[A6 C4] "Red" by Cukier
: śr lip 13, 2011 00:19
Powitać ponownie szanowne grono
Za pierwszym razem spotkaliśmy się z MK2 "Lili" teraz przedstawiam Wam mój nowy nabytek:
Audi A6 C4 Avant - "Red"
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b3dd3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/268 ... fd8ad.html
A więc trzeba by pokrótce napisać coś o nim, więc zaczynamy:
Model:
A6 C4 Avant
Silnik:
2.5 TDI AEL
Moc:
Nie mierzona (Na początku było 140KM)
Skrzynia:
6-cio biegowa manualna
Mody pod maską:
Wtryski .225 Firady (na razie )
Zawieszenie:
kit - 30mm (do założenia)
Układ hamulcowy:
Przód/tył: tarcze wentylowane/ zwykłe tarcze
Koła:
Ori Audi 16" - zima
Nadwozie:
Kolor -czerwony
Lampy - Hella,
Gril - chrom,
Kierunkowskazy - clear,
Tylne lampy - ori Hella czerwone,
Szerokie listwy boczne - pomalowane pod kolor,
Dwie Antenki na dachu
Ramki tablic rejestracyjnych z forum A6klub
Naklejki pod bocznymi kierunkami Forum A6klub
Relingi dachowe - chrom
Listwy wokół szyb - chrom
Wnętrze/wyposażenie:
Kierownica S-line
Kubełki ,
Elektryczne szyby x4,
Elektryczny szyberdach (na razie nie funkcjonuje)
Tempomat
Komputer pokładowy (średnie/chwilowe spalanie, czas podróży, ilość spalonego paliwa od ostatniego włączenia silnika, średnia prędkość, km ile mogę jeszcze zrobić na tym co mi zostało w baku)
Instalacja pod CB i założone CB
Dwie poduszki powietrzne
ABS
Moduł komfortu (zamykanie szyb)
oświetlenie przy uchwytach na podsufitce x5
Oświetlenie nóg kierowcy i pasażera
Audio:
Oryginalne nagłośnienie BOSE + zmieniarka na 6 płyt + subwoofer aktywny
Plany na przyszłość?
Wszystko się okaże, ale raczej to będą kosmetyczne zmiany, a nie jakieś wymyślanie
Chciałbym podprowadzić go pod wersje US
Do zrobienia:
Maglownica - posiada delikatny wyciek, Zrobione, regenerowana
Czujnik ABS - coś szwankuje i czuć bicie pod pedałem hamulca - wystarczyło wyciągnąć i przeczyścić
wymiana tarczy tył - DONE
spalony silnik od szyberdachu - sprawny wina tkwiła w niepodpiętym bezpieczniku
wymiana oleju w skrzyni biegów - coś ciężko biegi wchodzą - DONE
rolka napinająca paska od pompy paliwa, alternatora (ogólnie nie rozrządu tylko tego drugiego, krótszego) - wymieniony pasek, ale nie wymieniona rolka - DONE + rozrząd (dwa paski trzy rolki [Conti + Ruville]) (307kkm)
Trzeba go z VAG'ować!!- Daje rade
chyba na razie na tyle
History:
Autko nabyłem 8 lipca 2011 roku. z Gorzowa Wielkopolskiego. Znalazłem Red'a na forum A6klub.pl, tak poczytałem, porozmawiałem z właścicielem no i przyszło co do czego - pojechałem kolega mnie odebrał z Krzyża (około 70km od miejsca swojego zamieszkania), pokazał to co wcześniej opisywał no i wsiedliśmy. Przejechałem może kilka kilometrów i... się w tym samochodzie zakochałem. Dojechaliśmy na miejsce i tam też rozmowa, pokazywanie części starych i innych rzeczy, które zostały wymienione w samochodzie. Nic... klamka zapadła... Kupuję. Umowa podpisana i w drogę powrotną. No i 500km do domu... zatankowane 40 litrów i heja w trasę powrotną. Co jakiś czas stawałem z Justynką na parkingu, by dokarmić zwierzaka i dalej w drogę... nagle... bach ciach ni z tego ni z owego prędkościomierz przestał działać... Panika, za telefon i do poprzedniego właściciela dzwonie, a on spokojnie by impulsator sprawdzić, to coś sprawdziłem, jak się okazało później nie było to, no to nic, patrzymy i zapamiętujemy prędkości na poszczególnych biegach przy poszczególnych obrotach jeśli już zaczął na chwile działać prędkościomierz i w dalszą podróżna szczęście reszta drogi obyła się bez komplikacji 500 km strzeliło szybko w miłej atmosferze no i w baku zostało około 20l paliwa
08.07.2011r
Kupno Autka
12.07.2011r
rejestracja, opłacenie skarbówki i załatwienie ubezpieczenia
W między czasie
wymieniony olej, Castrol 10w40 plus filtr oleju,
wymieniony pasek wielorowkowy
wymieniony filtr powietrza
03.02.2012
wymiana świec - sztuk 5, a co tam?
wymiana filtru paliwa
05.07.2012
wymiana kompletnego rozrządu (dwa paski trzy rolki plus koło zamachowe wału korbowego)
4.12.2012
Zregenerowana turbina plus wymiana oleju i filtru
Zregenerowana pompa wtryskowa
314kkm
23.10.2013
W między czasie od ostatniego razu co pisałem wymieniłem:
oryginalne węże jeden od kolektora to interkoolera ten górny - koszt 450zł
drugi od pokrywy zaworów do zbiornika gdzie zbiera się olej - koszt 150zł
2x wymieniony olej, teraz śmigam na vavoline 10w40
zregenerowana maglownica
oczywiście nie piszę już o takich rzeczach jak drążki kierownicze i końcówki oraz wachacze
333303km
18.12.2013
Wymiana wtryskiwaczy oryginalnych na .225 Firad'a od Cowboy'a
wymienione śruby i wężyk odprowadzający nadmiar paliwa.
Kolejna wymiana Oleju + filtry
336603km
10.03.2014
Wymiana sprzęgła Luk
Wymiana ziemeringu na wale korbowym od strony skrzyni
wymiana uszczelki pod miską olejową i pod klawiaturą na ori Audi'
Wymiana poduszek pod skrzynią biegów obie Febi
Olej Vawoline + filtr MAN
Filtr powietrza MAN
340000km
cdn...
Za pierwszym razem spotkaliśmy się z MK2 "Lili" teraz przedstawiam Wam mój nowy nabytek:
Audi A6 C4 Avant - "Red"
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b3dd3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/268 ... fd8ad.html
A więc trzeba by pokrótce napisać coś o nim, więc zaczynamy:
Model:
A6 C4 Avant
Silnik:
2.5 TDI AEL
Moc:
Nie mierzona (Na początku było 140KM)
Skrzynia:
6-cio biegowa manualna
Mody pod maską:
Wtryski .225 Firady (na razie )
Zawieszenie:
kit - 30mm (do założenia)
Układ hamulcowy:
Przód/tył: tarcze wentylowane/ zwykłe tarcze
Koła:
Ori Audi 16" - zima
Nadwozie:
Kolor -czerwony
Lampy - Hella,
Gril - chrom,
Kierunkowskazy - clear,
Tylne lampy - ori Hella czerwone,
Szerokie listwy boczne - pomalowane pod kolor,
Dwie Antenki na dachu
Ramki tablic rejestracyjnych z forum A6klub
Naklejki pod bocznymi kierunkami Forum A6klub
Relingi dachowe - chrom
Listwy wokół szyb - chrom
Wnętrze/wyposażenie:
Kierownica S-line
Kubełki ,
Elektryczne szyby x4,
Elektryczny szyberdach (na razie nie funkcjonuje)
Tempomat
Komputer pokładowy (średnie/chwilowe spalanie, czas podróży, ilość spalonego paliwa od ostatniego włączenia silnika, średnia prędkość, km ile mogę jeszcze zrobić na tym co mi zostało w baku)
Instalacja pod CB i założone CB
Dwie poduszki powietrzne
ABS
Moduł komfortu (zamykanie szyb)
oświetlenie przy uchwytach na podsufitce x5
Oświetlenie nóg kierowcy i pasażera
Audio:
Oryginalne nagłośnienie BOSE + zmieniarka na 6 płyt + subwoofer aktywny
Plany na przyszłość?
Wszystko się okaże, ale raczej to będą kosmetyczne zmiany, a nie jakieś wymyślanie
Chciałbym podprowadzić go pod wersje US
Do zrobienia:
Maglownica - posiada delikatny wyciek, Zrobione, regenerowana
Czujnik ABS - coś szwankuje i czuć bicie pod pedałem hamulca - wystarczyło wyciągnąć i przeczyścić
wymiana tarczy tył - DONE
spalony silnik od szyberdachu - sprawny wina tkwiła w niepodpiętym bezpieczniku
wymiana oleju w skrzyni biegów - coś ciężko biegi wchodzą - DONE
rolka napinająca paska od pompy paliwa, alternatora (ogólnie nie rozrządu tylko tego drugiego, krótszego) - wymieniony pasek, ale nie wymieniona rolka - DONE + rozrząd (dwa paski trzy rolki [Conti + Ruville]) (307kkm)
Trzeba go z VAG'ować!!- Daje rade
chyba na razie na tyle
History:
Autko nabyłem 8 lipca 2011 roku. z Gorzowa Wielkopolskiego. Znalazłem Red'a na forum A6klub.pl, tak poczytałem, porozmawiałem z właścicielem no i przyszło co do czego - pojechałem kolega mnie odebrał z Krzyża (około 70km od miejsca swojego zamieszkania), pokazał to co wcześniej opisywał no i wsiedliśmy. Przejechałem może kilka kilometrów i... się w tym samochodzie zakochałem. Dojechaliśmy na miejsce i tam też rozmowa, pokazywanie części starych i innych rzeczy, które zostały wymienione w samochodzie. Nic... klamka zapadła... Kupuję. Umowa podpisana i w drogę powrotną. No i 500km do domu... zatankowane 40 litrów i heja w trasę powrotną. Co jakiś czas stawałem z Justynką na parkingu, by dokarmić zwierzaka i dalej w drogę... nagle... bach ciach ni z tego ni z owego prędkościomierz przestał działać... Panika, za telefon i do poprzedniego właściciela dzwonie, a on spokojnie by impulsator sprawdzić, to coś sprawdziłem, jak się okazało później nie było to, no to nic, patrzymy i zapamiętujemy prędkości na poszczególnych biegach przy poszczególnych obrotach jeśli już zaczął na chwile działać prędkościomierz i w dalszą podróżna szczęście reszta drogi obyła się bez komplikacji 500 km strzeliło szybko w miłej atmosferze no i w baku zostało około 20l paliwa
08.07.2011r
Kupno Autka
12.07.2011r
rejestracja, opłacenie skarbówki i załatwienie ubezpieczenia
W między czasie
wymieniony olej, Castrol 10w40 plus filtr oleju,
wymieniony pasek wielorowkowy
wymieniony filtr powietrza
03.02.2012
wymiana świec - sztuk 5, a co tam?
wymiana filtru paliwa
05.07.2012
wymiana kompletnego rozrządu (dwa paski trzy rolki plus koło zamachowe wału korbowego)
4.12.2012
Zregenerowana turbina plus wymiana oleju i filtru
Zregenerowana pompa wtryskowa
314kkm
23.10.2013
W między czasie od ostatniego razu co pisałem wymieniłem:
oryginalne węże jeden od kolektora to interkoolera ten górny - koszt 450zł
drugi od pokrywy zaworów do zbiornika gdzie zbiera się olej - koszt 150zł
2x wymieniony olej, teraz śmigam na vavoline 10w40
zregenerowana maglownica
oczywiście nie piszę już o takich rzeczach jak drążki kierownicze i końcówki oraz wachacze
333303km
18.12.2013
Wymiana wtryskiwaczy oryginalnych na .225 Firad'a od Cowboy'a
wymienione śruby i wężyk odprowadzający nadmiar paliwa.
Kolejna wymiana Oleju + filtry
336603km
10.03.2014
Wymiana sprzęgła Luk
Wymiana ziemeringu na wale korbowym od strony skrzyni
wymiana uszczelki pod miską olejową i pod klawiaturą na ori Audi'
Wymiana poduszek pod skrzynią biegów obie Febi
Olej Vawoline + filtr MAN
Filtr powietrza MAN
340000km
cdn...