Seat Ibiza Cupra ABF+Turbo

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » pt paź 23, 2009 12:30

Jak pomalujesz ic na black to będzie ładniej.


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
Kenet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lut 23, 2009 13:15
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » pn paź 26, 2009 23:52

Dziś bardzo ważny i owocny dzień za nami. Ibiza miałabyć już odpalona, ale nie doszły wtyczki do wtrysków i to nas zablokowało żeby odpalić. Od południa walczyliśmy, założyliśmy kolektor i turbo już docelowo, podłączyliśmy spływ oleju, podłączyliśmy wodę, termoparę od EGT, założyliśmy ssący z przepustnicą oraz listwę wtryskową. Podłączyliśmy paliwo, parę różnych wtyczek, wskaźniki boostu i egt, oraz spieliśmy rozrząd oraz zalaliśmy silnik motulem. Następnie pokręciliśmy rozrusznikiem aby sprawdzić czy olej będzie płynął do turbo. Wszystko było ok, podłączyliśmy smarowanie do turbiny, ale padła decyzja żeby zarobić przewód inaczej i jutro będzie nowy. Jutro powinniśmy mieć już wtyczki, założymy dolot i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to odpalimy :okej:

A tutaj parę fotek:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Pozdr.
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 23:53 przez Kenet, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kenet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lut 23, 2009 13:15
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » śr paź 28, 2009 00:39

Ostatni element układanki:
Obrazek

Jutro ostateczne starcie. :satan:



Awatar użytkownika
jemiol7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr paź 01, 2008 14:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jemiol7 » śr paź 28, 2009 22:21

Dzisiaj był pierwszy odpał od pół roku :grin: Jest totalnie przelany, przez co ma problem z równą pracą i utrzymywaniem obrótów. Jutro się zdejmie trochę wachy i jak wszystko będzię już docelowo "połączone" to się jakoś doturlam na strojenie.


Moja Ibiza ABF TURBO 319 KM 409 NM http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » śr paź 28, 2009 22:51

jemiol7 pisze:jak wszystko będzię już docelowo "połączone" to się jakoś doturlam na strojenie.
Kuba stroi? podaj czas i miejsce na pw :food: :grin:



Awatar użytkownika
Kenet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lut 23, 2009 13:15
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » czw paź 29, 2009 00:51

Tak Coobcio będzie stroił, ale czas i miejsce jeszcze nieznane.
Auto odpaliło ale wygląda na mega przelane i jutro musimy pobawić sie ecumasterem. Zostało tochę śrubek do przykręcenia i przewodów do ogrnięcia żeby ładnie wygladało. Pozdr.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw paź 29, 2009 09:49

nono :D się dzieje.

Mam nadzieję, że już niedługo będziesz w końcu mógł się nacieszyć tym ABF-T : )

pzdr


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Kenet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lut 23, 2009 13:15
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » czw paź 29, 2009 19:28

Dzisiaj auto odpalone, zdjęliśmy na ecumasterze paliwa i od razu ręką odjął. Silnik chodzi ładnie, ochoczo się kręci, ale nie jeździliśmy jeszcze bo parę rzeczy trzeba poprawić ale to już tylko pierdółki i w poniedziałek jak będzie sucho to strojenie :food:

Ogólnie mega sie cieszymy bo wielu znajomych wątpiło, ze wóz wogóle odpali :D

A tu narazie jeden film, chyba wiadomo o co chodzi:
[youtube][/youtube]

W DP jest gwint na sondę ale seryjna została uszkodzona podczas transportu samochodu. Nowej jeszcze nie ma i jest dosyć głośno, ale myślę, że słychać co trzeba.
Póki co cel osiągnięty :okej:

Teraz osprzęt znów jest w częściach i do niedzieli składamy na gotowo.
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 20:22 przez Kenet, łącznie zmieniany 5 razy.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw paź 29, 2009 19:53

silnik odpalił to najważniejsze gratulacje będzie killer
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 19:53 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » ndz lis 01, 2009 10:44

Projekt bardzo ciekawy ,ale nie rozumiem troche podejscia do sprawy ... macie kute korby , to dlaczego takie male turbo ?? trzeba bylo chociaz gt28rs podczepic i dac mocniejsze korby . Co by 300+ bylo :jezor:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Kenet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lut 23, 2009 13:15
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » ndz lis 01, 2009 14:31

Nie wszystko naraz, lepiej stopniowo zwiększać moc coby się szybko nie znudziło. 300+ to i tak dużo jak na lekką ośkę, auto nie jest budowane na 1/4, ma sprawiać przyjemność wieczorami na mieście. Poza tym, są jeszcze pieniądze z którymi trzeba się liczyć. Korby kute zostały kupione w czasach taniego dolara i wyszło 1400 zł, teraz byłoby to 1000zł więcej, podobnie z turbiną.

Jak się wszystko sprawdzi to na pewno moc będzie dalej podnoszona, górnej granicy nie ustalamy narazie.



Awatar użytkownika
Kenet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lut 23, 2009 13:15
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » śr lis 04, 2009 00:29

Ibiza jeździła już dzisiaj o własnych siłach, ba nawet boost był... i to konkretny momentami. Jutro końcowe strojenie, nowy mapsensor i ok. 0,6-0,7 bara pewnie na początek o ile uda się założyć walbro o jakiejś ludzkiej godzinie. Mam jakieś tam filmiki, ale jutro wrzucę ciekawsze. Narazie jest 0,5 bara i auto wystrojone aby się dało jeździć jako tako. Jutro montaż pompy i jedziemy z koksem ostatecznie.

Tak to wygląda na chwile obecną, jest trochę wężyków do kupienia żeby ładnie było i pod kolor :P

ObrazekObrazekObrazek

I jeszcze jedno, do której z tych końcówej idzie "-" bo w ferworze walki nam się pomieszało. Do prawej "-" z tego co pamiętam tak?
Obrazek

A i tak na potwierdzenie:


Pozdr.
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 00:34 przez Kenet, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jemiol7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr paź 01, 2008 14:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jemiol7 » śr lis 04, 2009 08:49

Z wpiętym MBC był ponad 1 bar przy 3 tys. obr i ładował dalej. Myśleliśmy że trzeba będzie cięgno od actuatora przerabiać żeby było "luźniejsze". Po wyeliminowaniu MBC jest ładne stałe 04,-0,5 bara. Dziś jak wszystko dobrze pójdzie to bedzie bardziej docelowe strojenie. :grin:


Moja Ibiza ABF TURBO 319 KM 409 NM http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501

Awatar użytkownika
Kenet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lut 23, 2009 13:15
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » śr lis 04, 2009 21:20

Auto wystrojone dosyć bezpiecznie na 0,5 bara. Teraz trochę się pojeździ żeby się wszystko ułożyło, a później dłubiemy dalej.

Super uczucie, że się udało :okej: . Szczególnie właściciel jest wniebowzięty, bo wiele wyrzeczeń kosztował ten projekt, powstawał w bólach, w garażu wieczorami, po zajęciach itp.

Nareszcie można się w pełni pochwalić, auto jeździ w pełni sprawne, 0,5 bara jest już przy 2,5 tys i trzyma do końca pod idciecie. Następny etap to pewnie delikatnie większy boost, a na wiosne kucizna i pełen ogień. Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości