: czw lut 11, 2010 02:42
Oj szykuje sie ciekawe autko modyfikacje zdecydowanie na + styl autka tez niczego sobie
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
pasują bez problemu plug n' play, to te od KRa trzeba przerabiać.herbiasty pisze:Walki od ABF pasuja do 9A?? slyszalem ze ssacy jest inny...
no jest troche głośniej na wyskoich RPM. ale przy normalnej jezdzie i w trasie jest całkiem cicho, też nie lubie głośnych wydechów także nie pozwolił bym aby było za głośnobialko1991 pisze:mustang877, dużo głośniej bez końcowego tłumika się jeździ w 16v?
masz racje i dlatego lampy bedą Clear Smoked LED od In Pro ale to w późniejszym czasie najpierw silnik.bialko1991 pisze:orek ładniutki, tylko lampy z ciemnym kierunkiem bym widział
niższy nie jest, raczej jak rajdówka WRC sie robi przy wyższych obrotach ale jeszcze nie jest przesadnie głośno, spokojnie da sie jechać w trasie, niski dzwiek jest na jałowym biegu i do 2tys jest charakterystyczny bas, poźniej co raz bardziej przypomina KJS czym wyżej go zakręcebialko1991 pisze:ciężko opisać nie.. w sumie jak cicho słucham muzyki to mi nawet oryginalny wydech przeszkadza przy ok 140.. no i przy tych samych obrotach na niskich biegach ale to może kwestia nieszczelności z racji wieku.. ogólnie to dzwięk staje się niższy? czy się nie zmienia? czy cos jak w kjs'ach?
moge nagrać nie ma problemu, auto w całości jeszcze nie rozebrane dopóki wiosna nie zagości u nas na podlasiu teraz własnie na dniach zaczałem spawać koncowy tłumik z kwasówki bo mam samą puszkę Jetexa ale bedzie przelot 53mm z dwururką 2x fi 50 z tłumikiem jeszcze odrobine ciszej bedzie.bialko1991 pisze:a miałbyś możliwość nagrania? czy auto rozebrane ?:)
najlepiej by było końcowy zrobić na przelot z rurą fi 55 i tak jak mowisz z nierdzewki oczywiściebialko1991 pisze:ja myśle wasnie o rurach z nierdzewki i na to jakąś puszke dać, żeby wyglądało jak tłumik