Seat Ibiza GT Afn by Hanys
: pn gru 31, 2012 22:28
Witam.
Obecnie poza Gofrem stałem się posiadaczem następującego cuda:
Marka i model : Seat Ibiza
Wersja wyposażenia :GT
Silnik:AFN 110KM
Rok produkcji:1999
Kolor: niebieski
Przebieg: 413.000km
Wyposażenie:
-el.szyby
-el.ogrzewane lusterka
-centralny zamek z pilotem(ori)
-kubełkowe siedzenia
-MFA
Modyfikacje:
-felgi 16" z Polo GTi
-audio Clarion + głośniki 16x9 Alpine w tylnej półce.
Historia zakupu:
Po zakupie okazało się że głowica wyzionęła ducha (przy przebiegu 410000km)i było pęknięcie pomiędzy komorą spalania a kanałem wodnym i przy wykorzystaniu 70% możliwości silnika wydmuchiwało płyn chłodniczy.Po kilku perypetiach(zakup Afn od Audi A4 który nie pasuje)wylądował w końcu nowy motor (mieszkam w Nl a tu wymiana silnika to taniej niż wymiana głowicy)narazie pozostał niezmieniony ale jak się coś sypnie bedziem myśleć nad większymi wtryskami ,fmic i turbo. Narazie z tego co mi powiedział mój mechanik to wydaje mu się że wydech jest większy niż w seryjnym Afnie oraz że jest na 75% pewny że jest zmieniony program.Nie pytajcie co ile i jak ale powiedział że odpycha się bardziej niż ASZ ale to może wynikać z tego że Ibi waży tyle co nic(1030kg) ale tak czy siak na 3 biegu 2,5k obrotów i potrafi zgubić przyczepnoć .Także teraz jeżdże z rogalem na twarzy bo przesiadka z 75KM na 110KM to bajka.Zostało mi parę rzeczy do zrobienia(wymiana tarcz hamulcowych,klocków i łożysk,wkładka zamka kierowcy ,uruchomienie alarmu bo pilot szwankuje)ale powoli do przodu.Aha obecnie Ibi stoi na 20 jahre z gofra a w piwnicy na renowację czekają 16 z Cupry bo były zmasakrowane na które założe jakieś rainsporty w 205/45/16 bo tu wiecznie mokro i fajnie byłoby mieć przyczepność i wykorzystać możliwości silnika i hamulców.
Zdjęcia wkrótce
Obecnie poza Gofrem stałem się posiadaczem następującego cuda:
Marka i model : Seat Ibiza
Wersja wyposażenia :GT
Silnik:AFN 110KM
Rok produkcji:1999
Kolor: niebieski
Przebieg: 413.000km
Wyposażenie:
-el.szyby
-el.ogrzewane lusterka
-centralny zamek z pilotem(ori)
-kubełkowe siedzenia
-MFA
Modyfikacje:
-felgi 16" z Polo GTi
-audio Clarion + głośniki 16x9 Alpine w tylnej półce.
Historia zakupu:
Po zakupie okazało się że głowica wyzionęła ducha (przy przebiegu 410000km)i było pęknięcie pomiędzy komorą spalania a kanałem wodnym i przy wykorzystaniu 70% możliwości silnika wydmuchiwało płyn chłodniczy.Po kilku perypetiach(zakup Afn od Audi A4 który nie pasuje)wylądował w końcu nowy motor (mieszkam w Nl a tu wymiana silnika to taniej niż wymiana głowicy)narazie pozostał niezmieniony ale jak się coś sypnie bedziem myśleć nad większymi wtryskami ,fmic i turbo. Narazie z tego co mi powiedział mój mechanik to wydaje mu się że wydech jest większy niż w seryjnym Afnie oraz że jest na 75% pewny że jest zmieniony program.Nie pytajcie co ile i jak ale powiedział że odpycha się bardziej niż ASZ ale to może wynikać z tego że Ibi waży tyle co nic(1030kg) ale tak czy siak na 3 biegu 2,5k obrotów i potrafi zgubić przyczepnoć .Także teraz jeżdże z rogalem na twarzy bo przesiadka z 75KM na 110KM to bajka.Zostało mi parę rzeczy do zrobienia(wymiana tarcz hamulcowych,klocków i łożysk,wkładka zamka kierowcy ,uruchomienie alarmu bo pilot szwankuje)ale powoli do przodu.Aha obecnie Ibi stoi na 20 jahre z gofra a w piwnicy na renowację czekają 16 z Cupry bo były zmasakrowane na które założe jakieś rainsporty w 205/45/16 bo tu wiecznie mokro i fajnie byłoby mieć przyczepność i wykorzystać możliwości silnika i hamulców.
Zdjęcia wkrótce