Strona 21 z 28

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: pn kwie 06, 2015 12:27
autor: piter007i
Jeśli w ogóle to albo kingsoft nowy sącz, aligator Katowice, ew. Godula Kraków

Wysłano z mojego G4S

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: śr kwie 08, 2015 20:47
autor: Robson91
Godula czasami nie przeniósł się do niepołomic ? :P

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: śr kwie 08, 2015 22:33
autor: piter007i
Godula oczywiście jest w niepołomicach, miałem na myśli jedynie że blisko krakowa, i aby lokalizowali go Ci, co go nie znają własnie z tym miastem :helm:

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: śr kwie 08, 2015 22:58
autor: Robson91
Wcześniej był chyba w krakowie niedaleko mojej roboty bo widziałem baner Ale słyszałem że on jest dobry ale w tuningu mechanicznym a nie programach chyba że się coś zmieniło :P

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: śr kwie 15, 2015 23:29
autor: piter007i
Pierwsze el. Na samochodzie do nauki wypolerowane i zabezpieczone na gotowo. W Borze tylko zrobić kilka zaprawek i tez można ruszać z tematem. Nawiasem mówiąc bardzo czaso-praco-siło chłonne te zabiegi (:
Obrazek Obrazek

Wysłano z mojego G4S

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: czw kwie 16, 2015 16:30
autor: MariuszPrusia
Na srebrnym to tego efektu nie będzie jak na ciemnych lakierach. Ja się uczyłem na swoim golfie i jestem zadowolony z efektów ale conieco będę jeszcze poprawiał :-)

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: czw kwie 16, 2015 16:35
autor: piter007i
Prawda jest taka że usuwasz małe i średnie rysy, jednoczesnie odsłaniając te głębsze, które ja i tak zostawiam, bo nie widzę sensu darcia aż tak dużej ilości lakieru :) ale tak czy ianczej cieszy jape (:

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: czw kwie 16, 2015 17:03
autor: MariuszPrusia
Ja tez nie chciałem ciąć na maxa bo dla Daily to bez sensu. No chyba że zainwestuje w kwarc :-)

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: śr kwie 22, 2015 20:08
autor: piter007i
Jako ze przednia dokładKa juz mocno wymeczona, został lakier z zaprawek postanowiłem ze spróbuje pomalować dokładkę ma probe, najpierw przód. Najpierw starcie struktury polerka DA i papierem 100, później 320 ręcznie. Aktualnie schnie podkład do plastików (:
ObrazekObrazek

P. S.
Podkład na plastik matowic czy dopiero ten klasyczny pod bazę, aby jeszcze bardziej wyrównać strukturę?

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: śr kwie 22, 2015 20:40
autor: Robson91
Podkład pod plastik bez matowania i odtłuszczania dopiero akrylowy pod baze tak ok 600, czytałem trochę o tym bo przerabiam listwe na us :helm:

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: śr kwie 22, 2015 20:54
autor: piter007i
Długo czekasz Aż wyschnie podkład na plastik? Dałem kilka dość grubych warstw....
Niby widać, że szybko schnie...

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: śr kwie 22, 2015 21:01
autor: Robson91
Max 20-30 minut ;)

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: czw kwie 23, 2015 22:50
autor: piter007i
Pierwsza dokładKa pomalowana, w sumie to tez pierwsze malowanie jakiegokolwiek całego elementu, (wcześniej tylko zaprawki), i powiem że jestem lepiej niż zadowolony. Że na dokladce i tak już był położony krzyż, to usunąłem szpachlówką tylko te najpotężniejsze rysy. Zastanawiam się tylko czy polerować to czy nie...
Obrazek

Wysłano z mojego G4S

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, 0,216

: czw kwie 23, 2015 23:45
autor: bjoern
Ciekawe jak na aucie wyjdzie ;) Ja bym spolerował na twoim miejscu, ale niech jeszcze porządnie lakier stwardnieje, u mnie po 24h sklejałem tylny znaczek i jeszcze mi się coś odcisnęło na bezbarwnym :/