[audi A3 8L] by chochLa | cultorstreet.com
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
[audi A3 8L] by chochLa | cultorstreet.com
MODEL: Audi A3 8L, 3D, 2003r.
SILNIK: 1.9 TDI ASZ, skrzynia biegów 6 przełożeń.
MOC: 131 KM (96kW) 310 Nm.
MODY POD MASKĄ: Seria.
ZAWIESZENIE: Gwintowane KONI z regulacją wysokości i twardości.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS LM (reps) 18", 8J, 5x112, ET45 + dystans 20mm.
WNĘTRZE: Seria:
- elektryczne szyby z funkcją otwierania i domykania szyb z pilota
- elektryczne lusterka
- klimatronik
- komputer pokładowy, pełny FIS
- Poduszki powietrzne
- Skórzana kierownica
- Wspomaganie kierownicy
- Regulacja kierownicy
- Regulacja świateł
- Oryginalne kubełkowe fotele RECARO
- System NAVIGACJI
- Podgrzewane fotele
AUDIO::
- system nagłośnienia BOSE.
- Blaupunkt GTA 260
- Blaupunkt GTB 1200
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
- Usunięte oznaczenia z tylnej klapy.
- Usunięta tylna wycieraczka.
- Ramka grilla w czarnym macie.
- Smoked Front + postojówki w kierunkowskazach.
- Xenon 6000k.
- Koła,zawieszenie
PLANY:
- Pół klatka
- Skora do środka
- AirRide
- Wydech
- Wydajniejszy cooler
- Program
Witam. Postanowiłem pokazać swoje auto na Waszym forum
Poprzednim samochodem był Seat Cordoba:
Audi kupiłem dokładnie 19.02.2010r. W sumie to miałem brać 1.8T ale trafiła się ta z dużo lepszym wyposażeniem i nie najgorszym ropniokiem
Przyjechało z niemcowni jako zwykła seria:
Wnętrze:
Pierwej zrobiłem podstawowe rzeczy czyli rozrząd, filtry, płyny + wymiana osłony przegubu:
Xenon HID 6000k:
Tylna wycieraczka wyleciała OUT no i drobna kosmetyka w postaci usunięcia znaczków oraz rejestracja na taśmie dwustronnej:
Była wymiana łapy silnika oraz zawieszenie. Gwintowane KONI z regulacją twardości:
Osłona pod silnik własnej produkcji:
Ramka grilla poszła w czarny mat:
Nowe opony Nankang SPORT NS - II 215/35/18
Następnie felgi Fake LM 18", 8J, ET45 + dystans 20mm:
Kupiłem drugi komplet lamp przednich. Poddałem je tuningom
Lampy dostały także postoje w kierunkach.
Na tamten czas tak to się wszystko prezentowało:
Byłem na kilku zlotach:
3.10.2010 - Vrbice - Czechy
Vw Mania 2010.
UstronióVWka 2010.
Tegoroczna zima:
Staram się sukcesywnie realizować to co tam w głowie mi siedzi. Na sezon 2011 auto trochę się zmieni. Kupiłem już stabilizator z Leona Cupry, możliwe, że zejdę jeszcze trochę niżej ale nie jakoś hardcorowo bo jeżdżę autem na co dzień
Styczeń wymiana oleju:
Stabi:
Oryginalna rozpórka z S3 która zostanie odmalowana
Jest też tylny zderzak z S3 wraz z listwą i czujnikami cofania:
Prawie kompletny przód:
Ori końcówki wydechu z esy:
Skromne Car Audio:
- Blaupunkt GTA 260
- Blaupunkt GTB 1200
Oraz kierownica Raid Silberfeil 32cm z poduszką.
Nadszedł marzec, coś tam dalej się turla..
Prace nad rozpurką:
Zderzak przód także w trakcie prac:
Nowa gałka zmiany biegów. S-LINE.
Zderzak polakierowany lecz ramka kratek miała być czarna. Błąd lakiernika
No i pierwsze próby składania
Zostałem zmuszony zmienić miskę bo stara skończyła swój żywot:
No i automatycznie nowa oliwa:
Zderzak przód mniej więcej ogarnięty. Zostało pomalować progi, oraz pomalować i spasować tylny zderzak. Końcówki wydechu z eski także czekają na montaż. Pierwszy zlocik w 2011 zaliczony.
Rozpoczęcie w Krakowie
Początek maja 2011. Dystans z tyłu został zastąpiony nowym o grubości 27mm:
Wyszło tak jak chciałem, idealnie do codziennej jazdy..
10.05.2011.
Doszła dokładka z Leona Cupry.
Na aucie.
Progi poszły w kolor budy.
Lampy tylne deczko zmieniły swój wygląd..
MajóVWka 2011 oraz Vag Nysa 2011:
Na chwilę zagościły żółte halogeny
Tylny zderzak poszedł do malowania wskoczył stary:
Wymiana osłony przegubu oraz nowe listwy progowe:
Tył pomalowany. Trochę zmodyfikowany wydech czyli od kolektora rura i końcowy przelotowy Supersprinta:
W końcu zainstalowana rozpórka od S3
Blenda w tylnym zderzaku pomalowana w czarny połysk:
Lampy tylne znów trochę inne mianowicie ten pasek który zagościł wcześniej tym razem zrobiłem deczko cieńszy. Auto w takim wydaniu pojechało na Vag Event 2011 do Żerkowa:
Kilka fotek z wyżej wymienionej imprezy
Dźwięk wydechu mniej więcej bo tej klasy sprzęt tego fajnie nie uchwyci
" onclick="window.open(this.href);return false;
Clear HB Dymione na tyle
Vw Mania 2011. Pierwsze w klasie Audi na Show & Shine
Na Evencie szczęście dopisało i wygrałem program w PACHURA MOTORSPORT. Grzechem było nie skorzystać, zrobiłem przeszło 700km ale jestem zadowolony. Seria wyszła 135Ps i 311Nm. Po programie 170Ps i 381Nm.
Na koniec kilka strzałów Justyny Bajgrowicz-Biegun
Na koniec art od cultorstreet.com
http://www.cultorstreet.com/srebro-i-cz ... la-design/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cdn..
SILNIK: 1.9 TDI ASZ, skrzynia biegów 6 przełożeń.
MOC: 131 KM (96kW) 310 Nm.
MODY POD MASKĄ: Seria.
ZAWIESZENIE: Gwintowane KONI z regulacją wysokości i twardości.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS LM (reps) 18", 8J, 5x112, ET45 + dystans 20mm.
WNĘTRZE: Seria:
- elektryczne szyby z funkcją otwierania i domykania szyb z pilota
- elektryczne lusterka
- klimatronik
- komputer pokładowy, pełny FIS
- Poduszki powietrzne
- Skórzana kierownica
- Wspomaganie kierownicy
- Regulacja kierownicy
- Regulacja świateł
- Oryginalne kubełkowe fotele RECARO
- System NAVIGACJI
- Podgrzewane fotele
AUDIO::
- system nagłośnienia BOSE.
- Blaupunkt GTA 260
- Blaupunkt GTB 1200
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
- Usunięte oznaczenia z tylnej klapy.
- Usunięta tylna wycieraczka.
- Ramka grilla w czarnym macie.
- Smoked Front + postojówki w kierunkowskazach.
- Xenon 6000k.
- Koła,zawieszenie
PLANY:
- Pół klatka
- Skora do środka
- AirRide
- Wydech
- Wydajniejszy cooler
- Program
Witam. Postanowiłem pokazać swoje auto na Waszym forum
Poprzednim samochodem był Seat Cordoba:
Audi kupiłem dokładnie 19.02.2010r. W sumie to miałem brać 1.8T ale trafiła się ta z dużo lepszym wyposażeniem i nie najgorszym ropniokiem
Przyjechało z niemcowni jako zwykła seria:
Wnętrze:
Pierwej zrobiłem podstawowe rzeczy czyli rozrząd, filtry, płyny + wymiana osłony przegubu:
Xenon HID 6000k:
Tylna wycieraczka wyleciała OUT no i drobna kosmetyka w postaci usunięcia znaczków oraz rejestracja na taśmie dwustronnej:
Była wymiana łapy silnika oraz zawieszenie. Gwintowane KONI z regulacją twardości:
Osłona pod silnik własnej produkcji:
Ramka grilla poszła w czarny mat:
Nowe opony Nankang SPORT NS - II 215/35/18
Następnie felgi Fake LM 18", 8J, ET45 + dystans 20mm:
Kupiłem drugi komplet lamp przednich. Poddałem je tuningom
Lampy dostały także postoje w kierunkach.
Na tamten czas tak to się wszystko prezentowało:
Byłem na kilku zlotach:
3.10.2010 - Vrbice - Czechy
Vw Mania 2010.
UstronióVWka 2010.
Tegoroczna zima:
Staram się sukcesywnie realizować to co tam w głowie mi siedzi. Na sezon 2011 auto trochę się zmieni. Kupiłem już stabilizator z Leona Cupry, możliwe, że zejdę jeszcze trochę niżej ale nie jakoś hardcorowo bo jeżdżę autem na co dzień
Styczeń wymiana oleju:
Stabi:
Oryginalna rozpórka z S3 która zostanie odmalowana
Jest też tylny zderzak z S3 wraz z listwą i czujnikami cofania:
Prawie kompletny przód:
Ori końcówki wydechu z esy:
Skromne Car Audio:
- Blaupunkt GTA 260
- Blaupunkt GTB 1200
Oraz kierownica Raid Silberfeil 32cm z poduszką.
Nadszedł marzec, coś tam dalej się turla..
Prace nad rozpurką:
Zderzak przód także w trakcie prac:
Nowa gałka zmiany biegów. S-LINE.
Zderzak polakierowany lecz ramka kratek miała być czarna. Błąd lakiernika
No i pierwsze próby składania
Zostałem zmuszony zmienić miskę bo stara skończyła swój żywot:
No i automatycznie nowa oliwa:
Zderzak przód mniej więcej ogarnięty. Zostało pomalować progi, oraz pomalować i spasować tylny zderzak. Końcówki wydechu z eski także czekają na montaż. Pierwszy zlocik w 2011 zaliczony.
Rozpoczęcie w Krakowie
Początek maja 2011. Dystans z tyłu został zastąpiony nowym o grubości 27mm:
Wyszło tak jak chciałem, idealnie do codziennej jazdy..
10.05.2011.
Doszła dokładka z Leona Cupry.
Na aucie.
Progi poszły w kolor budy.
Lampy tylne deczko zmieniły swój wygląd..
MajóVWka 2011 oraz Vag Nysa 2011:
Na chwilę zagościły żółte halogeny
Tylny zderzak poszedł do malowania wskoczył stary:
Wymiana osłony przegubu oraz nowe listwy progowe:
Tył pomalowany. Trochę zmodyfikowany wydech czyli od kolektora rura i końcowy przelotowy Supersprinta:
W końcu zainstalowana rozpórka od S3
Blenda w tylnym zderzaku pomalowana w czarny połysk:
Lampy tylne znów trochę inne mianowicie ten pasek który zagościł wcześniej tym razem zrobiłem deczko cieńszy. Auto w takim wydaniu pojechało na Vag Event 2011 do Żerkowa:
Kilka fotek z wyżej wymienionej imprezy
Dźwięk wydechu mniej więcej bo tej klasy sprzęt tego fajnie nie uchwyci
" onclick="window.open(this.href);return false;
Clear HB Dymione na tyle
Vw Mania 2011. Pierwsze w klasie Audi na Show & Shine
Na Evencie szczęście dopisało i wygrałem program w PACHURA MOTORSPORT. Grzechem było nie skorzystać, zrobiłem przeszło 700km ale jestem zadowolony. Seria wyszła 135Ps i 311Nm. Po programie 170Ps i 381Nm.
Na koniec kilka strzałów Justyny Bajgrowicz-Biegun
Na koniec art od cultorstreet.com
http://www.cultorstreet.com/srebro-i-cz ... la-design/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cdn..
Ostatnio zmieniony pt paź 21, 2011 18:41 przez chochLa, łącznie zmieniany 15 razy.
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
Audi A3 ASZ.
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
Audi A3 ASZ.
Wiesz co chyba raczej nie Jak bym miał zderzaki z S3 to była by w kolorze, a te raczej doły zostaną czarne.. Na żywo to całkiem inaczej się prezentuje
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Re: Audi A3 ASZ.
Sprzęt pierwsza klasa, a podejście do tematu i jego dokumentacji iście mistrzowskie
Świetne serducho, zacne wyposażenie, no i przeprowadzone zmiany na big plus!
Mnie tylko brakuje wzmianki o planowanym zawirusowaniu ASZeta oraz trójramiennej kierownicy..
Povwodzenia w dalszym modzeniu
Świetne serducho, zacne wyposażenie, no i przeprowadzone zmiany na big plus!
Mnie tylko brakuje wzmianki o planowanym zawirusowaniu ASZeta oraz trójramiennej kierownicy..
Povwodzenia w dalszym modzeniu
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
- big_jasiu
- OPOLSZCZYZNA - NYSA
- Posty: 434
- Rejestracja: sob lis 11, 2006 01:15
- Lokalizacja: Okolice Nysy
- Kontakt:
Re: Audi A3 ASZ.
w pełni się zgadzam z kolegą auto pierwsza klasa na pewno będę doglądał tematunavwiedzony pisze:Sprzęt pierwsza klasa, a podejście do tematu i jego dokumentacji iście mistrzowskie
Świetne serducho, zacne wyposażenie, no i przeprowadzone zmiany na big plus!
Mnie tylko brakuje wzmianki o planowanym zawirusowaniu ASZeta oraz trójramiennej kierownicy..
Audi A3 ASZ.
Dzięki Panowie, fajnie, że się podoba Zapomniałem w planach napisać ale silnik też się coś tam pomodzi.. Nie dużo tak ze 180 koni i trochę niutków by mi starczyło.
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
Audi A3 ASZ.
" onclick="window.open(this.href);return false; Audi & Ibiza.
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Re: Audi A3 ASZ.
Elegancka sesyja i fany filmik
Ty masz takie zdolności artystyczne czy raczej jakieś znajomości??
A tak w ogóle co tam się Audiną dzieje?
Ty masz takie zdolności artystyczne czy raczej jakieś znajomości??
A tak w ogóle co tam się Audiną dzieje?
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
Re: Audi A3 ASZ.
Foty sam sobie robię, a filmiki składa kumpel z audi nic nowego. Zbieram na jakieś grubsze mody.navwiedzony pisze:Elegancka sesyja i fany filmik
Ty masz takie zdolności artystyczne czy raczej jakieś znajomości??
A tak w ogóle co tam się Audiną dzieje?
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
Audi A3 ASZ.
Doszły czerwone akcenty:
dodatkowo będą jeszcze czerwone zaciski i zamówiłem żółty xenon.
W weekend audi zaliczyło zlocik w Ustroniu:
dodatkowo będą jeszcze czerwone zaciski i zamówiłem żółty xenon.
W weekend audi zaliczyło zlocik w Ustroniu:
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
Audi A3 ASZ.
dobre koło...no i gleba czego chcieć więcej
w sumie...zdałaby się klapa us/japan
w sumie...zdałaby się klapa us/japan
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
Re: Audi A3 ASZ.
Nie było takiej klapy (ten model nie szedł na stany - do Hondolandii też chyba nie) - ale efekt może być ciekawy._małyTM_ pisze:dobre koło...no i gleba czego chcieć więcej
w sumie...zdałaby się klapa us/japan
A tak w ogóle witam posiadacza A3 - co prawda Twoje ma wypasy i nie ma 3 odcieni na sobie , ale generalnie to to samo auto
Wygląda świetnie - jak widać da się zrobić fajnie A3 - na forum A3 też jest parę aut, które mnie powalają.
Mam pytanie - czy na tym zdjęciu http://img576.imageshack.us/i/p1110435.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; masz już stabilizator wsadzony od tt/4motion? Siedzi bardzo ładnie auto, ale jeśli dobrze rozumiem kolejność postów to nie było jeszcze na tej sesji stabilizatora.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości