Strona 3 z 37
Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 piteks
: ndz sty 17, 2016 14:07
autor: mtb90
Bardzo ładny ale osobiście wolał bym A3 limousine, ale ten i tak jest fajny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Czuć tą klasę premium w środku w porównaniu do mk7 ?
Dla mnie śmieszne jest w audi za takie rzeczy jak np. podłokietnik z tyłu,lusterko fotochromatyczne w środku i climatronic itp. się dopłaca
Zadowolenia z auta życzę.
Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 piteks
: ndz sty 17, 2016 14:38
autor: zile12
piteks pisze:-zawieszenie dynamiczne z funkcją drive select
Czy to jest dokładnie odpowiednik DCC w golfie, czy też działa to inaczej ?
Tak poza tym, jak czytam Twój wątek i innych o przekładni automatycznej DSG to teraz żałuję że tego nie doposażyłem (a mówili mi w salonie że będę żałował
![rozpacz :rozpacz:](./images/smilies/rozpacz.gif)
), no cóż może następnym razem ?
Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 piteks
: ndz sty 17, 2016 15:54
autor: piteks
mtb90 pisze:Czuć tą klasę premium w środku w porównaniu do mk7 ?
Po bliższym kontakcie widać coraz więcej różnic
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Nie oznacza, to jednak, że golf jest badziewiem. To na tle całej swojej konkurencji samochód, któremu zdecydowanie najbliżej do klasy premium
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Jak już wcześniej pisałem, to w A3 jest ciszej i naprawdę trzeba się wsłuchać czy w ogóle silnik pracuje, drzwi zamykają się dużo delikatniej itd.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Nawet twarde plastiki są jednak miększe i przyjemniejsze niż w golfie.
zile12 pisze:Czy to jest dokładnie odpowiednik DCC w golfie, czy też działa to inaczej ?
Nie miałem w golfie ale podejrzewam, że działa bardzo podobnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
zile12 pisze:no cóż może następnym razem ?
No to masz pretekst aby w przyszłości coś zmienić w swoim życiu
Automat taki jak tutaj, to naprawdę fajna sprawa ale skrzynia manualna też ma swój urok
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
.
Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 piteks
: ndz sty 17, 2016 17:15
autor: marcinmaciek
wydaje mi się, że odpowiednikiem DCC jest audi magnetic ride, a to co ma piteks to raczej tzw tryby jazdy - bez wpływu na amortyzator...
Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 piteks
: ndz sty 17, 2016 18:38
autor: piteks
Właśnie, że wpływ na amortyzatory jest
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Najbardziej twarde jest auto w trybie sport, kiera też pracuje inaczej. Najbardziej miękko i kanapowo jest w trybie komfort.
http://content.audi.pl/pl/leksykon/a/audi-drive-select" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze kiedyś muszę rozkminić ustawienia indywidualne
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 pite
: ndz sty 17, 2016 19:26
autor: tomekb29
piteks pisze:Bo na krótkie odcinki najlepszy jest rower lub własne nogi
tomekb29
Bezdotyk jest tam zawsze jakimś wyjściem ale przy dużym mrozie bałbym się, że byłyby to bicze lodowe lub nim do domu dojadę, to woda zamiast spłynąć z auta, to cała zamarznie
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Jest jednak pocieszenie, bo na koniec tygodnia ma zrobić się cieplej
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Jak nie, to w zaciszu garażu może przygotuję letnie kółka i położę na nie Rim'a od Gyeon'a
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Z myjni do garażu mam 50 metrow, poza tym poniżej -8 już raczej nie jeżdżę na myjnie
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Re: Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 pite
: ndz sty 17, 2016 20:29
autor: myszu
Melduje się w nowym temacie. Czekam na kolejne relacje, tak jak to miało miejsce z golfem
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Dziwi mnie trochę przesiadka z golfa 7 na A3, techniczne rzecz biorąc to tylko przesiadka na inny kolor lakieru i automatyczną skrzynię
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 piteks
: ndz sty 17, 2016 21:06
autor: piteks
Przychodzi taki czas w życiu mężczyzny, że pragnie zmian w swoim życiu. Wtedy jeden kupuje wędki i łazi moczyć kije, drugi wymienia żonę na nowszy model, a jeszcze inny zmienia furę. Ja należę do tych ostatnich i jak znam życie, to jest to dużo tańsze niż drugi sposób
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
. O pierwszym nie wspominam bo mnie nie kręci
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
.
Może gdyby był już mk8, to bym się nad nim pochylił
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Zaufanie do VAG'a zrobiło swoje. Na kartce z hasłem BMW 1 czy A3 więcej plusów było przy Audi. A klasa odpadła zaraz po wejściu do salonu - nie moja bajka
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Relacje będą
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Re: Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 pite
: ndz sty 17, 2016 22:46
autor: marcinmaciek
piteks pisze:Właśnie, że wpływ na amortyzatory jest
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Najbardziej twarde jest auto w trybie sport, kiera też pracuje inaczej. Najbardziej miękko i kanapowo jest w trybie komfort.
http://content.audi.pl/pl/leksykon/a/audi-drive-select" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze kiedyś muszę rozkminić ustawienia indywidualne
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
hmmm, ciekawe, to w takim wypadku co daje więcej ten magnetic ride bo nie bardzo mogę ogarnąć...
Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 piteks
: pn sty 18, 2016 15:05
autor: myszu
Magnetic Ride, to amortyzatory z regulowaną twardością za pomocą impulsu magnetycznego. Magnetyzm wpływa na specjalny płyn wewnątrz amortyzatora, przez co zmienia się jego charakterystyka.
To co ma piteks, czyli odpowienik DCC w VW ma zaworek, który przy wyborze profilu jazdy zmienia swoją średnicę, przez co przepływ oleju w amorku się zmienia, co wpływa na twardość amorka.
Magnetic Ride daje to że jest to bardziej zaawansowana technika, pewnie z trochę większymi możliwościami zmiany, działająca błyskawicznie, przez co np mogą się utwardzać mortyzatory tylko po zewnętrznej stronie pojazdy przy pokonywaniu ostrego łuku.
Re: Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 pite
: pn sty 18, 2016 18:19
autor: respect_
Bardzo ładne autko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie chciałeś niebieskiego koloru
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
? Audi ma w palecie coś podobnego do pacific blue z golfa ?
Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 piteks
: pn sty 18, 2016 20:48
autor: piteks
Zgadza się, że jest podobny kolor w Audi (nieco ciemniejszy ten w VW) ale jak już zmieniałem, to chciałem spróbować czegoś innego
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Zauważyłem kolejną ciekawą rzecz. Otóż, w golfie w sumie miałem ten sam silnik co mam obecnie w A3. Jedyna różnica, to taka że poprzedni miał 140KM, a obecny 150KM. Z tego co wiem, to konstrukcyjnie różnią się minimalnie. Jednak przy obecnej pogodzie samochód szybciej się nagrzewa niż jeszcze kilka dni temu golf przy wyższej temperaturze na zewnątrz
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
.
Re: Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 pite
: pn sty 18, 2016 21:27
autor: marcinmaciek
myszu pisze:Magnetic Ride, to amortyzatory z regulowaną twardością za pomocą impulsu magnetycznego. Magnetyzm wpływa na specjalny płyn wewnątrz amortyzatora, przez co zmienia się jego charakterystyka.
To co ma piteks, czyli odpowienik DCC w VW ma zaworek, który przy wyborze profilu jazdy zmienia swoją średnicę, przez co przepływ oleju w amorku się zmienia, co wpływa na twardość amorka.
Magnetic Ride daje to że jest to bardziej zaawansowana technika, pewnie z trochę większymi możliwościami zmiany, działająca błyskawicznie, przez co np mogą się utwardzać mortyzatory tylko po zewnętrznej stronie pojazdy przy pokonywaniu ostrego łuku.
dzięki za wyjaśnienie
Re: Audi A3 Sportback Ambition TFSI 150KM S-tronic 2015 pite
: pn sty 18, 2016 22:53
autor: Megster
piteks pisze:Zauważyłem kolejną ciekawą rzecz. Otóż, w golfie w sumie miałem ten sam silnik co mam obecnie w A3. Jedyna różnica, to taka że poprzedni miał 140KM, a obecny 150KM. Z tego co wiem, to konstrukcyjnie różnią się minimalnie. Jednak przy obecnej pogodzie samochód szybciej się nagrzewa niż jeszcze kilka dni temu golf przy wyższej temperaturze na zewnątrz
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
.
A może masz po prostu pełną osłonę silnika, a nie taką niedorobioną półosłonę jak w Golfie i przez to szybciej robi się ciepło w komorze silnika.