Strona 24 z 28

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: pn paź 12, 2015 11:17
autor: Stanley777
I poszło w pisssdu i cały ten plan też w pisduuu bo walnęło śniegiem :grin: :los2:

A tak serio to kolejny raz gratulacje za dopieszczenie lakieru, ciekaw jestem ile można wyciągnąć z LA7W winnym temacie gość pokazywał jak to potrafi wylizac ciemny lakier na aucie wiadome na ciemnym bardziej widać efekt tą głębie itd a w kwestii jasnego to te nasze LA7W to średnio się spisują a przynajmniej nigdy nie widziałem takiego przykładu aby rwalo karkiem :jezor: a jeśli już to LB7Z :jezor:

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

: pn paź 12, 2015 14:52
autor: piter007i
Powiem Ci tak, lakier twardy jak chloera. Ale większej różnicy pomiędzy dobrym QD z carnauba a woskiem nie widać. Także szkoda czasu na polerki no chyba ze mega dużo płytkich rys...

Zobacz do tematu lukasz414tam jego srebrzak wygląda imponująco.

Gdybyś nosił się z zamiarem lakierowania czegoś to daj znać to podrzucę Ci progi do pomalowania w kolor :-P

Testy to się dopiero zaczęły, 1 się skoczył ale drugi rozpoczął oczywiście można śledzić na KA
Obrazek

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: pn paź 12, 2015 18:28
autor: Stanley777
piter007i, w temacie tego kolegi tj LB7Z, odcień LA7W jest bardziej w połysku i dlatego chciałem doszukać się tematów z fajnie ogarniętymi lakierami o tym kodzie, póki co nie wybieram się do malowania bo cały czas ostro szukam tego nieszczęsnego błotnika, a Ty w końcu chcesz oddać do malowania w kolor progi :jezor: czy listwy :hmm: :chytry:

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: pn paź 12, 2015 21:04
autor: bjoern
Co racja to racja, że łukasz ma świetnie ogarnięty lakier, obmacałem na żywo, mega gładki i świetny stan ;) ale jednak la7w jest duuuuużo ładniejszym kolorem ;)

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

: pn paź 12, 2015 22:03
autor: piter007i
Przymierzam się właśnie do zakupu progów z ABS może jakieś 25th... Aby pasowało jako tako do dokładek w kolorze.
Śliski lakier to przede wszystkim zasługa LSP, ale racja lukas414 ma dopieszczony lakier.

Póki co jutro z rana brat jedzie z Bora na chipsa.

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: śr paź 14, 2015 00:20
autor: piter007i
Sreberko pojechało dziś na strojenie- niestety osobiście mnie przy tym być nie mogło- tłumaczyłem tunerowi przez tel. (ma być do codziennej jazdy, bezpiecznie dla silnika) po 4h strojenia wyszło coś takiego, przy okazji Łukasz wrzucił odcinkę przy ~4,2 tys obr/min zbędny bajer jak się okazuje, z procedury startu niestety wyszły nici

Seria na 216 117.4@267.4 (przy dawce zdjetej na 4-5)

Po programie na kołach 134.5@300

Szczerze mówiąc liczyłem na większe łał, tyle że silnik ciągnie non stop równo, nie ma już mocnego wciśnięcia przed magiczym seryjmym punktem 2000obr/min

Obrazek

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: śr paź 14, 2015 17:19
autor: bjoern
ciut większe wtryski i sam program i masz prawie 45km więcej więc nie ma co narzekać ;) i porządny program, liniowy ;) ile Cię kosztowało?

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: śr paź 14, 2015 18:02
autor: Stanley777
piter007i, kolega kiwi91 w swoim temacie też ogarniał program wtryski te same i wypluło mu odrobinę więcej:

viewtopic.php?f=89&t=583222&p=6859223#p6859223" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

: śr paź 14, 2015 22:43
autor: piter007i
Hmmm, może ja spodziewałem się zbyt wiele. (:
Druga sprawa Łukasz mówił mi dzisiaj że na dokładnie takim setupie nie ustawia więcej jak 140 i 320nm coś w tym widocznie musi być to on się na tym zna a nie ja.
Wychodziło mu więcej niż zostało finalnie, ale z uwagi na turbo (najprawdopodobniej od nowości dmucha) i dające znać o sobie sprzęgło jest jak jest. Myślę że skutki takiego ustawienia zaprocentuja z czasem, wiadomo zawsze chciało by się więcej ile by nie wyszło.

Zaraz wrzucę jak wygląda launch control (: odcinka przy 4.2 została ustawiona.

Wysłano z mojego G4S

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

: śr paź 14, 2015 23:31
autor: piter007i
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: czw paź 15, 2015 15:16
autor: bjoern
na razie to tylko ALH+ a nie ++ :D a napisałeś wyżej, że z procedury startu nici a masz zrobioną?

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: czw paź 15, 2015 19:25
autor: Maszan
Gdzie robiles ten program i pomiar?Ciekawe jak to jezdzi w sumie to moznaby sie kiedys porownac.

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: czw paź 15, 2015 23:22
autor: piter007i
bjoern, procedura startu jest zrobiona, z tym że nie w tym setupie co chip. Jeden telefon, przerzucenie pomiędzy konfiguracjami przez VCDS'a i działa, trzeba podjechać do chłopaków by wrzucili procedurę tam gdzie ma być (jakby nie patrzeć chip robiony 13ego (: )
A dlaczego ++ ? pewnie nie jestem w temacie ale zinterpretowałem jako jeden mod większe wtryski a drugi soft stąd 2 mi się uzbierały :helm:
Maszan, program u chłopaków w s.sączu Kingsoft też z chęcią przejechałbym się z kimś o mocy zblizonej do 150 tak dla porównania :bigok:

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

: pt paź 16, 2015 07:58
autor: QQxQ
Przy jakiej mocy te LC i Odcinka jest?

+ oznacza Stage
Już nie pamiętam jak to szło ale w necie są " opisy "

Stage I- Wtryski , Program

Stage II- Większe turbo , Sprzęgło

Stage III- FMIC, 11