Zmienione osłony na trzpień amortyzatora, nowe odboje, nowe tulejki i nakrętki górego mocowania amortyzatora
Nowe odboje amortyzatorów
Nowe osłony na trzpień amortyzatora
Nowe nakrętki górnego mocowania amortyzatora
Nowe tulejki trzymające talerz sprężyny
Nowe, mocniejsze poduszki amortyzatorów z łożyskami z wersji VR6
Nowe pierścienie ABSu na tylne piasty/tarcze
Nowe śruby prowadzące od zacisków hamulcowych
Nowe gumy do łączników stabilizatorów
Składanie wszystkiego do kupy
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: pt sty 06, 2012 13:51
autor: balon
profesjonalne podejscie do tematu jestem pelen podziwu wmienione najmniejsze drobiazgi i o to chodzi bo diabel tkwi w szczegulach
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: pn sty 16, 2012 10:25
autor: Vwmaniak
Poskładany od nowa McPherson:
I skręcanie hamulców:
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: czw sty 19, 2012 00:21
autor: luki07
Vwmaniak, pięknie idziesz, to mi się podoba, praktycznie wszystko od nowa, ale przynajmniej będziesz miał pewność, że jest dobrze, mam nadzieję, że na VAGDAY zawitasz już ładnie złożonym diabełkiem
a w sobotę się przyturlasz na DTR?
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: czw sty 19, 2012 15:09
autor: Vwmaniak
luki07, bardzo bym chciał wkońcu podjechać na spota, ale we wszystkie soboty jak do tej pory siedzę i grzebię przy aucie bo choruję na brak czasu. Jak tylko auto będzie na chodzie, to odrazu melduję się na spociku A wtedy się nie przyturlam, tylko przylecę na pełnym bucie Dieselek się zastał, trzeba go przedmuchać
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: pn sty 23, 2012 19:43
autor: niter552
Witam, spoko pomysl na korka:D oglnie sam jestem posiadaczem Corrado G60 i zastanawiam sie czy robic kapitalny remont silnika czy tez dlubac z kumplem w garazu i swapowac na AFN'a jak myslicie??? pozdro
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: wt sty 24, 2012 11:54
autor: Vwmaniak
Miałem wcześniej Golfa 3 2.0 GTI 8V 115KM. Broń Boże żadnego gazu do niego nie chciałem i tak się dwa lata męczyłem się wydając peinądze tylko na paliwo Średnio 8litrów palił, a przyjemność z jazdy średnia jeżeli chodzi o osiągi. W mieście na bucie nie było problemów żeby Golf spalił 15 litrów, a tak jak mówię osiągi raczej kiepskie. W Corrado siedzi silnik na pompowtrysku, duże turbo, duży icek i wydajniejsze pompki z ARLa. Średnio pali przy spokojnej jeździe ok 6.5 litra w trybie mieszanym. Przy pełnym ogniu w mieście, nie zdażyło się żeby spalił mi więcej niż 8.5L a osiągi zdecydowanie lepsze więc myśle że diesel po modach to jak najbardziej dobry pomysł PS. Corrado w serii z motorem 2.9 VR6 dostaje lanie od tego dieselka hehe
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: wt sty 24, 2012 23:01
autor: niter552
No tez tak sadze bo jednak dizelekkk idzie od dolu ogolnie to caly czas zastanawiam sie czy dam rade z kumplem wsadzic do korka AFN'a i co najgorsze podpiac elektryke .. . No i oczywiscie AFN a PG w utrzymaniu to chyba duza roznica jest jesli chodzi o $$$$ pozdro
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: śr sty 25, 2012 10:03
autor: Vwmaniak
AFN to bardzo dobra, wytrzymała jednostka. Ekonomiczna, tania w serwisie i bardzo fajnie reaguje na mody, myślę że będziesz zadowolony A jeżeli sam nie dasz rady z elektryką, to jest mase warsztatów które bez problemu Ci w tym pomogą
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: śr sty 25, 2012 19:30
autor: niter552
Myśle ze dam rade a jak nie to wtedy bede szukal magikow
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: czw sty 26, 2012 10:30
autor: Vwmaniak
No i wkońcu zabrałem się za tylne zaciski
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: pt sty 27, 2012 11:48
autor: Vwmaniak
Nowe piasty to i nowe śruby, i portfel lżejszy o 120zł :blink:
Nowe przewody hamulcowe:
Uchwyty pod przewody hamulcowe przed malowaniem i po malowaniu:
Klipsy pod przewody hamulcowe i linki ręcznego:
I gotowy zacisk przed montażem:
VW CORRADO 1.9TDI PD BLT + GT2256 230km 430NM
: wt sty 31, 2012 11:59
autor: Vwmaniak
No i Corek wkońcu stanął na kołach po trzech miesiącach przerwy:)
Do ustawienia jeszcze geometria kół i odpowietrzenie hamulców