Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Witam!
Blisko rok temu stałem się właścicielem czarnej Ibizy FL, jednak dopiero teraz postanowiłem przedstawić ją szerszej publiczności:)
Dane auta z dnia zakupu:
Marka: Seat
Model: Ibiza FL
Rok prod.: 2000
Silnik: oryginalnie AGR 90 km SWAP na ARL 150 km z Seata Leona
Skrzynia biegów: 5 stopniowa GGU
Sprzęgło: G60
Turbo: BRD
Wydech: 2,25 cala przelot
Hamulce: przód 280mm z wersji Cupra, tył 232mm
Zawieszenie: amortyzatory Seat Sport, sprężyny seria
Koła: alufelgi oryginalne Seat 15 cali, opony Toyo, Goodyear
CarAudio: seria 4 głośniki
Wnętrze: kubełkowe fotele, wskaźniki temp. oleju i woltomierz z wersji Cupra
Inne: stożkowy filtr powietrza Simota, frontowy intercooler, orurowanie coolera ze stali nierdzewnej, usunięty EGR, grill bez znaczka, przyciemnione szyby
Moc auta: 191km 391nm
Fotki z ogłoszenia:
Za udostępnienie fotek bardzo dziękuję poprzedniemu właścicielowi auta Markowi.
Po zakupie przyszedł czas na standardowy serwis:
-Olej MOTUL SPECIFIC 505.01
-Filtry Filtron
-Inne kosmetyki i zapachy samochodowe
Po niedługim czasie przyszedł czas na zakupienie rozsądnych felg w słusznym rozmiarze 17 cali
Na fotkach pierwsze przymiarki nowych felg, które w późniejszym czasie zostały odnowione i pomalowane na biało.
Następnym krokiem w zmianie wyglądu Ibi był zakup przedniego zderzaka z wersji Cupra
Zderzak kupiłem w stanie dającym wiele do życzenia, jednak z pomocą znajomego rzeźbiarza w plastiku został doprowadzony do idealnej postaci i przerobiony pod frontowy intercooler.
Do auta wrzuciłem również sprężyny KW, które zbliżyły Ibi do ziemi
I oto fotki jak auto prezentowało się na koniec sezonu podczas zlotu w Żmigrodzie.
Koniec roku 2011 i początek 2012 to czas zbrojeń
Jeszcze jesienią zabrałem się za montaż Big T pod maskę Ibizy wraz z wyspawaniem dolotu 3 cale jak i DP i wydechu w takim samym rozmiarze. Efektem końcowym tej operacji była wizyta i Jacka (Evolution Motorsport) i napisanie softu pod nowe turbo, która ostatecznie nie została zwieńczona żadnym wykresem, ponieważ nie udało się schamować auta z powodu awarii turbosprężarki
Jak się później okazało przyczyną awarii był źle skonstruowany dolot, ale cóż, człowiek uczy się na błędach
Nadszedł czas na kolejne, większe turbo hybryde:
Podczas wymiany turbiny postanowiłem wyrzucić stożek simoty, ponieważ nie spełniał już swojej roli i nie dawało się go doprowadzić do zadowalającego stanu, fotki przed:
I po usunięciu stożka i wrzuceniu ori puszki filtra powietrza:
Zmiana turbosprężarki i soft wymusiły wzmocnienie sprzęgła, ponieważ G60 powiedziało dość
Zakupiona nowa czterołapkowa wzmacniana tracza SACHS PERFORMANCE:
Czekam jeszcze na ori docisk z VR6 i wtedy nastąpi montaż kompletu
Czas gdy nie grzebię nic przy silniku poświęcam dopieszczeniu wyglądu Ibi, przymiarka do lamp a'la Cupra:
Dane auta na dzień dzisiejszy:
Silnik: ARL 150 km z Seata Leona
Skrzynia biegów: 5 stopniowa GGU
Sprzęgło: jeszcze G60
Turbo: GT22256/GT2260
Wydech: 3 cale przelot
Hamulce: przód 280mm z wersji Cupra, tył 232mm
Zawieszenie: amortyzatory Seat Sport, sprężyny KW
Koła: alufelgi OZ Titan 17 cali, opony Dunlop SP Sport
CarAudio: seria 4 głośniki
Wnętrze: kubełkowe fotele, wskaźniki temp. oleju i woltomierz z wersji Cupra
Inne: frontowy intercooler, orurowanie coolera ze stali nierdzewnej, usunięty EGR, grill bez znaczka, przyciemnione szyby
Moc auta: ???km ???nm
Blisko rok temu stałem się właścicielem czarnej Ibizy FL, jednak dopiero teraz postanowiłem przedstawić ją szerszej publiczności:)
Dane auta z dnia zakupu:
Marka: Seat
Model: Ibiza FL
Rok prod.: 2000
Silnik: oryginalnie AGR 90 km SWAP na ARL 150 km z Seata Leona
Skrzynia biegów: 5 stopniowa GGU
Sprzęgło: G60
Turbo: BRD
Wydech: 2,25 cala przelot
Hamulce: przód 280mm z wersji Cupra, tył 232mm
Zawieszenie: amortyzatory Seat Sport, sprężyny seria
Koła: alufelgi oryginalne Seat 15 cali, opony Toyo, Goodyear
CarAudio: seria 4 głośniki
Wnętrze: kubełkowe fotele, wskaźniki temp. oleju i woltomierz z wersji Cupra
Inne: stożkowy filtr powietrza Simota, frontowy intercooler, orurowanie coolera ze stali nierdzewnej, usunięty EGR, grill bez znaczka, przyciemnione szyby
Moc auta: 191km 391nm
Fotki z ogłoszenia:
Za udostępnienie fotek bardzo dziękuję poprzedniemu właścicielowi auta Markowi.
Po zakupie przyszedł czas na standardowy serwis:
-Olej MOTUL SPECIFIC 505.01
-Filtry Filtron
-Inne kosmetyki i zapachy samochodowe
Po niedługim czasie przyszedł czas na zakupienie rozsądnych felg w słusznym rozmiarze 17 cali
Na fotkach pierwsze przymiarki nowych felg, które w późniejszym czasie zostały odnowione i pomalowane na biało.
Następnym krokiem w zmianie wyglądu Ibi był zakup przedniego zderzaka z wersji Cupra
Zderzak kupiłem w stanie dającym wiele do życzenia, jednak z pomocą znajomego rzeźbiarza w plastiku został doprowadzony do idealnej postaci i przerobiony pod frontowy intercooler.
Do auta wrzuciłem również sprężyny KW, które zbliżyły Ibi do ziemi
I oto fotki jak auto prezentowało się na koniec sezonu podczas zlotu w Żmigrodzie.
Koniec roku 2011 i początek 2012 to czas zbrojeń
Jeszcze jesienią zabrałem się za montaż Big T pod maskę Ibizy wraz z wyspawaniem dolotu 3 cale jak i DP i wydechu w takim samym rozmiarze. Efektem końcowym tej operacji była wizyta i Jacka (Evolution Motorsport) i napisanie softu pod nowe turbo, która ostatecznie nie została zwieńczona żadnym wykresem, ponieważ nie udało się schamować auta z powodu awarii turbosprężarki
Jak się później okazało przyczyną awarii był źle skonstruowany dolot, ale cóż, człowiek uczy się na błędach
Nadszedł czas na kolejne, większe turbo hybryde:
Podczas wymiany turbiny postanowiłem wyrzucić stożek simoty, ponieważ nie spełniał już swojej roli i nie dawało się go doprowadzić do zadowalającego stanu, fotki przed:
I po usunięciu stożka i wrzuceniu ori puszki filtra powietrza:
Zmiana turbosprężarki i soft wymusiły wzmocnienie sprzęgła, ponieważ G60 powiedziało dość
Zakupiona nowa czterołapkowa wzmacniana tracza SACHS PERFORMANCE:
Czekam jeszcze na ori docisk z VR6 i wtedy nastąpi montaż kompletu
Czas gdy nie grzebię nic przy silniku poświęcam dopieszczeniu wyglądu Ibi, przymiarka do lamp a'la Cupra:
Dane auta na dzień dzisiejszy:
Silnik: ARL 150 km z Seata Leona
Skrzynia biegów: 5 stopniowa GGU
Sprzęgło: jeszcze G60
Turbo: GT22256/GT2260
Wydech: 3 cale przelot
Hamulce: przód 280mm z wersji Cupra, tył 232mm
Zawieszenie: amortyzatory Seat Sport, sprężyny KW
Koła: alufelgi OZ Titan 17 cali, opony Dunlop SP Sport
CarAudio: seria 4 głośniki
Wnętrze: kubełkowe fotele, wskaźniki temp. oleju i woltomierz z wersji Cupra
Inne: frontowy intercooler, orurowanie coolera ze stali nierdzewnej, usunięty EGR, grill bez znaczka, przyciemnione szyby
Moc auta: ???km ???nm
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Super autko śmigaj na hamownie bo jestem ciekaw ile tych Nm było, że sprzęgło G60 sie posypało
Pzdr i powodzenia w dalszych modach
Pzdr i powodzenia w dalszych modach
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Postaram się shamować jeszcze ten setup, który jest w tej chwili:) Jak to zrobię na pewno wrzucę wykres:)
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Re: Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Dziś zakupiłem nowy nabytek, tuleje wahaczy zdecydowałem się na pełne tuleje lemfordera
Jutro montaż
Jutro montaż
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Co miałeś na myśli o źle skonstruowanym dolocie? Wpadło coś i rozwaliło turbine czy kiepska filtracja była i za dużo syfu naleciało?
I tak z czystej ciekawości ile wyszedł Cie swap na ARL? Sam robiłeś czy zlecałeś komuś? Może być na PW
I tak z czystej ciekawości ile wyszedł Cie swap na ARL? Sam robiłeś czy zlecałeś komuś? Może być na PW
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Przyczyną rozpadu poprzedniej turbiny był źle pospawany dolot, tzn. złą metodą, wyspawaliśmy wszystko migomatem i nie usunęliśmy wszystkich kawałków drutów, które zostały wewnątrz, te dostały się do wirnika i po sprężarce
Co do swapu to kupiłem już auto z tym silnikiem
Co do swapu to kupiłem już auto z tym silnikiem
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Dzieje sie cos? Hamowałeś bestie?
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Dokładnie tak jak mówi zabba88, silnik znajdzie dom w nowej budzie
Czekam na relacje ze swapu
Czekam na relacje ze swapu
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Widzę, że wieści szybko się rozchodzą
Może dziś uda się zorganizować małą sesję zdjęciową i coś wrzucić
Może dziś uda się zorganizować małą sesję zdjęciową i coś wrzucić
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Wiedzialem w dniu kiedy kupiles
ale jakos nie pisalem
wklejaj jakies fotki
ale jakos nie pisalem
wklejaj jakies fotki
Ibiza FL ARL+ >Cupra Look<
Sesja zorganizowana, jest i nowy temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=469100" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszam
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości