VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: śr cze 15, 2011 13:26
Chce zaprezentować Wam swojego drugiego Volkswagena. Po Golfie 3 GTI, przyszła pora na kolejne auto, od samego początku było wiadome że będzie to VW
Krótki opis i historia
Marka: Volkswagen
Model: Corrado
Rok prod.: 1993
Silnik: oryginalnie 9A 2.0 16V 100kw. SWAP na 1.9 TDI BLT 96KW (Seat Ibiza)
Skrzynia biegów: 6 stopniowa
Sprzęgło: VW Sharan 1.9 PD 130KM
Turbo: GT2256
Wydech: całość 2.5cala
Hamulce: Seria
Zawieszenie: W garażu czeka gwint
CarAudio: Seria
Wnętrze: W garażu czeka skóra
25.05.2011 / 929545km Wymiana oleju VALVOLINE SYN POWER MST 5W30 VW NORM 505.01
25.05.2011 / 92954km Wymiana filtra oleju MANN HU719/7X
25.05.2011 / 92954km Wymiana filtra powietrza MANN C 37 153
25.05.2011 / 92954km Wymiana filtra paliwa MANN WK 853/3X
26.05.2011 / 92984km Nowa gałkA zmiany biegów (Oryginał zastąpił chromowaną) 191 711 141B
30.05.2011 / 93125km Wymiana łączników stabilizatora FEBI 07863
30.05.2011 / 93125km Wymiana osłony przegubu wewnętrznego
30.05.2011 / 93125km Wymiana przegubu zewnętrznego lewego METELLI 15-1428
30.05.2011 / 93125km Wymiana lewej osłony przekładni kierowniczej GOMET S.R.L 473810
30.05.2011 / 93125km Spawanie nowej łapy pod skrzynię biegów
Co do mocy auta, to nie było jeszcze hamowane, ale chcę go zbadać. Według Popredniego Właściciela, przy strojeniu auta, wychodziły wartości między 220 a 230km i ok. 430NM. Będzie wykres to odrazu wrzucę Auto było strojone w ECU Project we Wrocławiu.
Odrazu zaznaczam! Na początek w aucie chce doprowadzić wszystko do ładu od strony technicznej (Silnik, zawieszenie, hamulce itp...) a później zabiorę się za wygląd auta Podkreślam że:
- z tyłu wylecą obecne lampy, zastąpione oryginalnymi
- będzie zmiana na oryginalą klapę tylną i zerzak
- będzie zmiana na oryginalne drzwi z klamkmi
- będzie zmiana na oryginalny wlew paliwa
- Będzie zmiana na oryginalny grill
- Na dniach będzie zamontowany gwint (leży już w garażu)
-Napewno inne koło
- Do środka powędruje skórzana tapicerka
Priorytetem jest na chwile obecną rozrząd, który już czeka na zamontowanie.
Następnie będe walczył z zawieszeniem i hamulcami.
Auto na chwilę obecną ma wyciągniętą tapicerkę (sprawdzanie i izolowanie taśmą materiałową wiązek elektrycznych) więc chce zakonserwować profilę zamknięte w aucie, a następnie całe podwozie. Do tego celu zakupiłem produkty Valvoline z serii Tecyl:
Po doprowadzeniu auta do wzorowego stanu technicznego, zabieram się za wygląd auta, a wizją będzie "oryginalnie, nisko i szeroko" )
Krótki opis i historia
Marka: Volkswagen
Model: Corrado
Rok prod.: 1993
Silnik: oryginalnie 9A 2.0 16V 100kw. SWAP na 1.9 TDI BLT 96KW (Seat Ibiza)
Skrzynia biegów: 6 stopniowa
Sprzęgło: VW Sharan 1.9 PD 130KM
Turbo: GT2256
Wydech: całość 2.5cala
Hamulce: Seria
Zawieszenie: W garażu czeka gwint
CarAudio: Seria
Wnętrze: W garażu czeka skóra
25.05.2011 / 929545km Wymiana oleju VALVOLINE SYN POWER MST 5W30 VW NORM 505.01
25.05.2011 / 92954km Wymiana filtra oleju MANN HU719/7X
25.05.2011 / 92954km Wymiana filtra powietrza MANN C 37 153
25.05.2011 / 92954km Wymiana filtra paliwa MANN WK 853/3X
26.05.2011 / 92984km Nowa gałkA zmiany biegów (Oryginał zastąpił chromowaną) 191 711 141B
30.05.2011 / 93125km Wymiana łączników stabilizatora FEBI 07863
30.05.2011 / 93125km Wymiana osłony przegubu wewnętrznego
30.05.2011 / 93125km Wymiana przegubu zewnętrznego lewego METELLI 15-1428
30.05.2011 / 93125km Wymiana lewej osłony przekładni kierowniczej GOMET S.R.L 473810
30.05.2011 / 93125km Spawanie nowej łapy pod skrzynię biegów
Co do mocy auta, to nie było jeszcze hamowane, ale chcę go zbadać. Według Popredniego Właściciela, przy strojeniu auta, wychodziły wartości między 220 a 230km i ok. 430NM. Będzie wykres to odrazu wrzucę Auto było strojone w ECU Project we Wrocławiu.
Odrazu zaznaczam! Na początek w aucie chce doprowadzić wszystko do ładu od strony technicznej (Silnik, zawieszenie, hamulce itp...) a później zabiorę się za wygląd auta Podkreślam że:
- z tyłu wylecą obecne lampy, zastąpione oryginalnymi
- będzie zmiana na oryginalą klapę tylną i zerzak
- będzie zmiana na oryginalne drzwi z klamkmi
- będzie zmiana na oryginalny wlew paliwa
- Będzie zmiana na oryginalny grill
- Na dniach będzie zamontowany gwint (leży już w garażu)
-Napewno inne koło
- Do środka powędruje skórzana tapicerka
Priorytetem jest na chwile obecną rozrząd, który już czeka na zamontowanie.
Następnie będe walczył z zawieszeniem i hamulcami.
Auto na chwilę obecną ma wyciągniętą tapicerkę (sprawdzanie i izolowanie taśmą materiałową wiązek elektrycznych) więc chce zakonserwować profilę zamknięte w aucie, a następnie całe podwozie. Do tego celu zakupiłem produkty Valvoline z serii Tecyl:
Po doprowadzeniu auta do wzorowego stanu technicznego, zabieram się za wygląd auta, a wizją będzie "oryginalnie, nisko i szeroko" )