD NAPĘDOWY: seria, skrzynia manualna
ZAWIESZENIE: pakiet na bezdroża (+30mm w górę, stalowa płyta pod silnikiem)
lato: ori alu Vega 205/55/16
zima: ori stal 205/55/16
UKŁAD HAMULCOWY: seria, tarcze Skoda + klocki Brembo
BODY-KIT: jeszcze seria
ŚRODEK: seria jak to w Elegance, skórzana multifunkcyjna kierownica, skórzana gałka zmiany biegów i nakładka ręcznego, oryginalna gumowa wykładzina bagażnika
CAR-AUDIO: Navi MFD2
MOC: seria 149KM i 346Nm, po programie 174KM i 382Nm
MODY: zdjąłem kapsle z zimowych kół
Po poprzednim Variancie opisanym na forum przyszedł czas na coś nowszego. Samochód pochodzi z polskiego salonu, serwisowany w ASO prawie do końca. Oprócz malowanego przedniego lewego błotnika ( w ASO w 2010) jest bezwypadkowy. W 2010 wymieniane uszczelki wszystkich drzwi na nowe w ASO. 25 kkm temu zmieniany dwumas ze sprzęgłem na Sachsa i rozrząd. Pół roku temu regenerowane turbo, jeszcze na gwarancji.
Zdjęcia jeszcze z ogłoszenia:
Przeszkadzała mi pordzewiała końcówka wydechu, więc ją trochę przepolerowałem:
Dodatkowo zmieniłem tylne łożysko, które huczało dość głośno. Na ori Vegi poszły zimówki żeby skoda w zimie też jakoś wyglądała
Na urodziny zrobiłem sobie prezent. Skoda dostała program w Fabryce Mocy. W serii wyszło 149KM i 346Nm. Po programie moc wzrosła do 174 KM i 382 Nm
Aktualny wygląd:
MODEL: XI 2005, Octavia 2 Combi Elegance + z polskiego salonu
SILNIK: 2.0 TDI BKD
ELEKTRONIKA: pełny komputer Maxi-Dot, kierownica multifunkcyjna, tempomat, ksenony, navi MFD2, Bluetooth, PDC, oświetlenie otoczenia w lusterkach
UKŁAD NAPĘDOWY: seria, skrzynia manualna
ZAWIESZENIE: pakiet na bezdroża (+30mm w górę, stalowa płyta pod silnikiem)
lato: ori alu Vega 205/55/16
zima: ori stal 205/55/16
UKŁAD HAMULCOWY: seria, tarcze Skoda + klocki Brembo
BODY-KIT: jeszcze seria
ŚRODEK: seria jak to w Elegance, skórzana multifunkcyjna kierownica, skórzana gałka zmiany biegów i nakładka ręcznego, oryginalna gumowa wykładzina bagażnika
CAR-AUDIO: Navi MFD2
MOC: seria 149KM i 346Nm, po programie 174KM i 382Nm
MODY: zdjąłem kapsle z zimowych kół
Po poprzednim Variancie opisanym na forum przyszedł czas na coś nowszego. Samochód pochodzi z polskiego salonu, serwisowany w ASO prawie do końca. Oprócz malowanego przedniego lewego błotnika ( w ASO w 2010) jest bezwypadkowy. W 2010 wymieniane uszczelki wszystkich drzwi na nowe w ASO. 25 kkm temu zmieniany dwumas ze sprzęgłem na Sachsa i rozrząd. Pół roku temu regenerowane turbo, jeszcze na gwarancji.
Zdjęcia jeszcze z ogłoszenia:
Przeszkadzała mi pordzewiała końcówka wydechu, więc ją trochę przepolerowałem:
Dodatkowo zmieniłem tylne łożysko, które huczało dość głośno. Na ori Vegi poszły zimówki żeby skoda w zimie też jakoś wyglądała
Na urodziny zrobiłem sobie prezent. Skoda dostała program w Fabryce Mocy. W serii wyszło 149KM i 346Nm. Po programie moc wzrosła do 174 KM i 382 Nm
Aktualny wygląd: