: pt maja 22, 2009 19:50
te w Polsce wyrwałem, cena przyzwoita
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
ostatnio byłem na diagnostyce,zważyli mi golfa i wyszło 1300kg z kierowcą,czyli jakieś 1220kg sam golf z tym że mam w nim gaz, więc jakieś 30kg więcej niż był by bezLCQ pisze:seat ibiza cupra waży ok 1100 kg, seat ibiza gti (2e) waży ok 1005 kg, moja coś pomiędzy
mk3 są ciężkawe, co innego mk2 liczmy z ABFem, takim autem da się pojechać 240 i nie zobaczyć śmierci w oczach (dobra waga, co do osigów jak i trzymania na drodze), w porównaniu z mk1jawor87 pisze:ostatnio byłem na diagnostyce,zważyli mi golfa i wyszło 1300kg z kierowcą,czyli jakieś 1220kg sam golf z tym że mam w nim gaz, więc jakieś 30kg więcej niż był by bezLCQ pisze:seat ibiza cupra waży ok 1100 kg, seat ibiza gti (2e) waży ok 1005 kg, moja coś pomiędzySkubaniec ciężki w porównaniu do twojej IbI
no to fakt, mkII prowadzi sie jak bajecznie w porownaniu do mk1LCQ pisze:mk3 są ciężkawe, co innego mk2 liczmy z ABFem, takim autem da się pojechać 240 i nie zobaczyć śmierci w oczach (dobra waga, co do osigów jak i trzymania na drodze), w porównaniu z mk1
za to można dołożyć bardzo krótką skrzynke, wtedy to zapycha niesamowiciepaja pisze:no to fakt, mkII prowadzi sie jak bajecznie w porownaniu do mk1
i karta stałego klienta u gumiarzaLCQ pisze:za to można dołożyć bardzo krótką skrzynke, wtedy to zapycha niesamowiciepaja pisze:no to fakt, mkII prowadzi sie jak bajecznie w porownaniu do mk1
jak kogoś stać na dobre mody mechaniczne to tym bardziej powinno na oponyAD6 pisze:i karta stałego klienta u gumiarzaLCQ pisze:za to można dołożyć bardzo krótką skrzynke, wtedy to zapycha niesamowiciepaja pisze:no to fakt, mkII prowadzi sie jak bajecznie w porownaniu do mk1