Strona 6 z 7

: pt maja 22, 2009 19:50
autor: LCQ
te w Polsce wyrwałem, cena przyzwoita

: pt maja 22, 2009 21:49
autor: AD6
jak dobrze wyczytałem wcześniej miałeś 268 i zmieniłeś na 276 na 268 miałeś strojony silnik przez GTO czy teraz po zmianie na 276 był robiony remap czy jeździsz na zestrojonym pod 268 ??

: czw cze 11, 2009 00:31
autor: LCQ
nie byłem jeszcze na strojeniu z 276

tak brzmi wydech (jeszcze nie wygrzany z 80 Km przjechane), nakręce w najbliższych dniach coś ciekawszego :) 1 tłumik przelotowy ponad 50 cm, końcowy dedykowany na zamówienie by MG Motorsport pod ABF :) (60 mm średnicy)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

... annel_page

: pt cze 12, 2009 10:55
autor: hunterek
piekna IBI daje rade. Drze ryja niesamowicie i do tego niezle sie odpycha ;] Powodzenia w modach

: pt cze 12, 2009 16:44
autor: LCQ
dzięki kolego, jeszcze coś tam pomodze w ibi :helm:

przedwczoraj na mokrej nawierzchni testowałem ibi wyszło 7 sek do setki, a wczoraj na suchej wyszło tyle (auto nie odciążone, da się zdecydowanie lepiej, postartuje kilka razy to napisze co wyszło, teraz tylko inna skrzynka i bedzie git)

http://zapodaj.net/85339590.jpg.html

http://zapodaj.net/12856604.jpg.html

: sob cze 13, 2009 16:39
autor: paja
Ładna ibiza i niezłe czasy. tylko pogratulowac

: sob cze 13, 2009 19:27
autor: konrad141
kurde, teraz juz sie pewnie fajnie smiga :bigok:

a ile wazy taka seryjna ibiza cupra z ABF'em pod maską ?

: ndz cze 14, 2009 20:21
autor: LCQ
seat ibiza cupra waży ok 1100 kg, seat ibiza gti (2e) waży ok 1005 kg, moja coś pomiędzy :)

P.S. dzięki chłopaki za komentarze :bigok:

pozdrawiam

: wt cze 16, 2009 12:13
autor: jawor87
LCQ pisze:seat ibiza cupra waży ok 1100 kg, seat ibiza gti (2e) waży ok 1005 kg, moja coś pomiędzy :)
ostatnio byłem na diagnostyce,zważyli mi golfa i wyszło 1300kg z kierowcą,czyli jakieś 1220kg sam golf z tym że mam w nim gaz, więc jakieś 30kg więcej niż był by bez :chytry: Skubaniec ciężki w porównaniu do twojej IbI

: wt cze 16, 2009 16:19
autor: LCQ
jawor87 pisze:
LCQ pisze:seat ibiza cupra waży ok 1100 kg, seat ibiza gti (2e) waży ok 1005 kg, moja coś pomiędzy :)
ostatnio byłem na diagnostyce,zważyli mi golfa i wyszło 1300kg z kierowcą,czyli jakieś 1220kg sam golf z tym że mam w nim gaz, więc jakieś 30kg więcej niż był by bez :chytry: Skubaniec ciężki w porównaniu do twojej IbI
mk3 są ciężkawe, co innego mk2 liczmy z ABFem, takim autem da się pojechać 240 i nie zobaczyć śmierci w oczach (dobra waga, co do osigów jak i trzymania na drodze), w porównaniu z mk1 :helm:

: wt cze 16, 2009 16:27
autor: paja
LCQ pisze:mk3 są ciężkawe, co innego mk2 liczmy z ABFem, takim autem da się pojechać 240 i nie zobaczyć śmierci w oczach (dobra waga, co do osigów jak i trzymania na drodze), w porównaniu z mk1 :helm:
no to fakt, mkII prowadzi sie jak bajecznie w porownaniu do mk1 :(

: wt cze 16, 2009 23:12
autor: LCQ
paja pisze:no to fakt, mkII prowadzi sie jak bajecznie w porownaniu do mk1 :(
za to można dołożyć bardzo krótką skrzynke, wtedy to zapycha niesamowicie :)

: wt cze 16, 2009 23:17
autor: AD6
LCQ pisze:
paja pisze:no to fakt, mkII prowadzi sie jak bajecznie w porownaniu do mk1 :(
za to można dołożyć bardzo krótką skrzynke, wtedy to zapycha niesamowicie :)
i karta stałego klienta u gumiarza :kac:

: wt cze 16, 2009 23:25
autor: LCQ
AD6 pisze:
LCQ pisze:
paja pisze:no to fakt, mkII prowadzi sie jak bajecznie w porownaniu do mk1 :(
za to można dołożyć bardzo krótką skrzynke, wtedy to zapycha niesamowicie :)
i karta stałego klienta u gumiarza :kac:
jak kogoś stać na dobre mody mechaniczne to tym bardziej powinno na opony :satan: (wybór opon z odpowiednią mieszanką też jest nie mały)