Strona 1 z 4

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: śr wrz 15, 2010 23:15
autor: radziorki
MODEL: Passat B3 Variant wyprodukowany w 1993. Data pierwszej rejestracji to 30.06.1997 :grin:
SILNIK: 2.8 VR6 przebieg 135 tyś km.
MOC: na razie nieznana, ale jest jej troche
MODYFIKACJE POD MASKA: podtlenek :grrr: który niedługo wyjedzie spod machy. I jakiś tam sportowy wydech który nie buczy tylko daje miły dzwięk dla ucha ; )
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: Letnie aluski nieznane bo nie ma na nich żadnych oznaczeń tylko ET itp. Zimówki to oryginał z VR ale po odrestaurowaniu będą latać latem.
NADWOZIE: grill kamei.
OSWIETLENIE: Przod - seria. Lewa soczewa jest w garażu brakuje tylko prawej. Tyl - Arriva.
WNETRZE: Welur, skórzana kiera i mieszek, elektryczne szyby x4, climatronic, MFA, podgrzewane fotele, el.lusterka i to chyba wsio.
AUDIO: Sony CDX-GT 39 U, głośniki przód to jakiś JBL, w bagu średnie Philips i tubka z głosnikiem Boschmann.
PLANY:rozwiązać kłopoty ze sprzęgłem, wywalić hak, jakaś gleba konkretna, felgi Porsche C2 lub z Golfa XX Jahre,sportowy kolektor, kremowa skóra ze wszystkimi plastikami do środka...ewentualnie czarna. Nowy zbiorniczek płynu chłodniczego żeby był biały a nie żółty :grrr: malutki clean pod maska, wygłuszenie budy, czarna podsufitka,DIGIFIZ jeśli się uda i emblematy VW MOTORSPORT.

Teraz trochę słów o autku...jestem 3 właścicielem i to mój pierwszy samochód ;D Pierwszy był jakiś niemiec a drugi mój tata :) Pierwsza rejestracja w kraju to 2002.06.28 i ciągle w rodzinie jest do tej pory. I zostanie dłuuuugo :grin: niestety ale problem ze sprzęgłem ciągnie się już jakiś czas i nie ma mocy takiej jak powinien. Mechanik wymieniając zawieche, gumki i wszystko co możliwe włożył ręke gdzie nie trzeba i spier... :grrr: dotre co to jest i ogarnę ten temat. Samochodzik niestety miał dwie lekkie stłuczki. Pierwsza w prawą soczewkę i zderzak. Soczewa niestety nie do odratowania a zderzak jest nówka. Dlatego lampy są jakie są. Druga to jakiś debil zawalił w parę lewych drzwi i troszkę tył. Po tym zdarzeniu drzwi zostały wymienione na takie w najlepszym stanie i polakierowane. Klapa też została wstawiona prawie nowa. Swoją cene miała. Drzwi sa do ustawienia i parę poprawek typu, odklejająca sie listwa boczna itp...wszystko będzie zrobione tak jak mam to w głowie. Na poniższych fotkach jedna z lamp jest z innego kompletu ale już jakiś czas temu jest komplet dymionych. Zdjęcia najświeższe to nie są ale jak doczeka się sesji to od razu je rzucam ; )

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: czw wrz 16, 2010 00:23
autor: stiflersrt
daj dobre koło i na glebę dziada... więcej mu nie trzeba :bigok:

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: czw wrz 16, 2010 08:42
autor: tochu
silnik najlepszy jaki mógł być, i tylne lampki od gt, i już masz podstawę do modów :)

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: czw wrz 16, 2010 14:05
autor: radziorki
spokojnie ;D Koło i gleba będą jak pozwolą na to fundusze. Porshe C2 mam w planach...oczywiście w polerce :grin: lampki będą te ciemne które są tylko musze dwie lewe kupić bo są pękniete lekko.

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: czw wrz 16, 2010 15:31
autor: Pijok
działaj radek działaj, bo chce zobaczyć co z tego wyjdzie :bigok:

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: czw wrz 16, 2010 21:02
autor: radziorki
powoli ale będę :bigok:

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: ndz wrz 19, 2010 23:37
autor: kepasa
no ladny passacik :bigok: powli i do prozud wdrazaj plany :hmm: serducho odpowiednie :grin:

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: czw lis 25, 2010 20:58
autor: radziorki
Dawno tu nie zaglądałem. A w autku trochę zrobiłem...
-Kable zapłonowe
-Świece
-Tarcze, klocki
-Wszystkie gumy w zawieszeniu
-Amortyzatory, sprężyny
-poduchy pod silnik
-4 oponki letnie
-zmiana żarówek w podświetleniu licznika jak i wszystkich przełączników na białe diodki.

Co się uwaliło:
-Przełącznik świateł
-Sprzęgło ehhh...

Dalsze plany ? Ogarnięcie kompletnego sprzęgła, wywalenie butli od kuchenki w następnym tyg. Wywalenie foteli,wykładziny i podsufitki i wygłyszyć budę jakaś pianką lub dynamatem..na razie sobie postoi w garażu do czasu gdy przyjdzie mikołaj z nowym sprzęgiełkiem.

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: czw lis 25, 2010 21:53
autor: ReterAdam88
no to do przodu ja już od dwóch miesięcy działam ze znajomymi z moim passatem ale narazie jeszcze nie jezdzi chociasz mam nadzieje że wkrótce bede sie nim poruszał a vr6 no cóż dużo słyszałem o tych silnikach ale nie miałem okazji sie przejechać jeszcze passatem vr6 chociasz znajomy nie daleko ma z forum. No to działaj z passatem niech się prezentuje jak najlepiej a jeszcze lepiej niech jezdzi :D

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: pt lis 26, 2010 01:17
autor: radziorki
Teraz postoi bo całą kasę wrzuciłem w części. A oryginały z ASO swoją cene mają. Gdybym wiedział że skończy swój żywot od razu bym robił sprzęgło a za resztę doprowadziłbym budę do perfekcji. No ale cóż nie żałuję bo te rzeczy już mam z głowy :)

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: pt lis 26, 2010 13:45
autor: Sebek91
VR6 to jest to !! :D zobaczymy co z tego wymodzisz :)

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: pt lis 26, 2010 17:12
autor: radziorki
duuuużo i gruuubo :bajer:

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: pt lis 26, 2010 18:58
autor: radziorki
Dziś korzystając z okazji że było w miarę słońce to wypchnąłem furacza i wypastowalem wszysciutko. Zdjęć nie posiadam bo aparat się popsuł a telefon lichy :) po tym zabiegu wepchnąłem z powrotem i zapakowałem go pod kołderkę żeby nie zmarzł :jezor:

Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki

: pt lis 26, 2010 23:58
autor: ReterAdam88
działaj a na pewno nie będziesz żałował ja się bawię ze znajomym przy moim passaciku i nie żałuje po mimo na kładów i nie przejmuje sie tekstami typu " za te pieniądze co ty wkładasz w auto to ja bym sie wolał cały rok najebać " tak mi ostatnio znajomy z roboty powiedział a ja go wyśmiałem :D. A no i ja jestem zdania że to są rzeczy martwe i maja sie prawo popsuć a mało jest takich ludzi którzy jeszcze inwestują. A wymiana sprzęgła jest troche roboty :D