Strona 5 z 15

: pt paź 23, 2009 12:30
autor: becior
Jak pomalujesz ic na black to będzie ładniej.

: pn paź 26, 2009 23:52
autor: Kenet
Dziś bardzo ważny i owocny dzień za nami. Ibiza miałabyć już odpalona, ale nie doszły wtyczki do wtrysków i to nas zablokowało żeby odpalić. Od południa walczyliśmy, założyliśmy kolektor i turbo już docelowo, podłączyliśmy spływ oleju, podłączyliśmy wodę, termoparę od EGT, założyliśmy ssący z przepustnicą oraz listwę wtryskową. Podłączyliśmy paliwo, parę różnych wtyczek, wskaźniki boostu i egt, oraz spieliśmy rozrząd oraz zalaliśmy silnik motulem. Następnie pokręciliśmy rozrusznikiem aby sprawdzić czy olej będzie płynął do turbo. Wszystko było ok, podłączyliśmy smarowanie do turbiny, ale padła decyzja żeby zarobić przewód inaczej i jutro będzie nowy. Jutro powinniśmy mieć już wtyczki, założymy dolot i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to odpalimy :okej:

A tutaj parę fotek:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Pozdr.

: śr paź 28, 2009 00:39
autor: Kenet
Ostatni element układanki:
Obrazek

Jutro ostateczne starcie. :satan:

: śr paź 28, 2009 22:21
autor: jemiol7
Dzisiaj był pierwszy odpał od pół roku :grin: Jest totalnie przelany, przez co ma problem z równą pracą i utrzymywaniem obrótów. Jutro się zdejmie trochę wachy i jak wszystko będzię już docelowo "połączone" to się jakoś doturlam na strojenie.

: śr paź 28, 2009 22:51
autor: lipass
jemiol7 pisze:jak wszystko będzię już docelowo "połączone" to się jakoś doturlam na strojenie.
Kuba stroi? podaj czas i miejsce na pw :food: :grin:

: czw paź 29, 2009 00:51
autor: Kenet
Tak Coobcio będzie stroił, ale czas i miejsce jeszcze nieznane.
Auto odpaliło ale wygląda na mega przelane i jutro musimy pobawić sie ecumasterem. Zostało tochę śrubek do przykręcenia i przewodów do ogrnięcia żeby ładnie wygladało. Pozdr.

: czw paź 29, 2009 09:49
autor: tirsone
nono :D się dzieje.

Mam nadzieję, że już niedługo będziesz w końcu mógł się nacieszyć tym ABF-T : )

pzdr

: czw paź 29, 2009 19:28
autor: Kenet
Dzisiaj auto odpalone, zdjęliśmy na ecumasterze paliwa i od razu ręką odjął. Silnik chodzi ładnie, ochoczo się kręci, ale nie jeździliśmy jeszcze bo parę rzeczy trzeba poprawić ale to już tylko pierdółki i w poniedziałek jak będzie sucho to strojenie :food:

Ogólnie mega sie cieszymy bo wielu znajomych wątpiło, ze wóz wogóle odpali :D

A tu narazie jeden film, chyba wiadomo o co chodzi:
[youtube][/youtube]

W DP jest gwint na sondę ale seryjna została uszkodzona podczas transportu samochodu. Nowej jeszcze nie ma i jest dosyć głośno, ale myślę, że słychać co trzeba.
Póki co cel osiągnięty :okej:

Teraz osprzęt znów jest w częściach i do niedzieli składamy na gotowo.

: czw paź 29, 2009 19:53
autor: AD6
silnik odpalił to najważniejsze gratulacje będzie killer

: ndz lis 01, 2009 10:44
autor: Rafalek114
Projekt bardzo ciekawy ,ale nie rozumiem troche podejscia do sprawy ... macie kute korby , to dlaczego takie male turbo ?? trzeba bylo chociaz gt28rs podczepic i dac mocniejsze korby . Co by 300+ bylo :jezor:

: ndz lis 01, 2009 14:31
autor: Kenet
Nie wszystko naraz, lepiej stopniowo zwiększać moc coby się szybko nie znudziło. 300+ to i tak dużo jak na lekką ośkę, auto nie jest budowane na 1/4, ma sprawiać przyjemność wieczorami na mieście. Poza tym, są jeszcze pieniądze z którymi trzeba się liczyć. Korby kute zostały kupione w czasach taniego dolara i wyszło 1400 zł, teraz byłoby to 1000zł więcej, podobnie z turbiną.

Jak się wszystko sprawdzi to na pewno moc będzie dalej podnoszona, górnej granicy nie ustalamy narazie.

: śr lis 04, 2009 00:29
autor: Kenet
Ibiza jeździła już dzisiaj o własnych siłach, ba nawet boost był... i to konkretny momentami. Jutro końcowe strojenie, nowy mapsensor i ok. 0,6-0,7 bara pewnie na początek o ile uda się założyć walbro o jakiejś ludzkiej godzinie. Mam jakieś tam filmiki, ale jutro wrzucę ciekawsze. Narazie jest 0,5 bara i auto wystrojone aby się dało jeździć jako tako. Jutro montaż pompy i jedziemy z koksem ostatecznie.

Tak to wygląda na chwile obecną, jest trochę wężyków do kupienia żeby ładnie było i pod kolor :P

ObrazekObrazekObrazek

I jeszcze jedno, do której z tych końcówej idzie "-" bo w ferworze walki nam się pomieszało. Do prawej "-" z tego co pamiętam tak?
Obrazek

A i tak na potwierdzenie:


Pozdr.

: śr lis 04, 2009 08:49
autor: jemiol7
Z wpiętym MBC był ponad 1 bar przy 3 tys. obr i ładował dalej. Myśleliśmy że trzeba będzie cięgno od actuatora przerabiać żeby było "luźniejsze". Po wyeliminowaniu MBC jest ładne stałe 04,-0,5 bara. Dziś jak wszystko dobrze pójdzie to bedzie bardziej docelowe strojenie. :grin:

: śr lis 04, 2009 21:20
autor: Kenet
Auto wystrojone dosyć bezpiecznie na 0,5 bara. Teraz trochę się pojeździ żeby się wszystko ułożyło, a później dłubiemy dalej.

Super uczucie, że się udało :okej: . Szczególnie właściciel jest wniebowzięty, bo wiele wyrzeczeń kosztował ten projekt, powstawał w bólach, w garażu wieczorami, po zajęciach itp.

Nareszcie można się w pełni pochwalić, auto jeździ w pełni sprawne, 0,5 bara jest już przy 2,5 tys i trzyma do końca pod idciecie. Następny etap to pewnie delikatnie większy boost, a na wiosne kucizna i pełen ogień. Pozdro