stare fot teraz wyglada innaczej jak zrobie to wrzuce
i pierwsze naprawy
nowe tuleje do wachaczy bo tamte rozwalilo po 2 dniach jazdy (musialy byc juz naderwane i latwo VR dokonczyl zniszczenia ) wzielem najdrozsze jakie mieli 60 zl haha ale mega kasa szkoda ze do audi tyle nie kosztuje
i poduszke z przodu trzeba bylo zmienic po konfrontacji ze studzienka sie wygiela i troche rozerwala ale w 1,4 nie bylo to odczuwalne
wzielem od cupry jest twardsza bo sprawdzalem w sklepie
to byly naprawy wykonane w maju na chwile obecna troche sie pozmienialo
komora jest mala i wszystko jest mega gorace po mojej zezdzie ( lekko do odciecia ) przerabialem troche weze od chlodzenia bo sie zapowietrzal i grzal jeszcze trzeba z tym powalczyc
wyciagalem tez juz skrzynie bo zimering za dociskiem sie wykruszyl i uszczelnilem wszystki miejsca z ktorych ciekl olej czyli prawie wszedzie az milo sie patrzy z kanalu na suchy silnik
przepal jest na benzin to wiadrami mozna wlewac a na gazie spoko jak na to jak nim jezdze i moje odczucie jest taki ze na gazie jest zrywniejszy
z chlodzeniem co chwile jakies poprawki sa typu czujniki pompki
ogolnie jest coraz lepiej z nim chodz vr jest specyficzny wszystko zalezy od pogody jak chodzi jak wilgotno inaczej cieplo inaczej
a ten ryk z wydechu kazdy kocha kto go slyszy bez wkretu ryczy jak prawdziwy WRC na tym przelocie
nowy kolektor od mojego kolegi z VR 2,9 ma wiekszy dolot i juz byl pomalowany proszkowo na czarno
![Obrazek](http://s6.ifotos.pl/mini/DSC0026JP_eaapsnn.JPG)