Chyba jednak coś w miarę szerokiego na niskim profilu żeby się przyzwoicie laczek kleił do asfaltu bo czasami na 3 biegu brakuje trakcji
Ale wiecej niż 205 nie będę wkładał, a profil cos koło 35
Tu jeszcze jedna fotka ze składania elektryki. Montaż konsoli. Przy okazji zalałem Valvolinem Tectylem Bodysafem ML Wszystkie profile zamknięte
Przy zmianie kół na zimowe, okazało się że dwa gwinty w piascie w lewym przednim kole mam wysrane...
W aucie była założona piasta w której 5 otworów zaspawano, wywiercono 4x100 otwory i nagwintowano na nowo. Pozbyłem się piasty na 4 śruby i kupiłen nowe piasty na śrub od FałEra.
Po ściągnięciu piasty, stwierdziłem że zrobie za jednym zamachem całą zawieche, końcówki drążków, tuleje na wahaczach, sworznie no i hamulce które okazały się w opłakanym stanie.
Wyciągnięte wszystkie manele z auta:
Tarcze hamulcowe z przodu wokół nawiertów miały już spękania które sięgały prawie do krawędzi tarczy:
Stare tarcze zastaną zastąpione nowymi ATE PowerDisc które już czekają w pokoju na montaż:
Klocki do kompletu również tego samego producenta:
Że zmieniam piasty z 4 na 5 śrub, to pociągnęło za sobą wymianę również tylnych tarcz które są razem z piastą, a co za tym idzie grzechem było by również nie wymieć tylnych klocków na nowe. Cały zestaw ATE:
Jak piasty nowe to odrazu nowe łożyska na przodzie i na tyle:
Jako że zaciski nie wyglądały najepiej, to poszły do malowania, dostały nowe gumy uszczelniające, odpowietrzniki i śruby od prowadzenia zacisku. Prowadniczki zabezpieczone smarem ceramicznym Textar. A tłoczki wypolerowałem żeby swobodnie pracowały w zacisku:
Tuleje na wahacze wszystkie wymieniłem na nowe. Tylne tuleje pełne.
Żeby nie robić dwa razy zbierzności odrazu nowe końcówki drążków kierowniczych i osłony na przekładnie kierowniczą:
Nowe łożyska amortyzatorów żeby mieć z przodu wszystko w zawieszeniu tip-top.
Nowe przewody hamulcowe też nie zaszkodzą:
Sworznie na wahaczu też nowe dwie sztuki
Część gratów czekających na montaż:
Powoli Coras wróci do dobrej kondycji :unsure: