Ibiza GT by tkoczi - 230ki, pompa, wskazniki, lusterka
: pn cze 29, 2009 08:28
Witam ponownie.
Seat Ibiza GT z 1998r
Wyposażenie:
- ABS
- 2x elektryczne szyby, tylne uchylane
- elektryczne lusterka
- komputer pokładowy
- centralny zamek z pilota
- klimatyzacja
- białe zegary
- półkubełkowe siedzenia
- szyberdach
- skórzana kierownica, lewrek zmiany biegów, reczny
SILNIK: 1.9 TDI
MODY POD MASKA: kolektor AWX, program by Aligator, przelot z ostatnim pustym tłumikiem + końcówki ultera, 0,216
ZAWIESZENIE: był TaTechnix, zawitał Fk+Koni z reg.twardości
UKLAD HAMULCOWY: seria póki co
KOLA: Borbet BS 7,5 i 9j 16" opony: Dunlop SP Sport 9000 195/40 i Toyo Proxes 215/40
NADWOZIE: Nowy lakier, klamki pod kolor, zaklepane nadkola, klapa bez zamka, brak wycieraczki
WNETRZE: Oryginalne, poodkurzane, pachnące, fotele GT
AUDIO: Radio Pioneer DEH 6800mp+ głośniki: Hertz HSK 165+ Pioneer+ Magnat RX 44 (wygłuszone drzwi)
Plany:
- poprawki lakiernicze - [zrobione]
- przelot - [zrobione] - > http://w28.wrzuta.pl/film/aGMxth0W4Kb/ibiza_gt_tdi" onclick="window.open(this.href);return false;
- felgi - [zrobione]
- przednie lampy
- mała zmiana klapy - 90% done
- kierownica [zrobione]
- hamulce
- wtryski 216 - [zrobione] już są 230ki :]
- chip [zrobione]
- ecoskóra
- zabudowa bagażnika [zrobione]
- sprzęgło z vr6 [zrobione]
- kolektor AWXowski [zrobione]
- poprawa oświetlenia wnętrza [zrobione]
- lusterka z lupo (2 małe)
- fmic
- większa turbosprężarka
- wydajniejsza pompa wtryskowa
- nowy gwint z regulacją twardości [zrobione]
- wywalić EGR [zrobione]
Póki co kilka fotek
Październik 2008 - zdjęcia pare dni po zakupie:
Listopad 2008 - zmiana kierunków, grilla, usunięcie napisów z tyłu i poprawki blacharskie podwozia
Styczeń 2009 - przyszedł gwint TA TECHNIX od Matiego
]:->
Luty 2009 zawitała końcówka ultera i został wybebeszony tylny tłumik
I w międzyczasie kupiłem nowy głośnik:
Marzec 2009 - brak istotnych zmian, jedynie gwint skręcony bardziej
Kwiecień 2009 - auto obecnie u lakiernika - malowane całe
W połowie kwietnia auto wróciło do mnie:
Pod koniec kwietnia, to na co długo czekałem:
Maj
Na dzień dzisiejszy wygląda tak:
Sierpień 2009:
Przelot zrobiony:
tutaj można posłuchać : " onclick="window.open(this.href);return false; (na żywo nieco bardziej świst słychać)
Wrzesień 2009:
- sprzęgło z VRki i pare innych rzeczy
- Wtryski 0.216
Filmik ---> " onclick="window.open(this.href);return false;
Kolektor z AWXa
VWBlasen'09:
Tu jeszcze powrót
----=====---- 2010 ---=====---
Fk + koni z reg twardości:
Odświeżenie felg:
____MAJ 2010____
Blenda w końcu zrobiona :
____ CZERWIEC ____
Seat Ibiza GT z 1998r
Wyposażenie:
- ABS
- 2x elektryczne szyby, tylne uchylane
- elektryczne lusterka
- komputer pokładowy
- centralny zamek z pilota
- klimatyzacja
- białe zegary
- półkubełkowe siedzenia
- szyberdach
- skórzana kierownica, lewrek zmiany biegów, reczny
SILNIK: 1.9 TDI
MODY POD MASKA: kolektor AWX, program by Aligator, przelot z ostatnim pustym tłumikiem + końcówki ultera, 0,216
ZAWIESZENIE: był TaTechnix, zawitał Fk+Koni z reg.twardości
UKLAD HAMULCOWY: seria póki co
KOLA: Borbet BS 7,5 i 9j 16" opony: Dunlop SP Sport 9000 195/40 i Toyo Proxes 215/40
NADWOZIE: Nowy lakier, klamki pod kolor, zaklepane nadkola, klapa bez zamka, brak wycieraczki
WNETRZE: Oryginalne, poodkurzane, pachnące, fotele GT
AUDIO: Radio Pioneer DEH 6800mp+ głośniki: Hertz HSK 165+ Pioneer+ Magnat RX 44 (wygłuszone drzwi)
Plany:
- poprawki lakiernicze - [zrobione]
- przelot - [zrobione] - > http://w28.wrzuta.pl/film/aGMxth0W4Kb/ibiza_gt_tdi" onclick="window.open(this.href);return false;
- felgi - [zrobione]
- przednie lampy
- mała zmiana klapy - 90% done
- kierownica [zrobione]
- hamulce
- wtryski 216 - [zrobione] już są 230ki :]
- chip [zrobione]
- ecoskóra
- zabudowa bagażnika [zrobione]
- sprzęgło z vr6 [zrobione]
- kolektor AWXowski [zrobione]
- poprawa oświetlenia wnętrza [zrobione]
- lusterka z lupo (2 małe)
- fmic
- większa turbosprężarka
- wydajniejsza pompa wtryskowa
- nowy gwint z regulacją twardości [zrobione]
- wywalić EGR [zrobione]
Póki co kilka fotek
Październik 2008 - zdjęcia pare dni po zakupie:
Listopad 2008 - zmiana kierunków, grilla, usunięcie napisów z tyłu i poprawki blacharskie podwozia
Styczeń 2009 - przyszedł gwint TA TECHNIX od Matiego
]:->
Luty 2009 zawitała końcówka ultera i został wybebeszony tylny tłumik
I w międzyczasie kupiłem nowy głośnik:
Marzec 2009 - brak istotnych zmian, jedynie gwint skręcony bardziej
Kwiecień 2009 - auto obecnie u lakiernika - malowane całe
W połowie kwietnia auto wróciło do mnie:
Pod koniec kwietnia, to na co długo czekałem:
Maj
Na dzień dzisiejszy wygląda tak:
Sierpień 2009:
Przelot zrobiony:
tutaj można posłuchać : " onclick="window.open(this.href);return false; (na żywo nieco bardziej świst słychać)
Wrzesień 2009:
- sprzęgło z VRki i pare innych rzeczy
- Wtryski 0.216
Filmik ---> " onclick="window.open(this.href);return false;
Kolektor z AWXa
VWBlasen'09:
Tu jeszcze powrót
----=====---- 2010 ---=====---
Fk + koni z reg twardości:
Odświeżenie felg:
____MAJ 2010____
Blenda w końcu zrobiona :
____ CZERWIEC ____