Strona 6 z 20

: czw lut 11, 2010 02:42
autor: Akeitsu
Oj szykuje sie ciekawe autko :) modyfikacje zdecydowanie na + styl autka tez niczego sobie :)

: czw lut 11, 2010 10:54
autor: herbiasty
Walki od ABF pasuja do 9A?? slyszalem ze ssacy jest inny... Kolektor dobra sprawa bo w 9A jest przywaskawy :)

: pt lut 12, 2010 14:23
autor: mustang877
herbiasty pisze:Walki od ABF pasuja do 9A?? slyszalem ze ssacy jest inny...
pasują bez problemu plug n' play, to te od KRa trzeba przerabiać.

: czw lut 25, 2010 00:15
autor: bialko1991
mustang877, dużo głośniej bez końcowego tłumika się jeździ w 16v? Corek ładniutki, tylko lampy z ciemnym kierunkiem bym widział :)

: czw lut 25, 2010 00:26
autor: mustang877
bialko1991 pisze:mustang877, dużo głośniej bez końcowego tłumika się jeździ w 16v?
no jest troche głośniej na wyskoich RPM. ale przy normalnej jezdzie i w trasie jest całkiem cicho, też nie lubie głośnych wydechów także nie pozwolił bym aby było za głośno :)

: czw lut 25, 2010 00:31
autor: bialko1991
ciężko opisać nie.. ;) w sumie jak cicho słucham muzyki to mi nawet oryginalny wydech przeszkadza przy ok 140.. no i przy tych samych obrotach na niskich biegach ;) ale to może kwestia nieszczelności z racji wieku.. :) ogólnie to dzwięk staje się niższy? czy się nie zmienia? czy cos jak w kjs'ach? :helm:

: czw lut 25, 2010 00:32
autor: mustang877
bialko1991 pisze:orek ładniutki, tylko lampy z ciemnym kierunkiem bym widział
masz racje i dlatego lampy bedą Clear Smoked LED od In Pro ale to w późniejszym czasie :) najpierw silnik.

: czw lut 25, 2010 00:39
autor: mustang877
bialko1991 pisze:ciężko opisać nie.. w sumie jak cicho słucham muzyki to mi nawet oryginalny wydech przeszkadza przy ok 140.. no i przy tych samych obrotach na niskich biegach ale to może kwestia nieszczelności z racji wieku.. ogólnie to dzwięk staje się niższy? czy się nie zmienia? czy cos jak w kjs'ach?
niższy nie jest, raczej jak rajdówka WRC sie robi przy wyższych obrotach :) ale jeszcze nie jest przesadnie głośno, spokojnie da sie jechać w trasie, niski dzwiek jest na jałowym biegu i do 2tys jest charakterystyczny bas, poźniej co raz bardziej przypomina KJS czym wyżej go zakręce :)

: czw lut 25, 2010 00:45
autor: bialko1991
a miałbyś możliwość nagrania? czy auto rozebrane ?:)
wiadomo, ze po samym modzie puszki juz robi się prawie v6 na kręceniu.. ;)

: czw lut 25, 2010 00:57
autor: mustang877
bialko1991 pisze:a miałbyś możliwość nagrania? czy auto rozebrane ?:)
moge nagrać nie ma problemu, auto w całości jeszcze nie rozebrane dopóki wiosna nie zagości u nas na podlasiu :) teraz własnie na dniach zaczałem spawać koncowy tłumik z kwasówki bo mam samą puszkę Jetexa ale bedzie przelot 53mm z dwururką 2x fi 50 z tłumikiem jeszcze odrobine ciszej bedzie.

: czw lut 25, 2010 08:28
autor: bialko1991
ja myśle wasnie o rurach z nierdzewki i na to jakąś puszke dać, żeby wyglądało jak tłumik :)

: czw lut 25, 2010 16:41
autor: mustang877
bialko1991 pisze:ja myśle wasnie o rurach z nierdzewki i na to jakąś puszke dać, żeby wyglądało jak tłumik
najlepiej by było końcowy zrobić na przelot z rurą fi 55 i tak jak mowisz z nierdzewki oczywiście :)

: czw lut 25, 2010 17:36
autor: signum
naprawdę autko wymiata. Piękny czerwony kolor najbardziej odpowiedni dla corka. pozdro

: pt lut 26, 2010 01:46
autor: mustang877
dzięki signum, :)
bialko1991, to obiecany filmik:), tak to pracuje, mi sie nawet podoba ten dzwięk :)