S3 8L --- KoVal
: pn gru 24, 2012 10:26
MODEL: Audi S3 8L
SILNIK: 1.8t AMK
MOC: 210
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: gwintowane MTS
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: replika BBS CH, 18x8ET35
NADWOZIE: seria
WNETRZE: typowe S3, białe wnętrze RECARO, w pełnej elektryce
grzane fotele
elektrycznie składane oraz podgrzewane lusterka
nawigacja
AUDIO: to co dała fabryka
Zmiany przeprowadzone:
lampy przednie pomalowane na czarno
wszystkie listwy i dodatki nadwozia pomalowane na czarno PlastiDipem
drobna regeneracja lakieru
dystanse aluminiowe przykręcane do piasty, 35 mm tył, przód 20 mm
dołożone gwintowane zawieszenie
Plany:
program, wydech
szersze i większe koło, jakie tego jeszcze nie wiadomo
masa innych pierdółek, typu płaskie ramiona, wycieraczka tył mk5
regeneracja skóry we wnętrzu
pomalowanie plastików z zewnątrz auta na czarny połysk
możliwe, że pozbędę się rejestracji z przodu i przy malowaniu zderzaka wygładzę go
więcej zmian w S3 raczej nie przewiduję, poza ewentualnie dodatkowymi mechanicznymi.
Zdjęcia w miarę upływu czasu postaram się jeszcze uzupełnić
Po długich poszukiwaniach udało mi się trafić na nadający się do zakupu egzemplarz S3 8L. Po Golfie mk4 w dieslu, którym tłukłem się wcześniej jest to dla mnie niewątpliwie ogromna zmiana i już od samego początku wiedziałem, że jej nie żałuję
Generalnie auto zakupione w Polsce, jestem jego pierwszym właścicielem w naszym pięknym kraju. Przyjechało z Włoch, o czym także poświadczy rodowity włoski mojej koleżanki w nawigacji . Zakupiłem je mniej więcej zimą, dopiero teraz udało mi się doprowadzić do stanu, w którym można ją pokazać. Na pewno z upływem czasu chciałbym pokazać się na paru zlotach!
Pozdrawiam
no to fotki środka:
niestety skóra jest w średnim stanie, będę nad nią jeszcze pracował, z czasem potrzebna będzie jakaś profi renowacja...
a tak po woskowaniu
Auto przeszło korektę lakieru wraz z nałożeniem powłoki kwarcowej --
Wszystko wykonane w firmie Diamond Brite http://www.ochronalakieru.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Efekt? Według mnie powalający. Wydawało mi się, że stan lakieru jest zadowalający i nie spodziewałem się aż takiej różnicy. Auto odzyskało blask, tzw "wet look", do tego doszła polerka lamp, konserwacja zawieszenia, czyszczenie felg i opon oraz wnętrza. Panowie wykonali kawał dobrej roboty, pełen profesjonalizm Polecam !
Prace jakie zostały wykonane to: Diamentowa renowacja lakieru, powłoka cquartz, zabezpieczenie felg woskiem i alloy wheel protector Diamondbrite, zawieszenie, szyby hydrofobizacja Diamondbrite rainscreen, silnik oraz pozostałe detale
A tutaj kilka fotek z prac, będzie ich więcej niebawem
SILNIK: 1.8t AMK
MOC: 210
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: gwintowane MTS
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: replika BBS CH, 18x8ET35
NADWOZIE: seria
WNETRZE: typowe S3, białe wnętrze RECARO, w pełnej elektryce
grzane fotele
elektrycznie składane oraz podgrzewane lusterka
nawigacja
AUDIO: to co dała fabryka
Zmiany przeprowadzone:
lampy przednie pomalowane na czarno
wszystkie listwy i dodatki nadwozia pomalowane na czarno PlastiDipem
drobna regeneracja lakieru
dystanse aluminiowe przykręcane do piasty, 35 mm tył, przód 20 mm
dołożone gwintowane zawieszenie
Plany:
program, wydech
szersze i większe koło, jakie tego jeszcze nie wiadomo
masa innych pierdółek, typu płaskie ramiona, wycieraczka tył mk5
regeneracja skóry we wnętrzu
pomalowanie plastików z zewnątrz auta na czarny połysk
możliwe, że pozbędę się rejestracji z przodu i przy malowaniu zderzaka wygładzę go
więcej zmian w S3 raczej nie przewiduję, poza ewentualnie dodatkowymi mechanicznymi.
Zdjęcia w miarę upływu czasu postaram się jeszcze uzupełnić
Po długich poszukiwaniach udało mi się trafić na nadający się do zakupu egzemplarz S3 8L. Po Golfie mk4 w dieslu, którym tłukłem się wcześniej jest to dla mnie niewątpliwie ogromna zmiana i już od samego początku wiedziałem, że jej nie żałuję
Generalnie auto zakupione w Polsce, jestem jego pierwszym właścicielem w naszym pięknym kraju. Przyjechało z Włoch, o czym także poświadczy rodowity włoski mojej koleżanki w nawigacji . Zakupiłem je mniej więcej zimą, dopiero teraz udało mi się doprowadzić do stanu, w którym można ją pokazać. Na pewno z upływem czasu chciałbym pokazać się na paru zlotach!
Pozdrawiam
no to fotki środka:
niestety skóra jest w średnim stanie, będę nad nią jeszcze pracował, z czasem potrzebna będzie jakaś profi renowacja...
a tak po woskowaniu
Auto przeszło korektę lakieru wraz z nałożeniem powłoki kwarcowej --
Wszystko wykonane w firmie Diamond Brite http://www.ochronalakieru.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Efekt? Według mnie powalający. Wydawało mi się, że stan lakieru jest zadowalający i nie spodziewałem się aż takiej różnicy. Auto odzyskało blask, tzw "wet look", do tego doszła polerka lamp, konserwacja zawieszenia, czyszczenie felg i opon oraz wnętrza. Panowie wykonali kawał dobrej roboty, pełen profesjonalizm Polecam !
Prace jakie zostały wykonane to: Diamentowa renowacja lakieru, powłoka cquartz, zabezpieczenie felg woskiem i alloy wheel protector Diamondbrite, zawieszenie, szyby hydrofobizacja Diamondbrite rainscreen, silnik oraz pozostałe detale
A tutaj kilka fotek z prac, będzie ich więcej niebawem