Strona 1 z 1

Mój SZARIK (VW Sharan 2000 II 115 KM PD) Aktualizacja

: wt mar 17, 2009 12:08
autor: corben
Później jeszcze parę fotek wrzucę jak skończę wymieniać boczki na tapicerkach drzwi i zrobię porządek w bagażniku
:okej:


Opis i więcej fotek wrzucę trochę później - :grin: trochę brak czasu na razie :grin:

No reszta fotek się znalazła :D

: śr mar 18, 2009 18:42
autor: bialko1991
przydałby sie opis i wiecej fot

: pt mar 20, 2009 12:32
autor: corben
Fotki dołożone jeszcze jakieś na pewno dołożę ale jak zrobię tapicerkę do końca ( wymieniam prawie całą boczki drzwi, bagażnika, klapy tylnej), a teraz opis:

Silnik 115 KM AUY na PD, trochę żałuję bo mogło być 130 więcej mi nie trzeba ale i przy tym jest OK.
Szarik nie jest modyfikowany oprócz takich drobiazgów jak wspomniana zmiana tapicerek na inny kolor, zmiana podświetlania (w trakcie prac).
Sprzęt to radio SONY MEX-1GP Giga Panel do panela można wgrywać mp3, nie używa się żadnych płytek CD (jak dla mnie rewelacja) pojemność 1GB daje duże możliwości. Głośniki z przodu są fabryczne, do tyłu założone w drzwi Blaupunkt i tweetery, w bagażniku zostały fabryczne. Razem jest 10 sztuk (kusi mnie dołożenie wzmaka i suba).
CB to TTI 770 z anteną Sirio ML 145 (jak dla mnie najlepsza). CB miści się fajnie w konsoli centralnej, już kupiłem kieszeń dla niego więc będzie ładniej to wyglądało.
Przyciemniony tył, alusy AULUETTE no i parę drobiazgów: korbki do szyb tylnych - chromowane, oświetlenie wewnętrzne na LED-ach.
A w planach:
-rozbudowa audio o suba i wzmaka (może jeszcze coś)
-tylne szyby i szybki w bagażniku elektryczne
-wykombinowanie zabudowy tunelu centralnego

pozdro
czekam na opinie

: sob mar 21, 2009 13:52
autor: siaralfc
corben pisze:więcej mi nie trzeba
Zaryzykuję. Coś z silnikiem grzebać przewidujesz? :bajer:

: sob mar 21, 2009 17:28
autor: corben
Zastanawiam się, może wymienię na 130 KM, ale to są tylko plany, na razie muszę zrobić wnętrze. Szarik jeździł jako ciężarówka w firmie budowlanej więc trochę podniszczony jest.

pozdrawiam

: śr kwie 07, 2010 17:07
autor: kris
A wirusa kierownik nie chce?

: śr kwie 07, 2010 17:15
autor: corben
Na razie to mnie przygieła finansowo wymiana turbawki i EGR i PD a teraz jeszcze czekam na wymianę wałka rozrządu i szklanek więc finanse na razie mam wywalone zero inwestycji w tym roku na pewno :grrr:

: śr kwie 07, 2010 17:58
autor: kris
Brat miał takiego Sharana właśnie i sprzedał go z powodu częstych awarii. Bardzo komfortowe auto, dosyć żwawy itd ale coś ciągle mu padało choć dbał o niego bardzo :crazy:

: śr kwie 07, 2010 18:00
autor: stepniak.p
corben pisze:Na razie to mnie przygieła finansowo wymiana turbawki i EGR i PD a teraz jeszcze czekam na wymianę wałka rozrządu i szklanek więc finanse na razie mam wywalone zero inwestycji w tym roku na pewno :grrr:
to co się stało że się tak zakapił ? :bajer: :crazy:

: śr kwie 07, 2010 19:07
autor: dzordz.ss
jak die sprawuja szarik również jestem posiadaczem sharana z tym samym silnikiem i jak narazie złego słowa powiedzieć nie mogę mimo że zrobiłem już nim 15 tys. w 3 miechy :helm:
fajny pomysł na zabudowę CB

kris60 pisze:Brat miał takiego Sharana właśnie i sprzedał go z powodu częstych awarii. Bardzo komfortowe auto, dosyć żwawy itd ale coś ciągle mu padało choć dbał o niego bardzo
to co mu takiego nawalało?

: śr kwie 07, 2010 19:48
autor: kris
Padła mu skrzynia biegów po 200 tys. km, turbo zdechło, ciągle problemy z elektryką np. szyby i wywalającymi na kompie błędami (airbag, abs), przepływka to pamiętam.

: śr kwie 07, 2010 20:29
autor: corben
Ja na niego też nie narzekam, śmiga aż miło, ale poprzedni właściciel może mało dbał o niego.
Autko było po leasingowe więc spodziewałem się kłopotów. Turbawka i tak była do zrobienia ale chciałem regenerować a nie wymieniać na nówkę w serwisie VW :foch: Pompowtryski są po regeneracji więc w kieszeni zostało trochę kasy więc przy okazji warto mu będezie wałek i szklanki zrobić bo są "trochę zużyte" :crazy: a to z kolei jest ponoć efekt braku dbałości o silnik, niewymieniany na czas olej, na dodatek byle jaki, no i pozostałe sprawy związane z obsługą. No i zapomniałem o tym, że robiłem tez zawieszenie z przodu (amorki SACHS i sprężyny były wymieniane).

pozdro dla właścicieli Sharanów.

Muszę nowe fotki dorzucić, ale to już jutro pewnie.

: czw kwie 08, 2010 07:56
autor: kris
Muszę nowe fotki dorzucić, ale to już jutro pewnie.
Czekamy :bigok: a autko ładnie się prezentuje, w tym kolorze najlepiej wygląda :bajer: Pozdrawiam i życzę bez awaryjnego użytkowania

Mój SZARIK (VW Sharan 2000 II 115 KM PD) Aktualizacja

: sob gru 10, 2011 16:25
autor: mik33
czy sa jakies nowe mody ? jestem bardzo ciekawy :food: