A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
A jednak znowu VW
Jaka jest cena tej osłonki ?
Bo rozumiem że w ASO jedynie dostępna...
Bo rozumiem że w ASO jedynie dostępna...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu VW
I to się montuje na jakieś spinki z tego co widziałem ?
Wpinane w lamele radiatora ?
Wpinane w lamele radiatora ?
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu VW
Kolejna wymiana oleju (we własnym zakresie) po 15 tyś km.
45 tyś km (dopiero) nawinięte na koła. Jak na razie wszystko sprawnie śmiga i działa.
Dużym plusem jest nadal utrzymujące się niskie spalanie - średnio cały czas ok 5,5 litrów ON.
Z drugiej strony jak porównuję dokonania z poprzednikiem - zasłużonym ALH - który przy silniku 1.9 bez problemów tyle samo notował średnie z całego zbiornika to pytam się gdzie ta oszczędność i czego.
45 tyś km (dopiero) nawinięte na koła. Jak na razie wszystko sprawnie śmiga i działa.
Dużym plusem jest nadal utrzymujące się niskie spalanie - średnio cały czas ok 5,5 litrów ON.
Z drugiej strony jak porównuję dokonania z poprzednikiem - zasłużonym ALH - który przy silniku 1.9 bez problemów tyle samo notował średnie z całego zbiornika to pytam się gdzie ta oszczędność i czego.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
A jednak znowu VW
(śledzik)
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
A jednak znowu VW
Dzisiaj rano obejrzałem sobie dokładnie auto: przebieg 46tyś km z hakiem a klocki hamulcowe z przodu może ze 3mm przytarte (widać jeszcze skosy) zaś tylne to jakby wczoraj założone - zero zużycia. A nikt tego nie wymieniał - auto było dotychczas raz na przeglądzie po 30 tyś km w ASO gdzie zmienili tylko olej z filtrami. Po tarczach tez nie widać zużycia zatem VW poprawił się bardzo w tej materii. Fakt że auto w większości an pusto lata a jak już coś targa to nie więcej jak 200kg + kierowca ale przebieg swoje robi. Jak tak dalej pójdzie to powinien do 80ciu dobić na przodzie z pewnością.
Co mnie jeszcze bardziej zdziwiło to żarówki reflektorów przednich: wiecie ze tam stara poczciwa H4 siedzi ?? Spodziewałem się jakiegoś cudactwa-ustrojstwa po 40zł sztuka i jeszcze na zamówienie a tu proszę - stare, poczciwe i trwałe H4.
Światła do jazdy dziennej też wykombinowane bo z jednej strony na klasycznej żarówce 12V/21/5W czyli "taniej się już nie da"
z drugiej pełnią na zmianę funkcje pozycyjnych i dziennych, z trzeciej jak na dzienne 42W zapotrzebowania to jednak sporo i mogli się pokusić o jakieś trwałe i oszczędne LED`owe. Ja raczej nie zainwestuje zwłaszcza kiedy ok 2 dych jedna kosztuje
A no i jest pierwsza awaria: drzwi suwanych bocznych, konkretnie klamki. Nieraz trzeba z 10x szarpnąć, ta się otwiera na całą skalę ale nie ciągnie za sobą mechanizmu zwalniającego rygiel/zamek.
Co tam może szwankować ? czy od razu do ASO i zażądać wymiany całych drzwi ?
Co mnie jeszcze bardziej zdziwiło to żarówki reflektorów przednich: wiecie ze tam stara poczciwa H4 siedzi ?? Spodziewałem się jakiegoś cudactwa-ustrojstwa po 40zł sztuka i jeszcze na zamówienie a tu proszę - stare, poczciwe i trwałe H4.
Światła do jazdy dziennej też wykombinowane bo z jednej strony na klasycznej żarówce 12V/21/5W czyli "taniej się już nie da"


A no i jest pierwsza awaria: drzwi suwanych bocznych, konkretnie klamki. Nieraz trzeba z 10x szarpnąć, ta się otwiera na całą skalę ale nie ciągnie za sobą mechanizmu zwalniającego rygiel/zamek.
Co tam może szwankować ? czy od razu do ASO i zażądać wymiany całych drzwi ?

https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu VW
Wczoraj na spokojnie przejrzałem trochę stany płynów ustrojowych:
- sprysków brak - norma, jak ja nie wleję to żaden du*y nie ruszy żeby pod maskę zajrzeć
- płyn chłodniczy w zbiorniczku MIN - przez te lipcowe upały ubyło go od MAX - sporo jak na nowe auto
- olej silnikowy MIN !! a zrobił dopiero 12 tyś km od wymiany - pół litra dolałem.
Coś czuję że to był ostatni raz kiedy ten silnik tego "cudnego Edża" widział... jak ma robić takie numery.
Aktualny przebieg 57tys km
- sprysków brak - norma, jak ja nie wleję to żaden du*y nie ruszy żeby pod maskę zajrzeć
- płyn chłodniczy w zbiorniczku MIN - przez te lipcowe upały ubyło go od MAX - sporo jak na nowe auto
- olej silnikowy MIN !! a zrobił dopiero 12 tyś km od wymiany - pół litra dolałem.
Coś czuję że to był ostatni raz kiedy ten silnik tego "cudnego Edża" widział... jak ma robić takie numery.
Aktualny przebieg 57tys km
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu VW
Panowie - mam małą rozkminę.
60tyś km pękło i czas na zmianę oleju (Total Ineo Long Life 5W-30) wraz z kpl filtrów. I teraz z olejowym, powietrza i kabiny (Mann-Humel) nie ma problemów ale w przypadku wkładu filtra paliwa są dwa różne. Dla układu Mann-Humel przychodzi filtr PU-936/1 X a dla układu UFI PU-825 X.
Czy można to jakoś z zewnątrz po obudowie rozpoznać który filtr powinienem zamówić ?
Silnik 1.6TDI 102KM CAYD 2013 rok produkcji.
60tyś km pękło i czas na zmianę oleju (Total Ineo Long Life 5W-30) wraz z kpl filtrów. I teraz z olejowym, powietrza i kabiny (Mann-Humel) nie ma problemów ale w przypadku wkładu filtra paliwa są dwa różne. Dla układu Mann-Humel przychodzi filtr PU-936/1 X a dla układu UFI PU-825 X.
Czy można to jakoś z zewnątrz po obudowie rozpoznać który filtr powinienem zamówić ?
Silnik 1.6TDI 102KM CAYD 2013 rok produkcji.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu VW
No więc po serwisie.
Filtr paliwa okazał się być PU-825X, olej Total (j.w) i kolosalna różnica w dźwięku pracującego silnika. Nie wiem na ile to zasługa świeżego oleju a na ile zmiany producenta. Zobaczymy za kolejne 15 tys km.
Tyle że za chiny nie wiem jak skasować wyświetlający się komunikat o przeglądzie na 60 tyś km.
Sprawdzałem na YT. Jest kilka dot. tych nowych zegarów ale albo z pełnym MFA, albo przyciski w innym miejscu i kombinacja nie działa albo niby to samo co Golf 6 a kombinacja przycisków i zapłonu tutaj u mnie nie działa

Filtr paliwa okazał się być PU-825X, olej Total (j.w) i kolosalna różnica w dźwięku pracującego silnika. Nie wiem na ile to zasługa świeżego oleju a na ile zmiany producenta. Zobaczymy za kolejne 15 tys km.
Tyle że za chiny nie wiem jak skasować wyświetlający się komunikat o przeglądzie na 60 tyś km.
Sprawdzałem na YT. Jest kilka dot. tych nowych zegarów ale albo z pełnym MFA, albo przyciski w innym miejscu i kombinacja nie działa albo niby to samo co Golf 6 a kombinacja przycisków i zapłonu tutaj u mnie nie działa

https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu VW
Piasek napisz jak sprawuje się Caddylak. Trochę się stęskniłem za nową technolgią 

viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
A jednak znowu VW
W tym tygodniu 75 tyś km stuknie i znowu zmiana oleju z filtrem.
Generalnie mega rozczarowanie spalaniem: chleje. Poprzednik (1.9TDI ALH) zimą do 7miu dochodził a i to już męczony w kopnym śniegu, błocie pośniegowym itp. Wystarczyło puścić go w trasę: choćby i -30*C było poniżej 6 palił. Ten w warunkach tylko mrozu w okolicach -15*C już 8 średniego notował !! a drogi suche jak pieprz.
Odpala jak benzyna (w -18*C), jeździ bez problemów, wszystko ok ale koszmarnie pali jak na pojemność i cały MIT eko made in VW.
Latem z klimą i po autostradach mniej średnio palił niż jak mrozy przyszły. Pomimo kpl osłon komory silnika bez trasy albo przynajmniej 10km jazdy 80-100km/h nie ma mowy żeby złapał temp. roboczą i zapewne to jest przyczyna.
A 8-8,5 średniego nawet przy obecnych cenach ON to i tak duże koszty przejazdu.
T4 z 2.5TDI R5 którego mamy mniej pali w analogicznych warunkach niż ten.
No i z tego co się dowiedziałem wskazania serwisowe z licznika w dostawczych VW skasować można tylko poprzez złącze diagnostyczne. Żadna kombinacja przycisków w liczniku, z kluczykiem i bez, nie przynosi rezultatów, podczas kiedy w osobowych z tym licznikiem bez problemów można kasować z poziomu przycisków.
Zadowolony bezapelacyjnie jestem z oliwy jaką ostatnio zastosowałem (Total) toteż tym razem znowu to samo w silnik idzie.
Rozruch w -18*C i od razu tak pracuje jakby przed chwilą zgaszony. Cisza od początku. Konsumpcja ... jeżeli jakaś jest to niezauważalna. Zero dolewek a ma okazje bo i autostrady, i zimne rozruchy itp. Poprzedni Edge 5W-30 jednak znikał.
Plusy za heble: 75 tyś km i ani tarcze jakoś specjalnie zużyte, klocków też koło 70% jeszcze. Za to brawa się należą i pochwała bo i skuteczne i trwałe. Podobnie żarówki: równe 2 lata i 75 tyś km i jeszcze żadnej nie wymieniliśmy.
Generalnie mega rozczarowanie spalaniem: chleje. Poprzednik (1.9TDI ALH) zimą do 7miu dochodził a i to już męczony w kopnym śniegu, błocie pośniegowym itp. Wystarczyło puścić go w trasę: choćby i -30*C było poniżej 6 palił. Ten w warunkach tylko mrozu w okolicach -15*C już 8 średniego notował !! a drogi suche jak pieprz.
Odpala jak benzyna (w -18*C), jeździ bez problemów, wszystko ok ale koszmarnie pali jak na pojemność i cały MIT eko made in VW.
Latem z klimą i po autostradach mniej średnio palił niż jak mrozy przyszły. Pomimo kpl osłon komory silnika bez trasy albo przynajmniej 10km jazdy 80-100km/h nie ma mowy żeby złapał temp. roboczą i zapewne to jest przyczyna.
A 8-8,5 średniego nawet przy obecnych cenach ON to i tak duże koszty przejazdu.
T4 z 2.5TDI R5 którego mamy mniej pali w analogicznych warunkach niż ten.
No i z tego co się dowiedziałem wskazania serwisowe z licznika w dostawczych VW skasować można tylko poprzez złącze diagnostyczne. Żadna kombinacja przycisków w liczniku, z kluczykiem i bez, nie przynosi rezultatów, podczas kiedy w osobowych z tym licznikiem bez problemów można kasować z poziomu przycisków.
Zadowolony bezapelacyjnie jestem z oliwy jaką ostatnio zastosowałem (Total) toteż tym razem znowu to samo w silnik idzie.
Rozruch w -18*C i od razu tak pracuje jakby przed chwilą zgaszony. Cisza od początku. Konsumpcja ... jeżeli jakaś jest to niezauważalna. Zero dolewek a ma okazje bo i autostrady, i zimne rozruchy itp. Poprzedni Edge 5W-30 jednak znikał.
Plusy za heble: 75 tyś km i ani tarcze jakoś specjalnie zużyte, klocków też koło 70% jeszcze. Za to brawa się należą i pochwała bo i skuteczne i trwałe. Podobnie żarówki: równe 2 lata i 75 tyś km i jeszcze żadnej nie wymieniliśmy.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
A jednak znowu VW
WTF ?? tyle to bierze moja beta po programie na 175 ps, 300tys przelotu i przy ostrym dawaniu w palnik. Może trzeba skonfrontować VW z ich ofertą handlową w TVN turbo ?? Albo z tytułu rękojmi wad rzeczyPiasek pisze:Ten w warunkach tylko mrozu w okolicach -15*C już 8 średniego notował !! a drogi suche jak pieprz.

Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
A jednak znowu VW
Heh... musiałbym mieć drugiego a poza tym co zrobią... standardowe tłumaczenie: warunki atmosferyczne, drogowe, indywidualne cechy kierowcy itp. Poza tym niech już oni lepiej tam nie grzebią bo tylko pogorszyć mogą. Mam nadzieję że konsumpcja zejdzie do normalnej wraz ze wzrostem średnich temperatur dobowych.
Jak pisałem: generalnie osioł jak osioł - do roboty dobry... gdyby nie to spalanie.
Kwestia ile jeszcze wytrzyma DPF przy 2x większym od zdeklarowanego spalania na 100km. 2x wiecej pali, 2x tyle paliwa przepuszcza przez filtry, 2x tyle spalin generuje... a wydech i filtr tylko jeden
Jak pisałem: generalnie osioł jak osioł - do roboty dobry... gdyby nie to spalanie.
Kwestia ile jeszcze wytrzyma DPF przy 2x większym od zdeklarowanego spalania na 100km. 2x wiecej pali, 2x tyle paliwa przepuszcza przez filtry, 2x tyle spalin generuje... a wydech i filtr tylko jeden

https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości