Scirocco 2.0 TSI
: ndz sie 21, 2011 18:57
Witajcie
Wreszcie przyszedł ten upragniony moment - mogę zaprezentować swoje Rocco. Jeżdżę nim drugi dzień, zrobiłem 150 km i jestem totalnie oczarowany. Silnik, skrzynia, zawieszenie, wygląd zewnętrzny, wszystko to tworzy spójną całość i daje mega dużo frajdy z jazdy. Mądrzejszy opis napiszę za jakiś czas, kiedy minie mi to podniecenie, które mi się teraz udziela
Rok produkcji: 2011
Silnik:
2.0 TSI 210 KM (155 kW), skrzynia 6 biegowa, manualna
Układ dolotowy:
Seryjny
Układ wydechowy:
Seryjny
Układ napędowy:
Obręcze aluminiowe "Donington"
- obręcze ze stopu metali lekkich 8J x 17
- opony 235/45 R17
Układ hamulcowy:
Seryjny
Zawieszenie:
Seryjne
Wnętrze i car audio:
Ramka od Rki + podstopnica
Kierownica multifunkcyjna
- kierownica trójramienna, multifunkcyjna, obszyta skóra
- komputer pokładowy "MFA Plus"
System nagłośnienia "Dynaudio", 8 głośników ze wzmacniaczem
Siedzenia sportowe z pakietem "Sportowym"
- tapicerka siedzeń "Catch up" - w połączeniu z Alcantarą
Alarm
Czujnik cofania tył z podglądem na ekranie
Lusterko samoprzyciemniające z czujnikiem deszczu i światła
System radiowy "RCD 510 Dynaudio Sound"
Podłokietnik
Klimatyzacja "Climatronic"
Komputer pokładowy MFA Plus
Pakiet "Sportowy"
Pakiet "Czujnik deszczu"
Body kit i oświetlenie:
Światła bi-ksenonowe, z funkcją doświetlania zakrętów
Podgrzewane lusterka i dysze spryskiwaczy
Fabryczna moc i moment:
210 KM / 280 NM ( chyba zdecyduję się już teraz na pomiar, zobaczymy, czy zaraz po wyjeździe z salonu silnik osiąga moc i może ma jakieś gifty ? )
Moc i moment po modyfikacjach: oferta Compsportu kusi, nawet w trakcie trwania gwarancji
Postanowiłem zrobić fotki, mimo, że autko brudne, sceneria nie specjalna. Postaram się to nadrobić, ale muszę mieć ze 2 dni wolnego, żeby ogarnąć detailing autka i jakąś miejscówkę do zdjęć. Parę pstryków poniżej:
Pozdro
Wreszcie przyszedł ten upragniony moment - mogę zaprezentować swoje Rocco. Jeżdżę nim drugi dzień, zrobiłem 150 km i jestem totalnie oczarowany. Silnik, skrzynia, zawieszenie, wygląd zewnętrzny, wszystko to tworzy spójną całość i daje mega dużo frajdy z jazdy. Mądrzejszy opis napiszę za jakiś czas, kiedy minie mi to podniecenie, które mi się teraz udziela
Rok produkcji: 2011
Silnik:
2.0 TSI 210 KM (155 kW), skrzynia 6 biegowa, manualna
Układ dolotowy:
Seryjny
Układ wydechowy:
Seryjny
Układ napędowy:
Obręcze aluminiowe "Donington"
- obręcze ze stopu metali lekkich 8J x 17
- opony 235/45 R17
Układ hamulcowy:
Seryjny
Zawieszenie:
Seryjne
Wnętrze i car audio:
Ramka od Rki + podstopnica
Kierownica multifunkcyjna
- kierownica trójramienna, multifunkcyjna, obszyta skóra
- komputer pokładowy "MFA Plus"
System nagłośnienia "Dynaudio", 8 głośników ze wzmacniaczem
Siedzenia sportowe z pakietem "Sportowym"
- tapicerka siedzeń "Catch up" - w połączeniu z Alcantarą
Alarm
Czujnik cofania tył z podglądem na ekranie
Lusterko samoprzyciemniające z czujnikiem deszczu i światła
System radiowy "RCD 510 Dynaudio Sound"
Podłokietnik
Klimatyzacja "Climatronic"
Komputer pokładowy MFA Plus
Pakiet "Sportowy"
Pakiet "Czujnik deszczu"
Body kit i oświetlenie:
Światła bi-ksenonowe, z funkcją doświetlania zakrętów
Podgrzewane lusterka i dysze spryskiwaczy
Fabryczna moc i moment:
210 KM / 280 NM ( chyba zdecyduję się już teraz na pomiar, zobaczymy, czy zaraz po wyjeździe z salonu silnik osiąga moc i może ma jakieś gifty ? )
Moc i moment po modyfikacjach: oferta Compsportu kusi, nawet w trakcie trwania gwarancji
Postanowiłem zrobić fotki, mimo, że autko brudne, sceneria nie specjalna. Postaram się to nadrobić, ale muszę mieć ze 2 dni wolnego, żeby ogarnąć detailing autka i jakąś miejscówkę do zdjęć. Parę pstryków poniżej:
Pozdro