Strona 28 z 28

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

: sob kwie 15, 2017 19:49
autor: Wojtek_1986
z przodu mam 10mm. i masakra jest jak sie zmienia koła

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: sob kwie 15, 2017 21:27
autor: piter007i
U mnie właśnie dalej Long Beach... GM to mnie nie pocieszyłeś...

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

: sob kwie 15, 2017 21:59
autor: GM84
A potrzebny Ci ten dystans z przodu? Bo gwintu nie masz z tego co widzę. Ja miałem z Long Beach 15mm przód i 20mm tył ale opona 205/45 i gwint.

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: ndz kwie 16, 2017 10:23
autor: Robson91
bjoern pisze:i łapie Ci koło centrowanie?
Jak najbardziej, ale bd zmieniał na 15 ;)

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: wt kwie 18, 2017 18:58
autor: piter007i
Hmm, no gwintu nie ma, ale jednak względem tyłu jest utopione koło... Gdzie są założone dystanse 15 oraz 18mm

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: sob kwie 22, 2017 14:46
autor: piter007i
Podpowie mi ktoś czy przeciek Wody tuż pomiędzy pedlami hamulca oraz sprzęgła to jakaś standardowa bolączka mk4 (podobnie jak blachy drzwi które już są uszczelnione?). Ostatnio myjąc samochód (mając przód wyżej niż tyl) zauważyłem problem. Ogólnie czasem bywało mokro ale nie mogłem zlokalizować problemu... Podszybie?

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka