LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: IksDe » śr cze 27, 2012 20:11

Witam!
Po smutno zakończonej historii z moim poprzednim autem Ibizą FL (http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=448357" onclick="window.open(this.href);return false;) przyszedł czas na nowy zakup.
Po wielu oglądniętych autach z sinikami diesla o oznaczeniach ASZ, ARL, BLT i BPX, wybór padł na kolejne auto ze stajni Seata :grin:
Stałem się posiadaczem Leona 1M z 2003 roku w pakiecie Cupra :grin:

Krótko o aucie

Dane z dnia zakupu:
Marka: Seat
Model: Leon
Rok prod.: 2003
Silnik: ARL 150 km w serii :satan:
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: Ori
Turbo: GT2556 osadzone na cusomowym kolektorze
Wydech: 2,5 cala z tłumikiem końcowym
Hamulce: przód 312mm tył 232mm
Zawieszenie: amortyzatory Leon Cupra, sprężyny seria
Koła: jakieś czarne alu 17 cali i oponki 225/45
CarAudio: Oryginalna radio Aura i 4 głośniki
Wnętrze: wszędzie skóra kubełkowe fotele, wskaźniki ciśnienia oleju i doładowania
Inne: zaślepiony EGR, przyciemnione szyby, światła LED do jazdy dziennej :rozpacz:
Moc auta: ponoć 200KM i 400NM jednak po odniesieniu do poprzedniego auta czuję jakby auto stało w miejscu :jezor:
Fotki auta:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Pierwszą stronę będę aktualizował na bieżąco w miarę zmian przeprowadzanych w aucie.
Zapraszam do oceny auta :D
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2012 19:28 przez IksDe, łącznie zmieniany 1 raz.


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: Mk2Wro » czw cze 28, 2012 18:10

Pierwszy :D
No tak Ibiza urywala glowe :okej:
A LEONidas jak najbardziej na plus troszke nizej dziada i bedzie pieknie :satan:
i niech sie prowadzi jeszcze lepiej niz IBI :bigok:
Jak zawitam znów na Oś to oblukam na żywca
Pozdroo :pub:



Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: IksDe » czw cze 28, 2012 19:46

Mk2Wro, Dzięki za dobre słowo :pub:
Na początek mały update hamulców, nowe tarcze i klocki dla bezpieczeństwa :-)
Obrazek
Pojawił się rudawy nalot, ale to chyba normalne...
Dodatkowo wrzuciłem pełne tuleje Lemfordera, które przetestowałem w poprzednim aucie i spisywały się znakomicie :-)


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: hugo00 » czw cze 28, 2012 20:33

Jak nie jezdziles jeden dzien to nalot sie pojawia :P
Leon fajny ale na pierwszy ogien bym cos zrobil z kierownica i galka bo wytarte.
Do przodu dal dokladke od cupry, a do tyl wycieraczke od fabii albo inna bo kazda lepsza od leonowej ;)
Ladna kolekcje ciezarkow masz na feldze :D

Kolor zolty i czerwony idealnie pasuja do charakteru leona, mozna zrobic fajny indywidual...
Tylko dbaj o ta jajecznice zeby nie wyblakla.


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: IksDe » sob cze 30, 2012 00:38

Co do kierownicy rozglądam się za tą z wersji Cupra R, ale jak do tej pory ceny zwalają z nóg... pomysł z gałką zmiany biegów bardzo podoba mi się w Twoim wykonaniu i chyba pójdę w tą stronę, S-line Ruzlezzzzz :helm:
Dokładkę na tą chwilę staram się dorwać w jakiś dobrych pieniążkach w o wycieraczce z fabii nie pomyślałem :hmm:

Kolor żółty, który jest na aucie już niestety zaczął blaknąć i domaga się regeneracji, ale wszystko w swoim czasie :-)


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
KrzychuGT
low green GT
low green GT
Posty: 879
Rejestracja: śr lut 04, 2009 17:52
Lokalizacja: Żmigród
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: KrzychuGT » ndz lip 01, 2012 19:56

Jak to możliwe, że Cię nie widuję w DTR...tym bardziej, ze kolor mocno oczojeb#y.
Baza do modzenia jest pierwszorzędna...czekać teraz tylko na kreski i cyferki :food:
Pozostaje mi życzyć powodzenia :bigok:

PS: hugo00, coś czuję, że będzie Ci się konkurencja powoli szykować pod względem mocy :jezor:


Panie Boże spraw by mi się chciało tak jak mi się nie chce :grin:
Od GT-ka do CL-a?!

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: IksDe » pn lip 02, 2012 00:33

KrzychuGT, Pewnie dlatego mnie nie widujesz, bo po DTR latam służbówką, a Leo stoi grzecznie zaparkowany :bigok:
Co do modów w moim przypadku zawsze moc stoi na pierwszym miejscu :grin:


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: Mk2Wro » czw lip 12, 2012 17:41

Dzieje sie co ???:D



Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: IksDe » pn lip 16, 2012 12:35

Mk2Wro, Na tą chwilę szukam mocnego sprzęgła pod dalsze mody i powolutku się turlam :satan:


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: Mk2Wro » pn lip 16, 2012 19:17

IksDe, kupuj takie jak mialo iść do Ibizy :D



Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: IksDe » wt lip 17, 2012 00:52

Auto ma służyć do jazdy na co dzień, więc nie chce się pakować w jakieś hardcorowe spieki, coraz poważniej chodzi mi po głowie sprzęgło z Sharana :food:


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: hugo00 » wt lip 17, 2012 07:15

powiedz w jaka moc celujesz a powiem ci czego potrzebujesz.


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: IksDe » wt lip 17, 2012 10:29

Moc to przedział 220-250 Km a moment 420-450 NM myślę, że z płasko poprowadzonym momentem Sharan da sobie radę bez problemu


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<

Post autor: hugo00 » wt lip 17, 2012 10:36

na 420nm to seryjny arl powinien dac sobie rade jesli bedzie plasko i szczyt późno. ale przy 250km niura bedzie ciutke wiecej. i z tego co widzialem btb jest fajnym pomyslem ale dla arl po chipsie a nie dla tych na duzym turbo. napewno bedzie lepsze od serii ale jesli upalasz nie pozyje jakos mega dlugo. no chyba ze nie upalasz :)


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 78 gości