Strona 4 z 23

A jednak znowu VW

: ndz lis 30, 2014 13:17
autor: showtime
Wejdz w ETKA online :)

A jednak znowu VW

: ndz lis 30, 2014 13:57
autor: Piasek
No przekopałem i nie mogę znaleźć tego wyposażenia :grrr:

A jednak znowu VW

: ndz lis 30, 2014 14:05
autor: jhosef
Obrazek

Zdecydowanie nie kupowałbym zamiennika. Pierwsza zima, druga zaspa i posprzątane będzie.
Oryginalne mają te śmieszne kosteczki nadmuchane, one nieco wygłuszają.

A jednak znowu VW

: ndz lis 30, 2014 14:14
autor: showtime
Masz racje ale przy mojej glebie wymieniam ja dwa razy w roku wiec ori mi się nie oplaca :)

A jednak znowu VW

: ndz lis 30, 2014 17:17
autor: Piasek
jhosef, to coś nie teges albo nie do mojego modelu.
U mnie nie ma żadnych wsporników do dolnej osłony - od podłużnic są już zamontowane plastiki boczne do których przykręca się tylko dolną i mocuje ją z przodu pod zderzak i z tyłu.
I nie chodzi o izolację akustyczną a termiczną - żeby silnik szybciej temperaturę roboczą łapał

Natomiast numery które potrzebuję to kołków mocujących górną pokrywę maskującą silnika oraz najlepiej zdjęcie takiej osłony która to będzie z linka który wyżej zamieściłem

A jednak znowu VW

: ndz lis 30, 2014 17:52
autor: jhosef
03L103164 - czop kulisty
Z obrazka wynika, że 2 sztuki są potrzebne.

A jednak znowu VW

: czw gru 04, 2014 12:45
autor: Piasek
Zrobiłem dzisiaj foto silnika i wygląda na to że te mocowania są już fabrycznie - ale czy tylko 2 trzymają te osłony/pokrywy górne silnika ??
Czy tam jeszcze z jednej czy dwóch nie powinno być w miejscach zaznaczonych ? (sorry za jakość, całą podstawówkę plastykę odwalała za mnie koleżanka :hmm: )

Obrazek

I jeszcze foto osłony dolnej która przyszła - wygląda na całkiem dobrze wykonany produkt. W przyklejonej paczce kpl spinek i śrubek do montażu

Obrazek

A jednak znowu VW

: czw gru 04, 2014 13:16
autor: jhosef
Tak, tych dwóch Ci brakuje.
Wlew już jest od razu pod osłonę przygotowany. Ja do Polo musiałem przedłużkę kupić.

A jednak znowu VW

: czw gru 04, 2014 14:28
autor: Piasek
Poszukałem trochę i wychodzi na to iż to ta osłona jest montowana w Caddych z motorami 1.6TDI
i powinna mieć numer 03L 103 925 B (prawidłowy ??) spotkałem się jeszcze z oznaczeniem AR (w miejscu B) co to za różnica ? bo zewnętrzne wyglądają identycznie

Obrazek

A jednak znowu VW

: czw gru 04, 2014 14:30
autor: jhosef
Piasek pisze:Poszukałem trochę i wychodzi na to iż to ta osłona jest montowana w Caddych z motorami 1.6TDI
Wg ETKI to w ogóle nie było osłony w Cadillacu przy 1,6 TDI.

A jednak znowu VW

: czw gru 04, 2014 14:41
autor: Piasek
A foto zamieszczone powyżej pochodzi właśnie z VW Caddy znalezionego na e-bayu na sprzedaż silnika - czyli jednak montowali, poza tym zestaw osłon występuje w polskim ASO ale jako akcesorium za 1600zł z przechodem na dodatek netto :panna:

Czop kulisty
http://allegro.pl/mocowanie-pokrywy-sil ... 10872.html" onclick="window.open(this.href);return false;
W ASO 17zł sztuka brutto z fakturą - w aukcji powyżej wychodzi 17,50zł sztuka w najtańszym wariancie przesyłkowym i bez kwitów...

A jednak znowu VW

: czw gru 04, 2014 15:58
autor: jhosef
Piasek pisze:poza tym zestaw osłon występuje w polskim ASO ale jako akcesorium za 1600zł z przechodem na dodatek
Osłona górna w ASO: 390 zł brutto
Czopy po 16 zeta brutto.
Osłona 882 - czyli w zestawie taniej :)

A jednak znowu VW

: czw gru 04, 2014 17:01
autor: Piasek
Z tego co widzę to co ASO to inne ceny. W Poznaniu skąd brałem chcieli za ten zestaw osłon chyba 1250zl netto, we Włocławku wołali 1600zl netto, ceny o których Ty mówisz to już 1270, no 1300zł z kołkami ale brutto... czyli jakieś 1050zł netto
A wydałem za całość 111zl za osłonę dolną (nowa ale zamiennik),
34zł jutro do zapłacenia za 2 kołki (ori ASO)
osłona górna (z logo Seata ale co tam) za 80zł (używka z przesyłka ale z fakturą) wyhaczyłem
czyli jakieś 225zł za całość czyli jakieś 185zł netto :bigok:

A jednak znowu VW

: pt gru 05, 2014 17:10
autor: Piasek
Osłona dzisiaj przyjechała - używka z logo Seata :bigok: ale co tam.
Kołki z ASO również
30sek roboty i wszystko zamontowane.
Silnik uruchomiony i od razu kolosalna różnica - nie słychać tego metalicznego dźwięku pracującej maszynerii. Miejmy nadzieję że problemy z temperaturą (dogrzaniem silnika) się skończą. Jeszcze tylko dolna do przykręcenia ale to już muszę na podnośnik wjechać.