[Audi B3 swap 1Z] Moja czarnulka.
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- trepek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
- Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
- Kontakt:
[Audi B3 swap 1Z] Moja czarnulka.
Witam ponownie!
Po raz drugi mam okazje na forum Audi 80 zaprezentować swój samochód. Po kilku tygodniach poszukiwań, przejrzeniu dziesiątek ofert (fiatów, fordów, volkswagenów, mercedesów) natrafiłem na samochód warty zainteresowania Wczoraj zobaczyłem ofertę, dzisiaj pojechałem i kupiłem Samochód bez rdzy, bez poważnego dzwona, najprawdopodobniej tylko 3 elementy malowane Praktycznie wszystko orginalne (po za tym, co widać) z podobną datą produkcji. Dość wprowadzenia, pora przejść do faktów:
Rok produkcji: koniec 1988, pierwsza rejestracja w 02.01.1989 roku.
Silnik: 1.6 TD (oznaczenie RA)
Przebieg: 232 tys. (w dniu zakupu)
Kolor: czarny satynowy metalizowany (oznaczenie LY9Y)
Skrzynia biegów: AKM
Sprowadzony ze Szwajcarii w 2005 roku. Jestem jego drugim właścicielem w kraju.
Wyposażenie:
- system Procon-Ten
- zielonkawe szyby
- centralny zamek
- Duo Sound
- trzecie światło stopu
- skórzana kierownica
- hak
- alufelgii (orginalne O.Z. z 1990r)
- tylne lampy Seima, tudzież bliżej sercom audi maniaków, Treser (a z tego, co wiem i co zauważyłem, ciemne lampy Seima uracza napisem Treser u mnie napisu niestety brak)
- lotka ori Kamei
Co zostało już zrobione:
nadwozie/wnętrze
- odgrzybiony bagażnik
- przepolerowany lakier (1 raz)
- wyczyszczony środek
- zakupione kubełkowe fotele z ciemnego weluru
- zakupione radio (JVC KD-SH99R) oraz reanimacja tylnich głośników Magnat
- popodklejane welurowe boczki
- wyprostowane kierunkowskazy z przodu (i doprowadzenie ich wogóle do ładu)
- założony obrotomierz
- dodatkowe zegary
- tylnia blenda pod rejestrację
- czarny panel do radia
- obudowa akumulatora
- lampy zespolone
- przedni zderzak od audi 90
- atrapa chłodnicy od audi 90
- halogeny w zderzak
- kierunkowskazy w zderzak
- panel sterowania nawiewami i pokrętła z B4
- półka pod 4 przyciski
- przepolerowane alufelgii oraz wyczyszczone i pomalowane na czarno zaciski oraz bębny
- płaskie wycieraczki
- obudowa wentylatorów wraz z podwójnymi wentylatorami czterołopatkowymi
- uszczelniony bagażnik i zakonserwowana w nim podłoga, nareszcie sucho i czysto
- elektryczne lusterka
- okrągły pająk po lifcie z b3
- nowe kable głośnikowe
- ramka z filtrem kabinowym
- półka tylnia z roletą, miejscem pod 4 głośniki i duosound
- ringi na zegary
- czerwone podświetlenie zegarów i nawiewów
- alcantara
- wskaźnik doładowania
- tylni zderzak audi 90
silnik, zawieszenie
- filtry, olej, płyny, rozrząd, napinacz
- wymieniona chłodnica i zbiornik wyrównawczy
- mały remont głowicy: planowanie, uszczelka pod głowicą, uszczelka pod klawiaturą, uszczelka od kolektoru wydechowego, uszczelka od dolotu, uszczelniacze zaworowe, nowe szpilki, simeringi na wał + niebieska i pomarańczowa uszczelka, świece żarowe, sprawdzenie szczelności, usunięcie nagaru, przeczyszczenie zaworów
- ustawienie kąta wtrysku
- termostat
- simering pompy oleju
- prawa gałka
- gumowo-metalowa uszczelka pod klawiaturę (won z korkiem!)
- oil catch tank
- amortyzatory przód Kayaba
- nowe miedziane przewody hamulcowe oraz nowy płyn hamulcowy Jurid
- regeneracja tylnich bębnów
podnoszenie mocy
- boost pin
- regulacja pompy
- pompa 10mm
- gov mod
A teraz kilka zdjęć:
Plany co do samochodu:
Lepsze wrogiem dobrego.
17.07.2009
Polerka + kubełki + renowacja skóry na kierownicy
30.08.2009r.
Nowe zdjęcia z prac nad samochodem.
Boczki + radio JVC KS-SH99R + obrotomierz + małe szorowanko silnika
24.09.2009r.
Dodatkowe zegary oraz mały bonusik - linka od procon-ten.
08.02.2010r
Pompa wtryskowa 10mm.
17.04.2010r
Dziś mogę ofecjalnie już stwierdzić, że moja czarnulka wróciła do świata żywych
Sam jej wyrządziłem tyle krzywd i sam swoimi łapkami ją odratowałem. Jeszcze wiele pracy przede mną ale przed smak końcowego efektu można już podziwiać na tych zdjęciach:
25.04.2010r
Pierwsza większa sesyjka samochodu:
Silnik.
Wnętrze.
Całość.
01.05.2010r
Zabawy z polerowaniem alusków.
25.09.2010r
A tutaj kilka zdjęć zrobionych dzień przed mini olkuskim zlotem Audi 80
Oraz zdjęcia dla wujo1 - elektryczne lusterka oraz okrągłe manetki.
29.09.2010r
Korzystając z ostatnich dni wolnego zmieniłem w samochodzie wszystkie przewody hamulcowe na miedziane. Po dokładnym obejrzeniu i sprawdzeniu gumowe przewody zostawiłem - albo były wymieniane albo czas był dla nich bardzo łaskawy.
A tutaj mały rarytasik - tylnia półka z roletą, duosound i miejscem na cztery głośniki a więc total wypas
Niestety w zestawie nie miałem orginalnych głośników 13cm, ich miejsce zastąpią następujące przetworniki:
16.01.1011r
Ringi na zegary:
27.02.1011r
Przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą założyłem nową pokrywę zaworów. Część jest duraluminiowa i pochodzi z Golfa III 2.0 115KM.
18.04.1011r
Kilka gratów z audi 90.
01.05.1011r
Tylni zderzak z 90'tki.
Alcantara.
Film
A o to mały pokaz jak jeździ mój wozik.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Długo nie potrafię usiedzieć na miejscu. Pora po krótce przybliżyć etapy zmiany serduszka z 1.6 TD na pełne TDI. Proszę zapiąć pasy, jedziemy!
Z początkiem czerwca pojawiło się ogłoszenie z rozbitym avantem 1.9 TDI. Cena bardzo niska, pojechałem, zobaczyłem, odpaliłem i z miejsca zadatkowałem. Po tygodniu pojechałem po samochód:
Samochód na podwórku więc trzeba dwa wozidełka rozebrać:
Walka z kabelkami:
Prace skończone
" onclick="window.open(this.href);return false;
A o to spis zmian, jakich dokonałem:
- silnik 1.9 TDI z pełnym osprzętem
- skrzynia BAA z półośkami
- kompletna wiązka elektryczna z b4
- ABS
- 4 elektryczne szyby
- wzmocnienia boczne
- zupełnie nowy środek (prócz foteli i kierownicy), nowa podsufitka i kolor wnętrza
- chłodnica z TDI
- wspomaganie kierownicy
- lampki w rączkach
- tarcze na tył
- zregenerowanie tylnich zacisków
- przednie hamulce z b4 (niestety tarcze lite ale o większej średnicy)
- zawieszenie przednie z b4 (sanki, wahacze, sprężyny, kolumny MacPersona)
- chromowane zamki drzwi
- chromy pod szybami na drzwiach
- instalacja Car Audio (jeszcze w budowie)
- wspawanie łap silnika do podłużnic
- i jeszcze dziesiątki mniejszych pierduł, które nie mają większego znaczenia a bez których ten samochód nie byłby złożony
Przeglądając zdjęcia ze swapa zadaje sobie sam takie pytanie: "ja to napawdę wszystko sam zrobiłem? Nie wierzę!".
Narazie to tyle, czas pokaże co jeszcze w tym samochodzie zmienie
Pytania? Sugestie? Krytyka? Piszcie wszystko, zapraszam do komentowania.
Po raz drugi mam okazje na forum Audi 80 zaprezentować swój samochód. Po kilku tygodniach poszukiwań, przejrzeniu dziesiątek ofert (fiatów, fordów, volkswagenów, mercedesów) natrafiłem na samochód warty zainteresowania Wczoraj zobaczyłem ofertę, dzisiaj pojechałem i kupiłem Samochód bez rdzy, bez poważnego dzwona, najprawdopodobniej tylko 3 elementy malowane Praktycznie wszystko orginalne (po za tym, co widać) z podobną datą produkcji. Dość wprowadzenia, pora przejść do faktów:
Rok produkcji: koniec 1988, pierwsza rejestracja w 02.01.1989 roku.
Silnik: 1.6 TD (oznaczenie RA)
Przebieg: 232 tys. (w dniu zakupu)
Kolor: czarny satynowy metalizowany (oznaczenie LY9Y)
Skrzynia biegów: AKM
Sprowadzony ze Szwajcarii w 2005 roku. Jestem jego drugim właścicielem w kraju.
Wyposażenie:
- system Procon-Ten
- zielonkawe szyby
- centralny zamek
- Duo Sound
- trzecie światło stopu
- skórzana kierownica
- hak
- alufelgii (orginalne O.Z. z 1990r)
- tylne lampy Seima, tudzież bliżej sercom audi maniaków, Treser (a z tego, co wiem i co zauważyłem, ciemne lampy Seima uracza napisem Treser u mnie napisu niestety brak)
- lotka ori Kamei
Co zostało już zrobione:
nadwozie/wnętrze
- odgrzybiony bagażnik
- przepolerowany lakier (1 raz)
- wyczyszczony środek
- zakupione kubełkowe fotele z ciemnego weluru
- zakupione radio (JVC KD-SH99R) oraz reanimacja tylnich głośników Magnat
- popodklejane welurowe boczki
- wyprostowane kierunkowskazy z przodu (i doprowadzenie ich wogóle do ładu)
- założony obrotomierz
- dodatkowe zegary
- tylnia blenda pod rejestrację
- czarny panel do radia
- obudowa akumulatora
- lampy zespolone
- przedni zderzak od audi 90
- atrapa chłodnicy od audi 90
- halogeny w zderzak
- kierunkowskazy w zderzak
- panel sterowania nawiewami i pokrętła z B4
- półka pod 4 przyciski
- przepolerowane alufelgii oraz wyczyszczone i pomalowane na czarno zaciski oraz bębny
- płaskie wycieraczki
- obudowa wentylatorów wraz z podwójnymi wentylatorami czterołopatkowymi
- uszczelniony bagażnik i zakonserwowana w nim podłoga, nareszcie sucho i czysto
- elektryczne lusterka
- okrągły pająk po lifcie z b3
- nowe kable głośnikowe
- ramka z filtrem kabinowym
- półka tylnia z roletą, miejscem pod 4 głośniki i duosound
- ringi na zegary
- czerwone podświetlenie zegarów i nawiewów
- alcantara
- wskaźnik doładowania
- tylni zderzak audi 90
silnik, zawieszenie
- filtry, olej, płyny, rozrząd, napinacz
- wymieniona chłodnica i zbiornik wyrównawczy
- mały remont głowicy: planowanie, uszczelka pod głowicą, uszczelka pod klawiaturą, uszczelka od kolektoru wydechowego, uszczelka od dolotu, uszczelniacze zaworowe, nowe szpilki, simeringi na wał + niebieska i pomarańczowa uszczelka, świece żarowe, sprawdzenie szczelności, usunięcie nagaru, przeczyszczenie zaworów
- ustawienie kąta wtrysku
- termostat
- simering pompy oleju
- prawa gałka
- gumowo-metalowa uszczelka pod klawiaturę (won z korkiem!)
- oil catch tank
- amortyzatory przód Kayaba
- nowe miedziane przewody hamulcowe oraz nowy płyn hamulcowy Jurid
- regeneracja tylnich bębnów
podnoszenie mocy
- boost pin
- regulacja pompy
- pompa 10mm
- gov mod
A teraz kilka zdjęć:
Plany co do samochodu:
Lepsze wrogiem dobrego.
17.07.2009
Polerka + kubełki + renowacja skóry na kierownicy
30.08.2009r.
Nowe zdjęcia z prac nad samochodem.
Boczki + radio JVC KS-SH99R + obrotomierz + małe szorowanko silnika
24.09.2009r.
Dodatkowe zegary oraz mały bonusik - linka od procon-ten.
08.02.2010r
Pompa wtryskowa 10mm.
17.04.2010r
Dziś mogę ofecjalnie już stwierdzić, że moja czarnulka wróciła do świata żywych
Sam jej wyrządziłem tyle krzywd i sam swoimi łapkami ją odratowałem. Jeszcze wiele pracy przede mną ale przed smak końcowego efektu można już podziwiać na tych zdjęciach:
25.04.2010r
Pierwsza większa sesyjka samochodu:
Silnik.
Wnętrze.
Całość.
01.05.2010r
Zabawy z polerowaniem alusków.
25.09.2010r
A tutaj kilka zdjęć zrobionych dzień przed mini olkuskim zlotem Audi 80
Oraz zdjęcia dla wujo1 - elektryczne lusterka oraz okrągłe manetki.
29.09.2010r
Korzystając z ostatnich dni wolnego zmieniłem w samochodzie wszystkie przewody hamulcowe na miedziane. Po dokładnym obejrzeniu i sprawdzeniu gumowe przewody zostawiłem - albo były wymieniane albo czas był dla nich bardzo łaskawy.
A tutaj mały rarytasik - tylnia półka z roletą, duosound i miejscem na cztery głośniki a więc total wypas
Niestety w zestawie nie miałem orginalnych głośników 13cm, ich miejsce zastąpią następujące przetworniki:
16.01.1011r
Ringi na zegary:
27.02.1011r
Przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą założyłem nową pokrywę zaworów. Część jest duraluminiowa i pochodzi z Golfa III 2.0 115KM.
18.04.1011r
Kilka gratów z audi 90.
01.05.1011r
Tylni zderzak z 90'tki.
Alcantara.
Film
A o to mały pokaz jak jeździ mój wozik.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Długo nie potrafię usiedzieć na miejscu. Pora po krótce przybliżyć etapy zmiany serduszka z 1.6 TD na pełne TDI. Proszę zapiąć pasy, jedziemy!
Z początkiem czerwca pojawiło się ogłoszenie z rozbitym avantem 1.9 TDI. Cena bardzo niska, pojechałem, zobaczyłem, odpaliłem i z miejsca zadatkowałem. Po tygodniu pojechałem po samochód:
Samochód na podwórku więc trzeba dwa wozidełka rozebrać:
Walka z kabelkami:
Prace skończone
" onclick="window.open(this.href);return false;
A o to spis zmian, jakich dokonałem:
- silnik 1.9 TDI z pełnym osprzętem
- skrzynia BAA z półośkami
- kompletna wiązka elektryczna z b4
- ABS
- 4 elektryczne szyby
- wzmocnienia boczne
- zupełnie nowy środek (prócz foteli i kierownicy), nowa podsufitka i kolor wnętrza
- chłodnica z TDI
- wspomaganie kierownicy
- lampki w rączkach
- tarcze na tył
- zregenerowanie tylnich zacisków
- przednie hamulce z b4 (niestety tarcze lite ale o większej średnicy)
- zawieszenie przednie z b4 (sanki, wahacze, sprężyny, kolumny MacPersona)
- chromowane zamki drzwi
- chromy pod szybami na drzwiach
- instalacja Car Audio (jeszcze w budowie)
- wspawanie łap silnika do podłużnic
- i jeszcze dziesiątki mniejszych pierduł, które nie mają większego znaczenia a bez których ten samochód nie byłby złożony
Przeglądając zdjęcia ze swapa zadaje sobie sam takie pytanie: "ja to napawdę wszystko sam zrobiłem? Nie wierzę!".
Narazie to tyle, czas pokaże co jeszcze w tym samochodzie zmienie
Pytania? Sugestie? Krytyka? Piszcie wszystko, zapraszam do komentowania.
Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 21:23 przez trepek, łącznie zmieniany 1 raz.
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Re: [Audi B3 1.6 TD RA] Moja czarnulka.
Witam!trepek pisze: Pytania? Sugestie? Krytyka? Piszcie wszystko, zapraszam do komentowania
Mało konstruktywne, ale pozwolę sobie zabrać głos
Moim zdaniem bardzo fajna czarnula i zaje... podejście do tematu - kawał dobrej roboty wykonanej przy autku
A tak w ogóle świetny opis
Pozdravwiam i życzę braku podobnych przygód
PS. Kiedyś to robili auta, nie to co teraz...
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
- trepek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
- Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
- Kontakt:
Na drodze Olkusz-Kraków plus jazda po Krakowie (głównie korki bo remonty wszędzie), jeżdżąc dynamicznie mieszcze się średnio w przedziale 5,5-6l na pompce 10mm.
Tygodniowo pokonuję 500-800km także wiem co piszę
Generalnie spalanie mam bardzo podobne do tego, co podaje producent:
Przy 90 km/h [l/100km] 3.8
Przy 120 km/h [l/100km] 5.3
W cyklu miejskim [l/100km] 6.9
Chociaż do 3.8l nigdy nie udało mi się zejść ale jadąc do Warszawy żółwim tempem w okolicach 100km/h spalał średnio w okolicy 4.5l/100km (a też po drodze kilka miast mijałem, przyśpieszania i hamowania etc). Aż sam się zdziwiłem, bo myślałem, że te 3.8l to bujda i błąd w druku.
Tygodniowo pokonuję 500-800km także wiem co piszę
Generalnie spalanie mam bardzo podobne do tego, co podaje producent:
Przy 90 km/h [l/100km] 3.8
Przy 120 km/h [l/100km] 5.3
W cyklu miejskim [l/100km] 6.9
Chociaż do 3.8l nigdy nie udało mi się zejść ale jadąc do Warszawy żółwim tempem w okolicach 100km/h spalał średnio w okolicy 4.5l/100km (a też po drodze kilka miast mijałem, przyśpieszania i hamowania etc). Aż sam się zdziwiłem, bo myślałem, że te 3.8l to bujda i błąd w druku.
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
No to spalanie piękne.. Zazdroszczę..trepek pisze:Na drodze Olkusz-Kraków plus jazda po Krakowie (głównie korki bo remonty wszędzie), jeżdżąc dynamicznie mieszcze się średnio w przedziale 5,5-6l na pompce 10mm.
Tygodniowo pokonuję 500-800km także wiem co piszę
Generalnie spalanie mam bardzo podobne do tego, co podaje producent:
Przy 90 km/h [l/100km] 3.8
Przy 120 km/h [l/100km] 5.3
W cyklu miejskim [l/100km] 6.9
Chociaż do 3.8l nigdy nie udało mi się zejść ale jadąc do Warszawy żółwim tempem w okolicach 100km/h spalał średnio w okolicy 4.5l/100km (a też po drodze kilka miast mijałem, przyśpieszania i hamowania etc). Aż sam się zdziwiłem, bo myślałem, że te 3.8l to bujda i błąd w druku.
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
- trepek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
- Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
- Kontakt:
Ja zawsze liczę średnio 6l, połowa baku, zrobię ponad 500km i jeszcze zostaje kilka litrów.
Ale to jak jeździ się normalnie, nie PSJ ani nie układ 0-1. Wiadomo, jak deptam to sobie lubi siorbnąć, przeca nie ma ognia bez dymu
A na nowej pompce to aż prosi się o mocniejsze depnięcie Ehh... 7 litrów jak nic w tym tygodniu będzie średnio.
A wiecie co było głównym powodem świrowania pompy? Odpięty wąż LDA, musiałem go jakoś pociągnąć przy montażu pompy i się z kolektora wypiął. Jak sobie o tym teraz myślę to
Ale to jak jeździ się normalnie, nie PSJ ani nie układ 0-1. Wiadomo, jak deptam to sobie lubi siorbnąć, przeca nie ma ognia bez dymu
A na nowej pompce to aż prosi się o mocniejsze depnięcie Ehh... 7 litrów jak nic w tym tygodniu będzie średnio.
A wiecie co było głównym powodem świrowania pompy? Odpięty wąż LDA, musiałem go jakoś pociągnąć przy montażu pompy i się z kolektora wypiął. Jak sobie o tym teraz myślę to
- trepek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
- Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
- Kontakt:
[Audi B3 swap 1Z] Moja czarnulka.
Duże zmiany w moim samochodzie w pierwszym poście. Dopuściłem się swapa na pełnego 1.9 TDI, własnoręcznie swap zrobiony
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[Audi B3 swap 1Z] Moja czarnulka.
Właśnie widzę, że wszystko we własnym zakresie. No to gratulacje fajnego egzemplarza jeśli to wszystko to prawda i teraz na pewno czuć różnicę w osiągach. Planujesz zmieniać coś jeszcze wizualnie? Komorę silnika pomalowałeś czy to jest jakaś masa antykorozyjna, bo wygląda specyficznie. Ogólnie samochód i jego zmiany na duży plus. Fajnie, że zostałeś przy tej feldze. Nie jestem wielbicielem ringów przy zegarach, ale jak kto lubi
- trepek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
- Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
- Kontakt:
[Audi B3 swap 1Z] Moja czarnulka.
Po kolei
Aha, zapomniałbym. W garażu czeka końcowy tłumik z TDI czyli dwururka. Tłumik ma 18 lat a wygląda jak nówka ze sklepu, oczywiście ori. Żal sprzedać
Przebieg 320 tys km, olej narazie półsyntetyk i z tego co widzę, to "bierze" 1l na 10000 km ale jest parę miejsc, gdzie się poci. Trzeba przejść na pełnego syntetyka a już napewno zaleję niczym nie gorszym od Valvoline Max Life 10w-40. Silnik nie kopci nawet przy pełnym bucie na żaden z kolorów.Rudy Hiszpan' pisze:No to gratulacje fajnego egzemplarza jeśli to wszystko to prawda
No własnie narazie to seria czyli 90km... fakt, że silnik jest dużo elastyczniejszy ale w 1.6 TD miałem pompę z Cromy 2.5 TD i robiłem 100km/h w niecałe 10s Ale już gadałem z Kostrzem, zbieram graty na przekładkę na Pierburga, oglądam się za końcówkami wtrysków z AFN bądź AEL. Chodzi mi po głowie FMIC z fiata punto (ten taki długi a niski) i myślę czy sobie pompki na 11mm nie dłubnąć.Rudy Hiszpan' pisze:czuć różnicę w osiągach
Ależ oczywiście, pozostałe chromy z audi 90 czekają na zamontowanieRudy Hiszpan' pisze:Planujesz zmieniać coś jeszcze wizualnie?
Masa bitumiczna a na to chlorokauczuk, co było błędem bo chlorokauczuk przereagował z masą i się zlewki porobiły.Rudy Hiszpan' pisze:Komorę silnika pomalowałeś
Korozji ten samochód nie posiada chociaż ma 23 lata. Blacha zdrowa jak rydz. Aż nieprawdopodobne.Rudy Hiszpan' pisze:czy to jest jakaś masa antykorozyjna
PodziękowałRudy Hiszpan' pisze:Ogólnie samochód i jego zmiany na duży plus.
Te felgi najprawdopodobniej pójdą do zimówek bo jedna tak krzywa, że nie da się naprostować już... A marzą mi się takie felgi:Rudy Hiszpan' pisze:Fajnie, że zostałeś przy tej feldze
Aha, zapomniałbym. W garażu czeka końcowy tłumik z TDI czyli dwururka. Tłumik ma 18 lat a wygląda jak nówka ze sklepu, oczywiście ori. Żal sprzedać
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[Audi B3 swap 1Z] Moja czarnulka.
Też myślałem o chlorokauczuku, bo znajomy ma wtyki w ZTM i mógłby mi autobusowego stuffu trochę opchnąć za półdarmo, ale podobno nie do wykonania taki manerw. Felgi super, więc nie dziwię się, że chcesz na lato zrobić podmiankę. Myślałem, że to 110km, sorry nie doczytałem. Trzymam kciuki, żeby wszystko wypaliło i żeby było na odwrót, jak u mnie czyli bez przeszkód i oby z górki.. A to nie po kolei
- trepek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
- Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
- Kontakt:
[Audi B3 swap 1Z] Moja czarnulka.
Celuję w okolice 130 KM
P.S.
Myślałem, że to pierwsze audi 80 b3 ze swapem na pełne 1.9 TDI ale ponoć gdzieś w kraju jeździe jeszcze jedno takie ale w quattro. Cóż, jestem niepocieszony tym faktem
P.S.
Myślałem, że to pierwsze audi 80 b3 ze swapem na pełne 1.9 TDI ale ponoć gdzieś w kraju jeździe jeszcze jedno takie ale w quattro. Cóż, jestem niepocieszony tym faktem
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[Audi B3 swap 1Z] Moja czarnulka.
Nie dziwię się ani trochę. Mam teraz troszkę podobnie jeśli chodzi o częstotliwość spotykania 6k Cupra/GT TDi na warszawskich ulicach.. rok minął, a tego w moich okolicach jak po deszczu. Średnio raz w tygodniu widzę. Ale cóż, dobrze w sumie, że są takie projekty, a nie duże zderzaki i siatexy. Quattro ojj Co do tej felgi, to fajnie byłoby gdybyś dorwał ową w 17'' i puścił samochód na ziemię (tak wiem, niepowtarzalne).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości