Seat Toledo 1L 1.9 TDI Sport Executive
: sob sty 17, 2009 21:38
Model: Toledo1L 97r Sport Executive
Silnik: 1.9 TDI AFN 110KM
- + rezystor 390 ohm
14.06.2008 pomiar na hamowni seria 121.4[KM] 257.3[Nm]
Skrzynia: CYP
Zawieszenie:
- była seria teraz jest przód -40+talerzyki obniżające/tył -40
Układ hamulcowy:
- przód 280mm wentylowane MIKODA ATM frezowana+nawiercana + klocki Ferrodo Premier
- tył tarcze + klocki Ferrodo Premier
Koła:
czeka nowa fela BORBET T 16" przód ET35 2X7,5J tył ET30 2X9J
Zima -Oryginał stal VW 15' 6J opony 185/55 R15
Nadwozie:
- seria
Wnetrze:
- kierownica zdrewnem + skóra
- skórzana gałka zmiany biegów oraz komplet mieszki ze skóry
- welurowe dywaniki (lato)/(zima) gumowe
- alu ramki na zegarach + pokrętła nawiewów
Wyposażenie: SPORT EXECUTIVE
- ABS
- Wspomaganie kierownicy
- 2 AIRBAG
- regulacja kierownicy
- regulacja wysokości fotela kierowcy
- Skóra
- Klimatyzacja
- Dzielona tylna kanapa
- Halogeny
- Elekt.szyby(przód tył)
- Elekt.lusterka podgrzewane
- Elekt.regulacja świateł
- CB radio
- Szyby atermiczne
Co zostało zrobione zaraz po zakupie
- wymiana rozrządu,olej,komplet filtrów
- nowy N75
- nowy napinacz paska alternatora
- nowe sprzęgło alternatora
- wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych
- wymiana lewej wewnętrznej gumy przegubu
- wymienione tulejki na lewym wahaczu
Zmiany przeprowadzone :
- grill
- CB
- lusterka w kolorze nadwozia
- brak szachownicy na błotniku
- usunięcie listw z drzwi
- licznik:swap od 2.0 16v czyli przekładka prędkościomierza,wskaźników temp. i paliwa,zmiana wskazówek
- alu ramki licznik +pokrętła nawiewów
- komplet skórzanych mieszków +skórzana gałka zmiany biegów
- usunięcie haka holowniczego
- zawias -40/-40 na założenie czeka gwint H&R
- komplet rozpórek:
- przednia górna
- dolna wahaczy
- tylna górna kielichów
- lifty maski
- wskaźnik boost
- przerobiony wydech od samej turbiny przelotowy 50mm do ostatniego tłumika
- brak listw zderzaki zrobione na gładko
- prawy błotnik oryginał wlot o T4
- lotka w kolorze nadwozia
- komplet żarówek PHILIPS:
- BLUEVISION światła mijania
- NightGuide światła drogowe
- Allweather halogeny
- konserwacja auta
Plany
- większe turbo
- pompa 11mm
- program z hamownią obciążeniową + wtryski 230
- większy FMIC - Front Mounted InterCooler czyli centralnie z przodu zamontowany intercooler
- gwint H&R czeka na montaż
Fotki:
-jeszcze z ogłoszenia:
-po zakupie:
- auto po trzech miesiącach:
-auto po roku:
A teraz kilka fotek po dzisiejszym myciu i założeniu felg
teraz tylko -40mm w dół i będzie ok mam nadzieje że zima już nie wróci
[center]Kilka fotek po dzisiejszym polerowaniu[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Jeszcze kilka fotek wnętrza[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]pomalowane podkładem[/center]
[center][/center]
[center][/center]
teraz tylko kolor i montaż
[center]Górna rozpórka założona[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Dolna wahaczy
[/center]
[center][/center]
[center]Górna kielichów tył [/center]
[center][/center]
[center]Wczorajsza praca nad podświetlaniem drzwi przy otwieraniu jak narazie przednie. tylne w najbliższym czasie [/center]
[center]tak to wygląda po zamontowaniu +efekty[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]efekty[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]do podświetlania posłużyły stosowane w (....) światła STOP [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Zegar zamontowany kilka fotek[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Druga strona zrobiona wczoraj już nie maiłem czasu więc dzisiaj opanowałem. tu aby zamontować siłownik to musiałem opuścić zbiorniczek od spryskiwaczy 1.5cm w duł. [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]efekt końcowy[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center] maska sama się otwiera[/center]
[center]Było tak chodzi o kolor zacisków [/center]
[center][/center]
[center]A teraz jest tak [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/cente]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Dzisiejsza praca nad zakładaniem chromowanych list oto efekty[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]czas na przeróbkę wydechu od samej turbiny do ostatniego tłumika przelot 50mm [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]no i zawias został zakupiony [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]tylne amory z regulacją [/center]
[center][/center]
[center]nareszcie niżej ziemi wwww w tym tygodniu przekładka. już jestem umówiony na ustawienie zbieżności i katów [/center]
[center][/center]
[center]no i teraz najważniejsze wykresy+wyniki z hamowni były robione dwa pomiary [/center]
[center][/center]
[center]dolny wynik seria TOLKA[/center]
[center][/center]
[center]dzisiejsze hamowanie i po tarczy [/center]
[center][/center]
[center][/center]
z tego co widać to była już na pęknięta
No i mam tarcze po konsultacji z dwoma użytkownikami z forum vw decyzja padała ma firmę Mikoda ATM.Dzisiaj dotarła paczka. już są założone
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
kilka fotek podczas montażu
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
efekt końcowy ps.brudny tolek
[center][/center]
[center][/center]
[center]Kilka aktualnych fotek[/center]
sesja w plenerze trochę pogoda nie dopisała cały czas padało
auto na zawiasie -40/-40
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
sesja nocna
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
wjazd do garażu
[center][/center]
[center][/center]
Ogólnie mówiąc myślałem że będę miał większe problemy z zdobyciem takiego Rarytasu jedna wizyta w salonie Seata jeden dzień oczekiwania no i mam wwww ps. Łukasz wielki dzięki za złożenie twojej propozycji
[center][/center]
[center][/center]
dzięki panowie a oto emblematy na samochodzie.stwierdziłem ze jak będę miał te znaczki to nie będzie naklejek na drzwiach no i nie ma
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
pozostałości po naklejkach
[center][/center]
ostatnio Tolek dostał nową skórzaną gałkę zmiany biegów i komplet mieszków też ze skóry
efekt końcowy
Witam wszystkich brakuje kilku wątków w moim temacie więc odświeżam wszystko to co robiłem przy samochodzie
po założeniu talerzyków obniżających postanowiłem wyczyścić kolektor ssący i przy okazji zaślepiłem EGR
kolektor zaraz po wyciągnięciu
[center][/center]
[center][/center]
kanały w głowicy
[center][/center]
prace nad czyszczeniem trochę roboty: było skrobanie,mycie - pomógł płyn do mycia silników i karcher
[center][/center]
[center][/center]
kolektor i kanały w głowicy po wyczyszczeniu
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
gotowe do złożenia
[center][/center]
zaślepki do EGR własnej roboty (zrobione z blachy 6mm)
[center][/center]
zaślepiony EGR
[center][/center]
[center][/center]
po złożeniu
[center][/center]
kolejna rzecz która została zrobiona to wymiana oleju i filtrów
[center][/center]
kilka fotek podczas mycia
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
podczas tych prac doszła długo oczekiwana paczka z alu ramkami do zegarów i na pokrętła nawiewów
[center][/center]
[center][/center]
pierwsze zostały założone ramki na pokrętła wyglądało to tak. aktualnie wygląda inaczej
[center][/center]
[center][/center]
licznik musiał trochę poczekać za dawcą od 2.0 16v od którego przekładałem kilka rzeczy jest już zrobiony
przełożone zostały:
- wskaźniki od temp.i paliwa
- prędkościomierz
- oryginalne wskazówki od 2.0 16v
- przedni szybka bo moja była zarysowana
- jest jeden szczegół którego nie ma. znaczka świec żarowych
wygląda tak:
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
długo szukałem i znalazłem czarny panel sterowania nawiewami aktualnie wygląda tak
[center][/center]
[center][/center]
mała zamiana felg chciałem zobaczyć jak auto będzie wyglądało na pełnych felgach i na oponie 195/50/15 bo ja przód mam na 195/45/15 he he
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
miedzy tymi wszystkimi pracami została ustawiona zbieżność i kąty kuł oraz umyty silnik
Oto mój nowy nabytek gwint H&R na przyszły sezon autko idzie jeszcze niżej
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
Auto w trakcie prac konserwatorsko- lakierniczym.Jakieś 2 tygodnie temu auto zostało przytarte. a dokładnie tylni zderzak z prawej strony.wszystko za sprawą pewnej pani która wycofywała z parkingu za pomocą 2 osoby no i bum | dobrze że moja dziewczyna była w środku i to wszystko widziała oczywiście baba nawet nie chciała rozmawiać, stwierdziła że ona nic nie zrobiła i sobie pojechała, zostały spisane nr. rejestracyjne i na policje.wszystko się wyjaśniło po wezwaniu kobiety na komisariat. przyznała się i sprawa idzie przez ubezpieczalnie.
Przy okazji będzie pomalowany przedni zderzak i lotka pod kolor auta ps.za moją dopłatą wszystko jest już u lakiernika
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
prace nad konserwacją dzisiaj przód jutro tył
[center][/center]
[center][/center]
cdn..... cały tydzień przy samochodzie
Witam widzę że temat konserwacji się rozwinął a ja cały czas pracowałem kilka fotek z 2 ostatnich dni
lewy tył już nie było tak ładnie jak na przodzie po oddarciu oryginalnej konserwacji dziura >:(
[center][/center]
po usunięciu ubytków
[center][/center]
dziury zostały załatane i wszystko zakonserwowane
[center][/center]
[center][/center]
kawałek dalej następny ubytek i kolejne ogniska korozji >:(
[center][/center]
[center][/center]
wszystko zostało wyczyszczone i zakonserwowane
[center][/center]
dzisiejsze prace polegały na ściągnięciu nakładek progowych. Po ściągnięciu okazało się że progi są w idealnym stanie tylko zabrudzone następnie zostały odkręcone błotniki ponieważ wszystko nie było w 100% zakonserwowane
[center][/center]
[center][/center]
konserwacja progów od środka
[center][/center]
[center][/center]
na dzisiaj koniec. zostało jeszcze do zrobienia :
- dociągnięcie konserwacji przednich błotników do końca
- konserwacja progów od zewnątrz
- prawy błotnik tył- wiąże się to z ściągnięciem zbiornika paliwa żeby było w 100% zrobione
- na pewno jeszcze coś się znajdzie do zrobienia
sobotnia praca domalowanie przodu do końca,wyciągnięcie zbiornika paliwa+wstępne wyczyszczenie
zbiornik przed wyciągnięciem
[center][/center]
po wyciągnięciu
[center][/center]
błotnik bez zbiornika
[center][/center]
jedyne ognisko korozji które znalazłem no i dziura >:(
[center][/center]
pod klapką wlewu paliwa zaczęły się pokazywać minimalne pęcherzyki
[center][/center]
tajemniczy kabel w bagażniku wie ktoś od czego może być ???
[center][/center]
autko w trakcie składania środka
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
czeka mnie dużo czyszczenia,szorowania i polerowania
[center][/center]
jak dobrze pójdzie to w piątek odbiorę elementy od lakiernika
dzisiejsza paczka komplet żarówek Philips a więc auto zostało złożone w 100%
[center][/center]
małe porównanie między zwykłą żarówką W5W a W5W BlueVision
[center][/center]
Kilka aktualnych fotek
co zostało zrobione:
- brak list wygładzone zderzaki
- lotka w kolorze nadwozia (była srebrna)
- środek grilla w kolorze nadwozia (był srebrny)
- prawy błotnik oryginał wlot od T4
- przy okazji zostało założone podświetlanie tylnych drzwi
- antena od cb została przełożona w miejsce gdzie już kiedyś była
- między zakończoną konserwacją a czekaniem za elementami od lakiernika został wyczyszczony intrcooler w środku był tylko tłusty ani grama oleju
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
małe przypomnienie co gdzie i jak
[center][/center]
foto z sesji zimowej
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
nowa fela BORBET T 16" 2x7,5J ET35 2x9J ET30
felgi znalazłem na allegro była możliwa wymiana z dopłata więc wymieniłem fele od Ibizy siorka teraz będzie śmigała na moich
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
felgi przejdą mały lifting
dzisiaj zostały założone gumy na tylne fele w celu porównania 205 czy 215 decyzja zapadła na 215 jakiej firmy polecacie opony?
foto z przymiarki felg z oponami
wczoraj byłem u kumpla który ma wulkanizację i mi naciągnął takie tam poglądowe opony
215/40
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
205/45
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
podświetlanie tylnych drzwi
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
takie krótkie filmiki....
- dzwiek mojego klekota
- 0-100km/h
Silnik: 1.9 TDI AFN 110KM
- + rezystor 390 ohm
14.06.2008 pomiar na hamowni seria 121.4[KM] 257.3[Nm]
Skrzynia: CYP
Zawieszenie:
- była seria teraz jest przód -40+talerzyki obniżające/tył -40
Układ hamulcowy:
- przód 280mm wentylowane MIKODA ATM frezowana+nawiercana + klocki Ferrodo Premier
- tył tarcze + klocki Ferrodo Premier
Koła:
czeka nowa fela BORBET T 16" przód ET35 2X7,5J tył ET30 2X9J
Zima -Oryginał stal VW 15' 6J opony 185/55 R15
Nadwozie:
- seria
Wnetrze:
- kierownica zdrewnem + skóra
- skórzana gałka zmiany biegów oraz komplet mieszki ze skóry
- welurowe dywaniki (lato)/(zima) gumowe
- alu ramki na zegarach + pokrętła nawiewów
Wyposażenie: SPORT EXECUTIVE
- ABS
- Wspomaganie kierownicy
- 2 AIRBAG
- regulacja kierownicy
- regulacja wysokości fotela kierowcy
- Skóra
- Klimatyzacja
- Dzielona tylna kanapa
- Halogeny
- Elekt.szyby(przód tył)
- Elekt.lusterka podgrzewane
- Elekt.regulacja świateł
- CB radio
- Szyby atermiczne
Co zostało zrobione zaraz po zakupie
- wymiana rozrządu,olej,komplet filtrów
- nowy N75
- nowy napinacz paska alternatora
- nowe sprzęgło alternatora
- wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych
- wymiana lewej wewnętrznej gumy przegubu
- wymienione tulejki na lewym wahaczu
Zmiany przeprowadzone :
- grill
- CB
- lusterka w kolorze nadwozia
- brak szachownicy na błotniku
- usunięcie listw z drzwi
- licznik:swap od 2.0 16v czyli przekładka prędkościomierza,wskaźników temp. i paliwa,zmiana wskazówek
- alu ramki licznik +pokrętła nawiewów
- komplet skórzanych mieszków +skórzana gałka zmiany biegów
- usunięcie haka holowniczego
- zawias -40/-40 na założenie czeka gwint H&R
- komplet rozpórek:
- przednia górna
- dolna wahaczy
- tylna górna kielichów
- lifty maski
- wskaźnik boost
- przerobiony wydech od samej turbiny przelotowy 50mm do ostatniego tłumika
- brak listw zderzaki zrobione na gładko
- prawy błotnik oryginał wlot o T4
- lotka w kolorze nadwozia
- komplet żarówek PHILIPS:
- BLUEVISION światła mijania
- NightGuide światła drogowe
- Allweather halogeny
- konserwacja auta
Plany
- większe turbo
- pompa 11mm
- program z hamownią obciążeniową + wtryski 230
- większy FMIC - Front Mounted InterCooler czyli centralnie z przodu zamontowany intercooler
- gwint H&R czeka na montaż
Fotki:
-jeszcze z ogłoszenia:
-po zakupie:
- auto po trzech miesiącach:
-auto po roku:
A teraz kilka fotek po dzisiejszym myciu i założeniu felg
teraz tylko -40mm w dół i będzie ok mam nadzieje że zima już nie wróci
[center]Kilka fotek po dzisiejszym polerowaniu[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Jeszcze kilka fotek wnętrza[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]pomalowane podkładem[/center]
[center][/center]
[center][/center]
teraz tylko kolor i montaż
[center]Górna rozpórka założona[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Dolna wahaczy
[/center]
[center][/center]
[center]Górna kielichów tył [/center]
[center][/center]
[center]Wczorajsza praca nad podświetlaniem drzwi przy otwieraniu jak narazie przednie. tylne w najbliższym czasie [/center]
[center]tak to wygląda po zamontowaniu +efekty[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]efekty[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]do podświetlania posłużyły stosowane w (....) światła STOP [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Zegar zamontowany kilka fotek[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Druga strona zrobiona wczoraj już nie maiłem czasu więc dzisiaj opanowałem. tu aby zamontować siłownik to musiałem opuścić zbiorniczek od spryskiwaczy 1.5cm w duł. [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]efekt końcowy[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center] maska sama się otwiera[/center]
[center]Było tak chodzi o kolor zacisków [/center]
[center][/center]
[center]A teraz jest tak [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/cente]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Dzisiejsza praca nad zakładaniem chromowanych list oto efekty[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]czas na przeróbkę wydechu od samej turbiny do ostatniego tłumika przelot 50mm [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]no i zawias został zakupiony [/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]tylne amory z regulacją [/center]
[center][/center]
[center]nareszcie niżej ziemi wwww w tym tygodniu przekładka. już jestem umówiony na ustawienie zbieżności i katów [/center]
[center][/center]
[center]no i teraz najważniejsze wykresy+wyniki z hamowni były robione dwa pomiary [/center]
[center][/center]
[center]dolny wynik seria TOLKA[/center]
[center][/center]
[center]dzisiejsze hamowanie i po tarczy [/center]
[center][/center]
[center][/center]
z tego co widać to była już na pęknięta
No i mam tarcze po konsultacji z dwoma użytkownikami z forum vw decyzja padała ma firmę Mikoda ATM.Dzisiaj dotarła paczka. już są założone
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
kilka fotek podczas montażu
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
efekt końcowy ps.brudny tolek
[center][/center]
[center][/center]
[center]Kilka aktualnych fotek[/center]
sesja w plenerze trochę pogoda nie dopisała cały czas padało
auto na zawiasie -40/-40
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
sesja nocna
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
wjazd do garażu
[center][/center]
[center][/center]
Ogólnie mówiąc myślałem że będę miał większe problemy z zdobyciem takiego Rarytasu jedna wizyta w salonie Seata jeden dzień oczekiwania no i mam wwww ps. Łukasz wielki dzięki za złożenie twojej propozycji
[center][/center]
[center][/center]
dzięki panowie a oto emblematy na samochodzie.stwierdziłem ze jak będę miał te znaczki to nie będzie naklejek na drzwiach no i nie ma
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
pozostałości po naklejkach
[center][/center]
ostatnio Tolek dostał nową skórzaną gałkę zmiany biegów i komplet mieszków też ze skóry
efekt końcowy
Witam wszystkich brakuje kilku wątków w moim temacie więc odświeżam wszystko to co robiłem przy samochodzie
po założeniu talerzyków obniżających postanowiłem wyczyścić kolektor ssący i przy okazji zaślepiłem EGR
kolektor zaraz po wyciągnięciu
[center][/center]
[center][/center]
kanały w głowicy
[center][/center]
prace nad czyszczeniem trochę roboty: było skrobanie,mycie - pomógł płyn do mycia silników i karcher
[center][/center]
[center][/center]
kolektor i kanały w głowicy po wyczyszczeniu
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
gotowe do złożenia
[center][/center]
zaślepki do EGR własnej roboty (zrobione z blachy 6mm)
[center][/center]
zaślepiony EGR
[center][/center]
[center][/center]
po złożeniu
[center][/center]
kolejna rzecz która została zrobiona to wymiana oleju i filtrów
[center][/center]
kilka fotek podczas mycia
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
podczas tych prac doszła długo oczekiwana paczka z alu ramkami do zegarów i na pokrętła nawiewów
[center][/center]
[center][/center]
pierwsze zostały założone ramki na pokrętła wyglądało to tak. aktualnie wygląda inaczej
[center][/center]
[center][/center]
licznik musiał trochę poczekać za dawcą od 2.0 16v od którego przekładałem kilka rzeczy jest już zrobiony
przełożone zostały:
- wskaźniki od temp.i paliwa
- prędkościomierz
- oryginalne wskazówki od 2.0 16v
- przedni szybka bo moja była zarysowana
- jest jeden szczegół którego nie ma. znaczka świec żarowych
wygląda tak:
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
długo szukałem i znalazłem czarny panel sterowania nawiewami aktualnie wygląda tak
[center][/center]
[center][/center]
mała zamiana felg chciałem zobaczyć jak auto będzie wyglądało na pełnych felgach i na oponie 195/50/15 bo ja przód mam na 195/45/15 he he
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
miedzy tymi wszystkimi pracami została ustawiona zbieżność i kąty kuł oraz umyty silnik
Oto mój nowy nabytek gwint H&R na przyszły sezon autko idzie jeszcze niżej
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
Auto w trakcie prac konserwatorsko- lakierniczym.Jakieś 2 tygodnie temu auto zostało przytarte. a dokładnie tylni zderzak z prawej strony.wszystko za sprawą pewnej pani która wycofywała z parkingu za pomocą 2 osoby no i bum | dobrze że moja dziewczyna była w środku i to wszystko widziała oczywiście baba nawet nie chciała rozmawiać, stwierdziła że ona nic nie zrobiła i sobie pojechała, zostały spisane nr. rejestracyjne i na policje.wszystko się wyjaśniło po wezwaniu kobiety na komisariat. przyznała się i sprawa idzie przez ubezpieczalnie.
Przy okazji będzie pomalowany przedni zderzak i lotka pod kolor auta ps.za moją dopłatą wszystko jest już u lakiernika
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
prace nad konserwacją dzisiaj przód jutro tył
[center][/center]
[center][/center]
cdn..... cały tydzień przy samochodzie
Witam widzę że temat konserwacji się rozwinął a ja cały czas pracowałem kilka fotek z 2 ostatnich dni
lewy tył już nie było tak ładnie jak na przodzie po oddarciu oryginalnej konserwacji dziura >:(
[center][/center]
po usunięciu ubytków
[center][/center]
dziury zostały załatane i wszystko zakonserwowane
[center][/center]
[center][/center]
kawałek dalej następny ubytek i kolejne ogniska korozji >:(
[center][/center]
[center][/center]
wszystko zostało wyczyszczone i zakonserwowane
[center][/center]
dzisiejsze prace polegały na ściągnięciu nakładek progowych. Po ściągnięciu okazało się że progi są w idealnym stanie tylko zabrudzone następnie zostały odkręcone błotniki ponieważ wszystko nie było w 100% zakonserwowane
[center][/center]
[center][/center]
konserwacja progów od środka
[center][/center]
[center][/center]
na dzisiaj koniec. zostało jeszcze do zrobienia :
- dociągnięcie konserwacji przednich błotników do końca
- konserwacja progów od zewnątrz
- prawy błotnik tył- wiąże się to z ściągnięciem zbiornika paliwa żeby było w 100% zrobione
- na pewno jeszcze coś się znajdzie do zrobienia
sobotnia praca domalowanie przodu do końca,wyciągnięcie zbiornika paliwa+wstępne wyczyszczenie
zbiornik przed wyciągnięciem
[center][/center]
po wyciągnięciu
[center][/center]
błotnik bez zbiornika
[center][/center]
jedyne ognisko korozji które znalazłem no i dziura >:(
[center][/center]
pod klapką wlewu paliwa zaczęły się pokazywać minimalne pęcherzyki
[center][/center]
tajemniczy kabel w bagażniku wie ktoś od czego może być ???
[center][/center]
autko w trakcie składania środka
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
czeka mnie dużo czyszczenia,szorowania i polerowania
[center][/center]
jak dobrze pójdzie to w piątek odbiorę elementy od lakiernika
dzisiejsza paczka komplet żarówek Philips a więc auto zostało złożone w 100%
[center][/center]
małe porównanie między zwykłą żarówką W5W a W5W BlueVision
[center][/center]
Kilka aktualnych fotek
co zostało zrobione:
- brak list wygładzone zderzaki
- lotka w kolorze nadwozia (była srebrna)
- środek grilla w kolorze nadwozia (był srebrny)
- prawy błotnik oryginał wlot od T4
- przy okazji zostało założone podświetlanie tylnych drzwi
- antena od cb została przełożona w miejsce gdzie już kiedyś była
- między zakończoną konserwacją a czekaniem za elementami od lakiernika został wyczyszczony intrcooler w środku był tylko tłusty ani grama oleju
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
małe przypomnienie co gdzie i jak
[center][/center]
foto z sesji zimowej
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
nowa fela BORBET T 16" 2x7,5J ET35 2x9J ET30
felgi znalazłem na allegro była możliwa wymiana z dopłata więc wymieniłem fele od Ibizy siorka teraz będzie śmigała na moich
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
felgi przejdą mały lifting
dzisiaj zostały założone gumy na tylne fele w celu porównania 205 czy 215 decyzja zapadła na 215 jakiej firmy polecacie opony?
foto z przymiarki felg z oponami
wczoraj byłem u kumpla który ma wulkanizację i mi naciągnął takie tam poglądowe opony
215/40
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
205/45
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
podświetlanie tylnych drzwi
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
takie krótkie filmiki....
- dzwiek mojego klekota
- 0-100km/h