2.8 V6 30V syncro by SToRM
: wt sty 08, 2008 11:11
Witam 
Czesc z Was pewno kojazy projekt mojego mk3, teraz jednakze rozpoczynam nowy dzial mego motoryyzacyjnego zycia
Za mk3 cholernie w sumie tesknie - w niego wlozylem chyba najwiecej pracy i serducha :sad2:
Jednak przyszedl moment, ze stwierdzilem, ze albo sprzedaje teraz - albo wcale. Koniunktura byla dobra - autko w ostatniej wersji (z seria zawiasem) sprzedalem koncem
pazdziernika tego roku
Jednakze trzeba bylo sie szybko otrzasnac - kolejny rozdzial zycia zostawic za soba - treba sie rozwijac - mimo, ze obiecalem sobie, ze do mk3 jeszcze napewno wroce
Tak wiec powstal plan zakupu nowszej fury. Plan ma tylko cztery rozdzialy tym razem
1) zakup auta z koncernu VAG, dosyc duzego, z mocnym silnikiem, generalnie dupowoza, koniecznie z dobrym spasem - no i udalo sie.
Kilka dni po sprzedazy mk3 zakupilem VW Passata B5 2.8 V6 30V 194 KM magicznym napedem zwanym syncro - tutaj opartym na stalym napedzie z centralnym mechanizmem roznicowym typu Torsen - czyli zywcem tak jak i silnik zaczerpniete z Audi Quattro
Auto w tej wersji wyrozniaja polskory w kolorze nadwozia, kolor budy zarezerwowany tylko dla wersji V6 (benzyna i TDI), z tylu lampy Hella Red z serii Colour Magic.
2) Zakup soczewek na przod + zainstalowanie xenona - rowniez juz wykonane. Udalo mi sie wyrwac originalne lampy helli montowane w tej budzie z originalnym xenonie i soczewa.

3) Zakup w miare dobrej felgi - plan rowniez w zasadzie wykonany. Zamowilem juz MAM z serii "8". Niestety tylko 17" - ale z zalozenia to auto ma zostac jednak dupowozem
Montaz na wiosne...

4) obnizenie zawieszenia - pewno bedzie lightowe -30/30 - ktore tez wyladuje w aucie na wiosne..
Generalizujac, poza tymi powyzszymi zmianami sramnatuningi.com w tym aucie
Zdjec Paska narazie za wiele nie ma, bo suma sumarum to i tak seria jeszcze






Mam nadzieje, ze niebawem (w okolicach kwietnia) beda konkretne foty z modowania paska. Pozdrawiam!!


Czesc z Was pewno kojazy projekt mojego mk3, teraz jednakze rozpoczynam nowy dzial mego motoryyzacyjnego zycia

Za mk3 cholernie w sumie tesknie - w niego wlozylem chyba najwiecej pracy i serducha :sad2:
Jednak przyszedl moment, ze stwierdzilem, ze albo sprzedaje teraz - albo wcale. Koniunktura byla dobra - autko w ostatniej wersji (z seria zawiasem) sprzedalem koncem
pazdziernika tego roku

Jednakze trzeba bylo sie szybko otrzasnac - kolejny rozdzial zycia zostawic za soba - treba sie rozwijac - mimo, ze obiecalem sobie, ze do mk3 jeszcze napewno wroce

Tak wiec powstal plan zakupu nowszej fury. Plan ma tylko cztery rozdzialy tym razem

1) zakup auta z koncernu VAG, dosyc duzego, z mocnym silnikiem, generalnie dupowoza, koniecznie z dobrym spasem - no i udalo sie.
Kilka dni po sprzedazy mk3 zakupilem VW Passata B5 2.8 V6 30V 194 KM magicznym napedem zwanym syncro - tutaj opartym na stalym napedzie z centralnym mechanizmem roznicowym typu Torsen - czyli zywcem tak jak i silnik zaczerpniete z Audi Quattro

Auto w tej wersji wyrozniaja polskory w kolorze nadwozia, kolor budy zarezerwowany tylko dla wersji V6 (benzyna i TDI), z tylu lampy Hella Red z serii Colour Magic.
2) Zakup soczewek na przod + zainstalowanie xenona - rowniez juz wykonane. Udalo mi sie wyrwac originalne lampy helli montowane w tej budzie z originalnym xenonie i soczewa.

3) Zakup w miare dobrej felgi - plan rowniez w zasadzie wykonany. Zamowilem juz MAM z serii "8". Niestety tylko 17" - ale z zalozenia to auto ma zostac jednak dupowozem


4) obnizenie zawieszenia - pewno bedzie lightowe -30/30 - ktore tez wyladuje w aucie na wiosne..
Generalizujac, poza tymi powyzszymi zmianami sramnatuningi.com w tym aucie

Zdjec Paska narazie za wiele nie ma, bo suma sumarum to i tak seria jeszcze










Mam nadzieje, ze niebawem (w okolicach kwietnia) beda konkretne foty z modowania paska. Pozdrawiam!!
