Strona 25 z 28

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

: pt paź 16, 2015 12:50
autor: piter007i
Yhhh zatem wprowadziłem swoje reguły o do oznaczeń (; zmienimy.
LC przy ok 2.5k odcięcie ok 4.2obrotów sprawdzę jakiej mocy to odpowiada, bo tu się nie odczyta.
Coś czuje że nawet ani razu nie użyje tych "gadżetów" no ale że przy okazji i w promocyjnej cenie to poszło.

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: pt paź 16, 2015 18:09
autor: Maszan
Charakterystyke pedalu gazu tez zmienili?tzn ze lekkie dolozenie i auto idzie?Ja bym chcial porownac bo soft robiony przez kolege mechanika i tylko z logow i symulacji dawek jakies tam szacowane parametry.Generalnie moj idzie w miare rowno po calym zakresie w porownaniu z seria no i dolozylem kolektor i EGR z ASZ i byla po tym korekta dawek powyzej 3500obr.

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

: pt paź 16, 2015 22:31
autor: piter007i
Idzie równo cały czas, nie ma już tego chwilowego wciśnięcia w fotel jak w serii. Dzisiaj kolega pojechał tam również na wirusa AJM'em, miał regenerowane turbo w lecie bo mu padło, na miejscu okazało się że klapa. Okropnie faluje doładowanie. Podmieniali zaworek podciśnienia, eliminując jego awarię, skończyło się na wadliwej gruszce sterującej sztabga lub złym jej wyregulowaniem. Po naprawie (oby w ramach gwarancji) kolejne podejście. To tak na marginesie ogromna przewaga nad wgrywaniem gotowca na parkingu przed "marketem"
@Maszan może kiedyś uda się ustawić (:
Dodatkowo jakby z samego rana silnik odpala jeszcze przyjemniej, ponad to zauważyłem tez ostatnio, ze od kiedy zmieniłem filtr paliwa na firmę Knecht, w wężu przed pompą brak bąbelków powietrza.

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: sob paź 17, 2015 14:09
autor: Stanley777
piter007i, dopatrzyłem się że kminisz nad aktywacją kilku bajerów :D

VAG-COM albo VCDS i ogień :hmm:

Select Controle Module
46 Centr Conv.
Adaptation 10

Channel Number i m.in te kanały:
01 Document Adaptation
02 KEY - Remote Adaptation (Adaptacja kluczyka)
03 Auto Lock (Automatyczne Ryglowanie po przekroczeniu 20km/h, bądź ryglowanie drzwi po otwarciu pilotem, jeśli nie otworzy się drzwi po określonych sekundach)
04 Auto Unlock (Odryglowanie m.in po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki)
05 Interior Monitoring
06 Unlocked Beep/Horn (Dźwięk otwarcia auta)
07 Locked Beep/Horn (Dźwięk zamknięcia auta)
08 Unlock Blink (Potwierdzenie otwarcia światłami awaryjnymi)
09 Lock Blink (Potwierdzenie zamknięcia światłami awaryjnymi)
10 Country setting (Wybór języka menu)
Aby aktywować cokolwiek to w "New Value" dajesz UP wartość 1=On wartość 0=Off
Save Close i Banlga :bigok: pod warunkiem że masz odpowiedni moduł komfortu.

Ale to jest łatwe do sprawdzenia, podobno wystarczy po włożeniu kluczyka do zamka jakby otworzyć drzwi/auto kluczykami i w tym układzie przytrzymać kluczyk kilka sekund, jeśli szyby się opuszczają tzn że moduł komfortu jest odpowiedni :bigok:

Z kumplem już kiedyś kiedyś aktywowaliśmy to u mnie i jest malina, aczkolwiek to ryglowanie przy >20km/h na dłuższą metę wkurza :jezor:
Taka sytuacja :pub:

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

: sob paź 17, 2015 17:25
autor: Robson91
Gorzej jak masz niesprawne mikrostyki to rygluje co chwilę :-P

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

: sob paź 17, 2015 18:15
autor: piter007i
Tak tak, mam domykanie z kluczyka, a nawet z jakiegoś tam pilota.
Mikrostyk kierowcy juz wcale nie działa... (:

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: sob paź 17, 2015 23:51
autor: Kondzio
piter007i, ostatnio przez nie działający czasami mikrostyk prawych drzwi pasażera zatrzasnalem kluczyki :los2:
Chciałem szybę czołową umyc, otworzyłem auto, PP drzwi, kluczyki jeb na fotel i drzwi przymknalem. Po chwili słyszę 'plum-plum' auto zamknięte :los2:

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: śr paź 21, 2015 22:48
autor: piter007i
Wpadły dzisiaj nowe hamulce na tył, z poprzednich niewiele zostało hmmm (;

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wysłano z mojego G4S

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: pn paź 26, 2015 00:46
autor: piter007i
Szczerze odradzam każdemu jazdę na zużytych hamulcach, oraz odkładanie wymiany na później.
Jak widać na poprzednich zdjęciach rdza z koła wcale nie chce dać za wygraną. 2 razy tuga plus 1 raz prix usunelo 70% rdzy. Aż boję się ściągać felge i czyścić od wewnątrz. Dodatkowo to co zostało na lakierze - MASAKRA
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wysłano z mojego G4S

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

: pn paź 26, 2015 08:50
autor: riccardoa
Jeździłeś na samych blachach, bez okładzin? :otepienie:

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: pn paź 26, 2015 12:14
autor: piter007i
Góra 5 dni, nim się zebrałem do wymiany. Stan klocków widać gdzieś parę zdj wyżej. Skutków chyba już nie muszę komentować.

Wysłano z mojego G4S

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: pn paź 26, 2015 20:20
autor: piter007i
Ostatnio przeczytalem ciekawe wyjaśnienie co do pomiaru mocy na hamowni ma której robiłem program, mianowicie Gofer 7R chłopaków z TuningKingz wypluł 264hp, w odpowiedzi dlaczego wyszło praiwe 35 mniej niż podaje producent :
Hamownia Rototest mierzy moc dostarczona do kół i jest to napisane w opisie wykresu [WINKING FACE]. Takze nie brakowalo, bylo dokladne tyle ile podaje producent. Pisze jeszcze raz bo nie wszyscy znają się na hamowniach, a tymbardziej nie mają wystarczającej wiedzy jak dane hamownie dokonuja pomiaru. Dlatego trzeba brać poprawkę na wszystkie rolkowe hamownie. [...] więc warto wiedzieć ile się ma na 100% mocy niż to co pokaże hamownia rolkowa. Zapraszam do zglebienia większej wiedzy na temat hamowni Rototest - warto!!! [WINKING FACE]

Aż z ciekawości wybrałbym się na rolki (:

Wysłano z mojego G4S

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

: pn paź 26, 2015 20:47
autor: BartesWZL
Znam ten ból z pyłem po zużytych klockach, też kiedyś zrobiłem tą głupotę i felgi 3 dni szorowałem ;)

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: pn lip 11, 2016 16:28
autor: piter007i
Walczę z pewną sprawą.

Problem nasila się w podwyższonych temperaturach oraz gdy dodatkowo włączy się klimatyzację. Nie istotne czy jedziesz prosto wciskasz i puszczasz podał gazu, czy delikatnie dociazysz prawa lub lewa stronę przy zakręcie, albo przy wjeździe w na policjanta, czy nawet po prostu przy ruszaniu.
U mnie na bank 2 masa kwalifikuje się do wymiany, łożyska w kołach zmienione, prawy wewn przegub również, łożyska w McPherson również, nie mam bladego pojęcia, niżej filmik
Tutaj akurat jazda na wprost wyciskanie i puszczanie pedału przyspieszenia.
Jakieś sugestie?

https://youtu.be/SzJm0Mp56cs" onclick="window.open(this.href);return false;

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka